„Remaster prvních Falloutů? Technicky i právně téměř nemožné,“ říká tvůrce
-
Přesně
-
Podobný s New Vegas...tam to dokonce vyloženě "pohřbili" aspoŇ v seriálu, jelikož všechno co NW naznačil, že se nějakým způsobem dá vzpamatovat z nukleární války - tak nějak funkční NCR jako státní útvar například, je fuč protože se celá změnila v prach společně s Shady Sands
-
Ale prd autorská práva na značku vlastní už možná dvacet let Bethesda. Interplay s tím nemá dávno nic společného. Kdyby Bethesda chtěla dávno mají všechny problémy vyřešené ale nechtějí.
-
Tak nějak předpokládám, že spíš než Bethesda jsou problém autorský práva a Interplay...
-
Je trošku jiné kafé remasterovat hru, na kterou máš ještě použitelné assety z vývoje a lidi co umí s nástroji, než to začít dělat celé od píky.
Reaguji primárně na tu narážku na Last of Us, určitě si měl na jazyku i Horizon a další remastery po pár letech.
-
Presne tak... dokonca by to ani nemusela byt nejaka brutalna investicia. Najvacsi problem pre Bethesdu je, ze by to zarobilo asi skor nizsie jednotky milionov zisku a to nikoho nezaujima... a akcionarov uz vobec nie. Pretoze dedikovanie nejakeho teamu na takyto projekt = usly zisk z niecoho vacsieho.
-
Jediný důvod proč první dva díly nemají remaster se jmenuje Bethesda. Už od roku 2008 kdy vyšla ta jejich slavná trojka dělají že Fallout 1 a 2 vůbec neexistuje a Howard na internetu blije kecy že původní díly je nejlepší nechat tak jak jsou a podobný hovadiny. Ach jo proč moji nejoblíbenější značku musela koupit zrovna Bethesda 😤 Proč ne třeba Obsidian nebo Owlcat Games.
-
Kecy celé je to o penězích
-
Tyjo, jak remastery prakticky nehraju, tak Might & Magic 6 bych si v moderní podobě snad i pustil.
Jenom mistra bílý magie bych tentokrát nedělal – z toho mám i po těch 25 letech studenej pot, hah. -
A ja si myslim ze to je dobre, Fallout zestarl velmi dobre. Nesahal bych do toho :)
-
Přesto, zrovna tenhle remaster bych si přál víc, než všechny možné Obliviony či Last of Us.
Ale nezlobil bych se ani za původní Deus Ex či MM6-8 trilogii.