Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hm, cekal jsem spis zmeny ve stylu hry a hrani pac takhle to zni, ze to bude stejne tupa hra jako petka (cti, proste nezajimava strilecka, kterych je tisice) jen budete moc chodit a strilet zaroven.... *7*
    • Není pravda .Pětka má opravdu hodně vad na kráse ,ale i tak je super hlavně v coopu si užijete spoustu zábavy !!! za dnešní cenu to je jasna koupě!
  • tak nevím . ze zombíka s kvérem nějak nemám strach ... u zombíka se bojim že mě hryzne , hnusně se na mě nasápe a sežere mě zaživa ... proč by měli zombíci nosit zbraně , vymejšlet strategie apod. stačí když jich bude víc a budou agresivní a rychlí a atmosféra bude podle mě o dost hutnější než když budou střílet kvérama a nedej bože hlásit něco na mě ( seržant zombie bude jednim zombikum dávat povel - eat his brain , druhym shoot his brain *15* *15* *15* ) ... *3*
  • hlavně aby tam nebyla druha postava co ti bude chodit za zadkem jak v resi 5...
  • Pokud se nemýlím tak zombie-prezidenta nakonec zastřelí Leonova nová parťačka. Jde to trochu vidět. Zřejmě se na to Leon nezmůže a musí to za něho udělat ona.
  • Veskoslav
    Jak psal kolega. Mně osobně neožnost střelby za běhu příliš nevadila. I když je pravda, že když jsem občas zběsila utíkal, tak by se i hodilo střílet za běhu a to raději nemluvím o pomalé brokovnici, která mi tolikrát přivodila infarkt, že mám předplatné v nemocnici do konce života:-D. Jenom doufám, že to bude udělaná aspoň realisticky, ne to, že střelba bude stejně přesná za běhu jako když člověk stojí.
  • Tou třetí postavou je Alex Wesker, bratr Alberta Weskera, a myslím, že mu ani tak nepůjde o peníze, navíc někdo ho bude chtít zabít skrz jeho krev (protilátka nebo tak něco), proto také ho v traileru honí to monstrum á la Nemesis.
    • ZvacA
      To není vůbec potvrzený, že je to Alex W. Podle informací, který se objevily to spíš vypadá na nový charakter, který náhle zjistí, že je nějak důležitý pro svou krev a akorát toho využije, aby si přivydělal, nic víc. Ke všemu pořád v tom figuruje, a Capcom to zmínil sám, že je nebo byl žoldákem, jehož lokací se stane nějaký incident ve východní Evropě. Pokud to bude někdo z předchozích dílů, potom to pravděpodobně bude součástí velkýho spoileru, ale osobně spíše začínám věřit v to, že se jedná o novou postavu, která nebude mít velkou spojistost. Prozatím jsou kolem něj jen teorie - vždyť lidi si začínají myslet, že by to mohl být ve finále i Hunk, ačkoli hlasově to samozřejmě nesedí.

      Každopádně jen bych doplnil, že hra se bude odehrávat v roce 2013, prezident, který se objevil v traileru není prezidentem Grahamem z RE4, ale jeho nástupce, takže tím by mohla odpadnout i možnost, že by ve hře měla svý místo i Ashley a setkáme se taky s novým virovým vzorkem, který ale nebude t-virem, což by odpovívalo těm zmiňovaným schopnostem zombií.

      A co se týče možnosti střelby a pohybu, osobně bych v tom neviděl problém. V Revelations, ze kterého budou vývojáři asi taky vycházet, to nefungovalo ve spojistosti s atmosférou a hratelností vůbec špatně.
      • Ta dívka, která se objevuje po boku (dejme tomu) Alexe Weskera neboli prozatím neznámého žoldáka, není Ashley, ale údajně Sherry Birkin, Ashley to nebude určitě. Jinak ten vir určitě nebude T-virus, to je jasný...nebude použitej ani v Twin Oaks a v Lanshiang. Vždyť někteří mají dokonce používat střelné zbraně.
    • Jo a co se týče možnosti chodit a střílet zároveň, to je snad zlý sen, o tom RE nikdy nebyl...tak doufám, že aspoň v kampani za Leona nechají starý systém, kdy během střílení nejde chodit...
  • Tak co, pohřbili vývojáři další značku díky prachům nebo ne?
  • Odulin
    Tak mně ta nemožnost střelby za pohybu vyhovovala..přišlo mi to správně nervydrásající, ale chápu, že ne každý na to měl nervy.:) Mám jen malé obavy, aby s tou akčností moc nepřehnali.
    • ZvacA
      Správně nervydrasájící to bylo, o tom bez pochyb. Ovšem, nervydrásající účinek se dostavoval hlavně v momentech, kdy měl člověk v držení brokovnici a než znovu zdlouhavým nabitím dostal projektil do komory po předešlém výstřelu, přičemž se nemohl v takový úkon ani pohnout, měl o zábavu postaráno, zejméma ve chvíli, kdy se ocital v hloučku zombií, atakovala ho smečka vzteklých psů, stíhalo ho duo Hunterů nebo na něj neustále útočila zmutovaná blecha, která se neměla k tomu, aby po výstřelu z brokovnice šla do kytek, navíc obdařená schopností si pěkně povyskočit až k postavě a okamžitě ho vysát do sucha. Zkrátka, střízlivě si přiznejme, a to znovu opakuji, že první díly Resiho s jejich herními principy mám velmi rád, že některé situace si přímo žádaly k tomu, aby hráč mohl být v pohybu i během střelby, či alespoň schopný úhybů během přebíjení těžších zbraní. Stejně tak, jako se v RE3 objevila schopnost úhybů před útoky nepřátel, která taky svým způsobem byla logickou nutností, protože v RE2 to docela scházelo při střetech s takovými Lickery nebo Tyranty a rozhodovalo spíše náhoda a jak nejrychleji vykropit dávku z té nejlepší bouchačky ve hře, abych dotyčnou potvoru složil. Navíc, schopnost střílet za pomalého pohybu se objevila už i v Biohazardu Outbreak a hru a její atmosféru to nějak nedeformovalo, takže pro sérii to není už dávno nic novýho.
    • Já myslím, že to s tou akčností přehnali už v pětce. Teď sem si naistaloval RE 2 asi po deseti letech. Je to mnohem lepší, něž čtyřka nebo pětka

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit