Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dnes jsem na Androidu LBA zkoušel a vrátil to. Na Xiaomi Mi2S (4,3") to tak tak šlo, zážitek byl ale pokažený tím, že jsem stále někde padal (třeba skok pro první cleverbox v kanále). Došel jsem jen domů a pak toho nechal. Když už to hrát dotykově, nutností je velký tablet.
    Chybí tomu páčky, na Vitě by to bylo IDEÁLNÍ.
    Ovšem vizuálně je to nádherné jako originál na starém SVGA monitoru!
  • Je to RETRO gamesplay..
  • S tou Ecstaticou to neni spatnej napad, nicmene to by chtelo poradnou pripravu, co ja pamatuju tak ne dark souls, ale ecstatica byla hra kde se umiralo na kazdem kroku, doslova na kazdem kroku.
  • Ahoj,

    má cenu LBA hrát na androidu? Dá se to rozumně ovládat? Dík.
  • Skoda, ze nebyla ukazka z LBA2, ktera je preci jen modernejsi a rekne vice mladsim generacim
  • Jedna z nejlepsich her, co sem kdy hral. A to sladky prekvapeni nakonec *14* Az se mi chce plakat...
  • Jedna z prvnich her kterou sem na pc hral, sakra ten cas leti *1*
  • KingOfWorms
    Já bych byl rád za TES:Daggerfall...
  • Obě LBA hry miluju a jsou pro mě doslova mistrovské dílo. Naprosto nádherná hudba kterou složil Philippe Vachey, skvěle propracované charaktery, kouzelný příběh a atmosféra jakou jsem zažil jen u velice málo her = stoprocentní zážitek na který člověk nezapomene. Obě hry a zejména druhý díl jsem dohrál tolikrát že už bych to ani nespočítal a stále se k nim moc rád vracím a stále velmi doufám že se jednou dočkám důstojného pokračování!
  • Taky je potreba ocenit Pavla a Honzu, jak byli dneska paradne pripraveni, od samotneho hrani, pres techniku, zajimavosti, fotky vyvojaru, az po artworky. Fakt super ;) Jinak LBA byla v te dobe maly zazrak, sice jsem ji nedohral (tak jako v te dobe vetsinu her, ale to se neresilo, dulezity bylo hrat a ne dohravat), ale rozehraval jsem ji snad stokrat. Matne si pamatuju, ze kdyz jsem tehdy prechazel z PC speakeru na Soundblaster 16, tak jsem se k ni po nekolika mesicich vratil, protoze ten zvuk a hudba byly uzasny :)
  • Co takhle příště něco "modernějšího"? Třeba System Shock 2 s cílem dostat se na hydroponickou palubu. Nebo aspoň co nejblíž *4*
  • Pri poslednim RetroGamesPlayi jsem si rikal, ze by mohli zahrat LBA...a je to tady :)
  • Jak LBA tak LBA2 jsou pro mě naprosto srdcové záležitosti. Na LBA jsem tehdy narazil na takovém tom univerzálním cd kde se v nejrůznějších adresářích schovával nespočet podkladů a jenom z nich jsem objevil LBA aka Relentless. Hra o které jsem nic nevěděl, neznal příběh ani jak se ovládá a přesto mě naprosto okouzlila natolik, že jsem ji dohrál. LBA2 už jsem si pořídil jako jednu z prvních her v krabici, kterou dodnes uchovávám na čestném místě. Zkrátka tahle série se mi nesmazatelně zapsala do mé herní historie. Navíc o které z her, které tehdy vycházely můžete dnes říci, že se hrají stále stejně dobře a nic ze svého kouzla neztratily.
  • Amen.
  • Vo svojom hráčskom živote som hrdý hlavne na dve veci, a síce prejdenie dvoch hier - samozrejme bez návodu, v mladom veku a vtedy pri takmer nulovej znalosti angličtiny. Tá prvá hra bola IIndiana Jones and Fate of Atlantis, ktorú som hral ale s bratom. Druhá hra bola práve LBA, ktorú som hral keď som mal nejakých 11-12 rokov a čisto sám. Príbehu som nechápal. Len som vedel, že je tam na konci nejaký zloduch, ktorého treba poraziť. Hru som vtedy začal hrať a mnohí mi hovorili, že to je bez návodu ťažké, že to neprejdem. Asi preto som sa, ľudovo povedané na*ral a povedal som si, že to prejdem. Neviem, či si niektorí tiež pamätáte ale mega nervy som chytal v tom podzemnom chráme či čo to bolo. Tam bolo treba preskakovať rôzne pasce a tak. Hru som teda nakoniec prešiel, presne si pamätám že za oknom začal snežiť keď som hru dohral. Ale doteraz mám na hru tie spomienky. Aká je ťažká, hlavne na ovládanie: skoky, behanie, hádzanie tej loptičky *3* Zrejme preto som sa už nikdy nepokúsil hru znovu pokoriť. Niektoré herné spomienky a zážitky, by sa asi nemali nanovo prežívať! *5*
  • LBA je proste KOUZELNA, to nejde nazvat jinym slovem. Je neuveritelne, jak jednoduse spojila krasnou atmosferu a milou legraci spolu s pomerne dost narocnou hratelnosti. A to vsechno ve svete, jehoz design by mohly mnohe moderni hry zavidet. Celkem otevrene mapy, vedlejsi questy, zajimave ale pro samotny hlavni pribeh nedulezite lokace - a to se nebavime o nejakem rpg, ale o akcni adventure! Kolikrat jsem ve dvojce ani nehledal lek pro Dino-Flye, ale jen jsem pobihal po meste, sbiral ctyrlistky, prastil do kravy, utopil se v mori...
  • Jack1947
    To mnohé poté vysvětluje.
  • Áno, ale tvorcom hry bolo francúzske štúdio Adeline Software International. Tú zvučku, zo začiatku hry, keď sa na obrazovke objaví logo firmy si pamätám dodnes. Inak naozaj geniálna hra.
  • Odulin
    Naprosto Nezapomenutelná Hra.
  • Jack1947
    Těžko uvěřit že něco takového mohla mít na svědomí právě EA. (tedy ehm Electronic arts).

    Supr, zajímaví hra a i přes menší obtíže i zábavná (aspon tak vypadá) retro jak má být já sem zas o něco více chytřejší.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit