Přejít na výpis diskuzí
Resident Evil 6 bude mít tři kampaně různých stylů
10.4.2012 | Aleš Smutný
20 příspěvků
-
Tak koukám konečně dojde na první setkání Chrise s Leonem, to je dost, vzhledem k tomu že to jsou hlavní hrdinové a série už trvá šestnáct let :-) Capcom prostě ví jak má fanoušky napnout :-) V některých minulých dílech ovšem bylo zmíněno, že se už osobně znají (např. v Code: Veronica).
-
Stejně jako vesnička Macjed v Rusku, Sheena Island, stát Uberlandia či neexistující vesmírná stanice...
-
Tvůrci Mass Effect si budou moci říci "tak a byli jsme první" XD Avšak Capcom odpoví "jen s tím rozdílem, že naše RGB barvy poznají i barvoslepí hráči" XD
-
Taky jsem nad tím přemýšlel, proč by nešlo říct, že konkrétní autentické země východní Evropy se zmítají v občanské válce a nebojí se používat B.O.W. a virové vzorky. Třeba je to v tomto případě již taktický obrat vývojářů proti případným soudním sporům panáčků daných zemí, kterých by se podobné info mohlo dotknout, koneckonců, dneska se soudí za různý kraviny, zvlášť v rámci herního průmyslu, takže kdo ví. Na druhou stranu, ona historie fiktivních míst je pro Biohazard svět celkem běžná záležitost - Raccoon city se sice popisem nachází ve skutečných Spojených Státech, ale na středozápadě takový město skutečně nenajdeš, stejně tak jako Harvardville. Takového Rockfort Islandu by si se v Atlantiku taky nedohledal, západní Afrika nemá žádnou zónu Kijuju, evropská Terragrigia je sice někde u Egejského moře, ale je zcela fiktivní a republika Bajirib taky neexistuje. Holt, vyvolávat virové epidemie na fiktivních místech je jednodušší, nicméně BH univerzum nerozbíjí globální mapu radikálně, ale existuje tu kooperace a zahrnutí mezi autentickými a fiktivními lokacemi ať už to jsou města nebo malé státní útvary, jako například pohyb charakterů mezi skutečným Chicagem a zmíněným smyšleným Raccoon city. :)
-
Ze všech těch informací mi kupodivu nejvíc vadí zmínka o jakési "Idonii". Jakmile začnou s fiktivními zemičkami, realita velice rychle dostává vážné trhliny.
-
Co se to se značkou Resident Evil stalo?:(
-
Pravda, vzhledem k sérii určitě. Průměrně 5, 6 hodin. :)
-
Bude, ale později...
-
A bude to na PC? dík za echo
-
Rika borec s ikonkou Grand Theft Auto V :D
-
Tak 3 kampane snad byli ve vsech AvP problem je teda ten ze ta z roku 2010 jak rikas mela ty kampane kratky.A MP tam je hratelny ale docela chaos.
-
Podle této novinky to vypadá, že Leon nám lehce TišeKopečkovatí - ale proč ne, když to bude konečně survival horror a ne Shoot'em all, tak budu jedině rád.
-
No nevím ale Code Veronica byla dlouhá dost.
-
Snad to nedopadne ve stylu "We want CowaDoody audience" *16*
-
To je klidně možný. Očekávat, že každá příběhová část zabere svých 5 hodin, určitě nelze a ačkoli každá z nich sice nejspíš nebude délkově stejná, dosáhne dohromady nejspíše standardní finální trvání něco mezi RE4 nebo RE5, takže v tomhle žádný naděje. Ono samo o sobě, žádný díl Biohazardu nikdy nebyl nějak extra dlouhý, o to se nikdy nesnažil a když si vzpomenu na první díly s dohráním za dvě a půl hodiny, přestože ta hra byla taky kvalitou jinde, je představa tří kampaní ještě zlatá.
-
Bude tam modrá kampaň,zelená a červená *1*
-
Jen aby to nedopadlo jako AvP, tam nam Rebellion take naservirovali tri kampane a stejne byla hra proklate kratka.
Moznost strilet za chuze, diky bohu. -
Zpátky ke kořenům by to mělo jít se všim, pač moderní "hry" z 90% stojej za starou HD bačkoru...
-
Náhodou akčnější pojetí (spíš myslím ovládání než nedostatek nepřátel) by hře prospělo po RE5
-
Já říkám zpátky ke kořenům.