Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hm tak oni zpracovali 12 ctverecnich mil....pritom rozloha souse planety zabira 148 939 063,133 km2...tak jo preju jim hodne stesti, treba to jejich deti dodelaji
    • Jason_dinAlt
      V tom čísle je asi zahrnuta i plocha oceánů, moří a veškeré jednolité oblasti jako lesy a pouště, že? Nicméně i tak je toho dost.
      • ne v tom cisle nejsou zahrnuty oceany a more - nevim, jestli tam jsou poly...celkovy povrch Zeme vcetne oceanu a mori je 510 065 284,702 km2
  • Považovat pohled z ptačí perspektivy za izometrický náhled je dost amatérská chyba..
    • GlaDOS
      Loukota. To neřeš.
  • A další věc, která hned člověka napadne je to, že plno oblastí bude "nezmapovatelných". Stačí si vzpomenout co způsobilo jen pár fotek od kluků z Bohemky v Řecku. Natož něco mnohem detailnějšího jako 3D skenování.
    • A na co maji asi drony ? Vyhradne na zahradku pana Drdy si urcite budou chtit zaletet poradne zaskenovat. *1*
  • Tilwaen
    To je naprosto megalomanská idea. Byť bych jim to přála, tak si nemyslím, že by to zvládli tak, aby to vypadalo věrohodně - ať už co se detailů nebo živosti světa týče. To by sežralo obrovská kvanta lidských i technologických zdrojů.
  • Jason_dinAlt
    I kdyby se jim podařilo zmapovat větší část Země, čemuž tedy moc nevřím, tak to stále budou jen prázdné kulisy a ten svět bude hrozně sterilní. Udělat ten svět "živým" je imho ještě obtížnější než vlastní mapování.
    Každopádně pro mě je primární hratelnost. Jestli svět, ve kterém se pohybuji, má nebo nemá reálný základ je pro mě téměř nedůležité. Rozhodně bych při vývoji hry nezvolil jako hlavní tahoun právě to, co dělají tady.
    V každém případě jim ale přeju mnoho zdaru.
  • zajímalo by mě jak dlouho jim trvalo udělat Montreal..bez textur, bez ničeho.. až ho udělaj pořádně, tak aby se v něm dalo hrát, brzo si rozmyslí dělat celou planetu.
    • To co je na tom tipanci v clanku udelas defakto za par minut - pokud mas data. Par mesicu muze trvat ladeni generatoru. Samo zapomen na to, ze by budovy odpovidaly realu - to bude nekolik nejznamejsich. Zbytek budou genericky baracky, pri hodne velky snaze pak budou aspon odpovidat +- lokalite (= RD v US vypada jinak nez RD v EU a jinak nez uprostred afriky) ...

      Samo, zaplneni mesta prislusensvim (lampy, popelnice, kanaly ...) pokud bys chtel jit na takovy detaily... se da opet udelat algoritmicky. Kdybys to chtel delat rucne, trvalo by to roky (u ty ukazky).

      Nevyhoda tohodle pristupu je pak predevsim v tom, ze podobne vygenerovany mesto nevypada uveritelne. Vse moc pravidelne, vse moc ciste/pekne ... nebo vse stejne opotrebovane ...
  • Iste je to dost uletene, ale nevidim tam nikde popis ako to ma byt moc detailne. Inak povedane vecsina planety su oceany a moria, tj neni moc co modelovat/scanovat,vymyslat.
    Co sa tyka suse tak tiez velka cast je neobyvana a divocina - zasa to moze byt kludne generovany obsah. Z izometrickeho pohladu aj tak nerozoznate ci ten strom bol naozaj oscanovany a spravne umiestneny alebo je to proste random blok stromov. No a potom to co asi treba detialne oskenovat a vymodelovat su obyvane oblasti a hlavne mesta. Ani to neni lahka a mala uloha ale uz je to mensie ako cela zem :-)
  • Krescz
    možná za 10 let...a kdyz tak ne Ubisoft...by neudelali ani Blizzard EA Bethseda a vsechny velke firmy dohromady *7* ...tohle se proste nestane *13*
  • Slotermeyer
    http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2013/05/lol_ricky_gervais.gif
  • No, já bych tak skeptickej nebyl. Co vy víte, třeba si Ubisoft naverbuje 100.000 pomocníků z našich řad. Třeba se jim podaří za pomoci geniálního a revolučního algoritmu většinu tý mravenčí práce automatizovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit