Přejít na výpis diskuzí

Respawn přirovnává souboje ve Star Wars Jedi: Fallen Order ke hrám od From Software

25.7.2019 18:44
Patrik Hajda 25 příspěvků

E3 ukázka ze hry Star Wars Jedi: Fallen Order fanoušky nenadchla tolik, jak doufali. Nepodařilo se jí totiž správně předat informace o soubojovém systému, který se zdál příliš jednoduchý. Jak si ale pak na výstavě přítomní novináři ověřili, souboje mají mnohem větší hloubku a docela dlouho potrvá, než...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ilusiveman

    Tak dobrá. Nevypadá tlo zle. Moc se mi libil interier AT-AT (ikdyž je to jakási divná, jednopodlažní in progress verze z Rebels... Dobrá, řekněme že ten konflikt spadá, do raného rebelie proti Empire..) Nejvíc mě asi zarazilo, kolik ran z této verze AT-AT tanku vydží nákej Freighter.., ale vzpomenuli Falcona, tak asi Ok..

    Souboják mi pa nejvíc připomíná aktuální mix z ACO. Uhyb, kryt, parry, counter attack, devastating combo.. víc hezký naopak bylo, jak se černej trooper bránil "přitažení" a pak to využil ve smeči na tu Rebelskou špínu.. myslím že po AC budu jako doma.. pokud z toho EA neuděla Pay to equaly Play bullshit.

    PS: a tu slepici droida nemusím, ikdyž si u mě obhájila trochu ten její patvar její pohyblivostí.

  • kdybych nevidel to video tak bych jim to snad i mohl verit, ale bud teda od te doby udelali nejake zasadni zmeny v soubojovem systemu, nebo vubec netusi o cem mluvi :D

  • Derp_1337

    Čím více o novém Fallen Order čtu, tím více mě to nechává na pochybách.

    Ani ty trailery nejsou žádný zázrak.

    No za pár měsíců uvidíme, ale veškeré nadšení mě opustilo a chci se vyhnout zklamání. Tak snad nás autoři překvapí a bude to nakonec "dobré".

    • A stejně to dostane minimálné 8, protože je to SW.

      • Derp_1337

        Však uvidíme, třeba nás všechny překvapí a ta hra si to nakonec zaslouží...

  • yeniczek

    Jakože se těším, ale tohle teda zrovna ne-e...

  • Je snadné přirovnávat se k něčemu co jsem v životě nehrál :) A nebo už jim prostě nedělá problém prachsprostě lhát.

  • Jasný, tak tomu uvěřim, až to uvidim.

  • Morlang

    Svetelny mec. Projede pancirem jak maslem, roztavi zvukotesne dvere. 


    20x sekni typka pres bricho, zbyva mu jeste pulka hp. Paradicka.

    • drasta

      Muzes mi rict jednu hru ktera ma tohle realisticky?

      • Morlang

        Jedi Knight serie. Samozrejme, ze tam byli bossove, ale fodder jsi proste prepulil. A v multiplayeru stacilo v duelu spravne seknout a naschledanou!

      • Řeknu a jak rád! Dark Forces 2. U Jedi Outcast nebo Jedi Academy už nevím, ale myslím, že to bylo taky realistické - boj protí bossům (ti byli ozbrojeni lightsabery jak se dá čekat) probíhal nekonečným parírováním dokud jeden z bojovníků neudělal chybu.

        • Derp_1337

          Dobrý soubojový systém plný krytí a parírování neznamená, že ty hry měli realistický systém poškození. Zrovna ti bossové v tebou zmíněných hrách vydrželi mnohem víc než by skutečný "organik" dokázal.

          • Jak jsem PSAL u těch dvou si nejsem jistý, ale u DF2 to bylo.

        • U Jedi Outcast i Academy byly situace, kdy protivník snesl víc seků světelným mečem a nebylo to nějak neobvyklý. Ano, musels čekat na chybu, ale dle úrovně sitha jich mohlo být víc nebo míň. Přijde mi, že si ty starý hry všichni idealizovali, zapomněli, jak to bylo doopravdy a na fallen order se zbytečně dopředu jen plive.

          • Morlang

            Jedi Academy:

            SP- Dlouha kampan rozdelena na tri segmenty, kdy kazdy segment mel nekolik misi na odlisnych planetach, s RPG progresivnim vyvojem postavy (temna nebo svetla strana sily ci kombinace) s dvema odlisnymi konci. Skvele strelne zbrane, skvely soubojovy system lightsaberu. 

            MP- DM, TDM, CTF, ASSAULT, S&D, FFA, DUEL, SIEGE (!!!!!!), SQUADRON. Nekolik verzi hry, mody, honor duely, zive klany, klanove mapy, skiny, addony. RP servery, ktere jedou dodnes.

            Lepsi Star Wars hra nikdy v zivote nevyjde, tohle byl top, za ktery se uz nikdy nedostanem.

          • Ilusiveman

            Well..

            g_saberrealisticcombat //sharpness of lightsaber blade0 (normal), 1 (higher damage), 2 (cuts parts off when damage is fatal), 3 (even touching the blade kills instantly)g_dismemberment //how much can get sliced off0 (nothing), 1 (hands, feet), 2 (hands, feet, arms, legs), 3 (hands, feet, arms, legs, head, torso)g_dismemberprobabilities //how likely dismemberment is to happen0 to 100 (the number being the chance in percentage)

            • Derp_1337

              Díky za užitečné info.

              Ale je potřeba se zamyslet se nad tím, kolik hráčů má dostatek času a skillu se rýpat v nastavení konzole pro realističtější pocit z hraní.

              • Morlang

                Reakce na příspěvek:

                Uplne kazdy, kdo tu hru poradne hral.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Skutečně si myslíš, že opravdu každý je schopen sprovoznit konzoli a následně v ní měnit nějaké údaje??

                  Teoreticky je toho schopen každý, ale v reálu ne.

                  • Morlang

                    Reakce na příspěvek:

                    Ano, v te dobe toho byl schopny naprosto kazdy. V realu. 

                    • Derp_1337

                      Reakce na příspěvek:

                      Jsi očividně velký optimista. Já se spíš považuji za realistu. Pokud preferuješ pohled na svět skrz růžové brýle, tak ti tu iluzi nebudu bořit.

  • uher

    Tak to chci vidět 😂

  • flash789

    Rozumim, uplna Dark Souls 4..zoufalci.

  • KIMCID

    těším

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit