Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak dohráno, neměl jsem na to moc čas, tak mi to chvíli trvalo. Ale i se spoustou opakování některých úseků by to v kuse bylo na jedno odpoledne, tedy na obtížnost normal, jinou jsem nezkoušel. I po těch letech to bylo celkem fajn. Narazil jsem možná tak na dva tři checkpointy, kde mě trošku štvalo opakování, než jsem přišel na to, jak dál. Jinak v pohodě. Ani konec není moc těžký a v podstatě tu nejsou žádné souboje s bossy, a to ani na konci. Pokud jde o grafiku, je to pěkné pořád a v podstatě až na to zmenšené okno a pixelizaci to vypadá stále fakt hezky. Z dnešního pohledu bych snad jenom přidal víc animačních políček, ale to je drobnost. Ani ty animace zas tolik nezestárly jako u jiných 3D animaček ze starších her. A je to vtipné, příběh není tak blbý (no, je, ale nevadí to, prostě dobrodružství malého kluka se vším všudy). Ale po stránce leveldesignu to není zase taková sláva, moc hádanek tu není, cestou jsou zajímavé momenty, ale mám dojem, jako kdyby to nejlepší autoři vystříleli na začátku. Nicméně kdo nezná, doporučuji zahrát. A konečně jsem viděl závěrečné titulky a animace do konce. Tenkrát před lety se mi to zaseklo přesně v místě, kde končí titulky a je animace upozorňující na nasazení 3D brýlí. Takže po 20 letech konečně vím, co tam v tom 3D bylo :-)
  • Náhodou se mi jeví konec jako nejlepší možný.
    Že byla celá zápletka jen výlet do Andyho fantazie byl brilantní nápad
  • michaliuz18
    ani darkseed 2 ste nehrali v retru, celkom dobra scifi hororova system shockova retro hra:)
  • Wow, on to krom mě zná i někdo jiný? Tahle hra mě jako malého hodně bavila.
  • Aha, tak s tou střelbou je to trochu jinak. Základní střelba kouzlem je na stejném tlačítku jako střelba z paprskometu a druhé tlačítko je pro silnější kouzlo. Já to prošel asi do pátého levelu, než jsem na to přišel, se střelbou pouze silnějším útokem, kde opravdu krátké ťuknutí do tlačítka funguje i pro rychlejší střelbu, tím to bylo o dost těžší a nadával jsem na ovládání. Ale to nic nemění na tom, že ovládání je v pohodě.
  • Hra není tak těžká, jak Pavel ve videu říká. Není úplně snadná, umírá se tam často a na každém kroku. Ale checkpointů je spousta, nejsou moc daleko od sebe a většinou jsou docela dobře rozmístěné. Počet životů je neomezený a hra automaticky vše ukládá, tak se dá kdykoliv vypnout a potom pokračovat od jakéhokoliv checkpointu. I přes tu obtížnost se tedy dá dobře postupovat vpřed. Pokud by byly životy omezené, nebo se musel po jejich vyčerpání opakovat celý level, bylo by to o něčem jiném.
    Ani ovládání není složité. Jenom šipky pro směr a tlačítka pro skok, běh a střelbu, takže nic krkolomného (je fakt, že je samostatné tlačítko pro střelbu ze zbraně a pro kouzlení, ale ve výsledku to je zbytečně rozdělené na dvě tlačítka), takový standard a rozložení kláves si může každý nastavit, jak chce. Ale gamepad je pohodlnější. Jenom při kouzlení mám trochu problém v tom, že většinou místo jednoduché a rychlé střelby se mi nabíjí silnější útok a kvůli tomu často umírám. Přitom to tlačítko nedžím nějak dlouho, ale je to jako kdyby to bylo citlivější.
  • Zase takový problém to není a nezabrzdí se to pokaždé, tak to neřeším. Mám W10 64b, jenom jsem to nainstaloval a spustil v pohodě. Nemusel jsem nic nastavovat, ani tu kompatibilitu. Mám verzi, co vyšla jako příloha u Gamestaru
  • nekdo tu radil, ze se ma dat kompatibilita s windows nt a pak by to mohlo jit
  • K tý hře se dá sehnat crack, dalo mi to dost práci, ale stojí to za tu možnost neřešit ňáký CDčka a isa, jinak ale v 64bit Win 10 jsem to stabilně nerozchodil. Asi záleží na konkrétní kombinaci HW, ovladačů a kdoví čeho, ale v 32bit Win 7 to myslim běželo v pohodě.
  • si udelej iso? w10 umi virtualni mechaniku na jedno kliknuti a bude to rychly jak blesk
  • Ta hra běží v menším okně a ještě působí jako víc rozpixelovaná, než by musela být. Ale stále vypadá pěkně a zrovna jsem ji rozehrál. Jsem ve třetím levelu a zdá se, že ve Windows 10 beží v pohodě. Jenom přechod do animací chvíli trvá, ale možná to je tím, než to načte z CD.
  • Přesně. Pamatuju si že ze začátku to chvíli trvalo ty ruce správně naskládat na klávesnici, ale pak už to byla podoha. Nedokážu si představit hrát cokoliv na gamepadu, nikdy jsem to s tim neuměl. Je to titěrný a uplně z toho pak mam tiky v prstech, stejně jako z dotykovejch mobilů. *3*
  • Já to tenkrát hrál na 19" CRT a ničeho divnýho jsem si nevšimnul *3* Spíš si namátkou vybavuju třeba StarTrek Away team kde to 800x600 a nefullscreen už dost bilo do očí.
  • Tankrát jsem to dohrál na klávesnici a nevzpomínám si na nějaké komplikace.
  • Je to tak. Já mám na retro hraní Pentium III 600Mhz a na tom Win98/DOS.
    Na dalším PC mám pak multiboot Win Xp/Win7 a je v podstatě vše pokryto.

    Hodně věcí vyřeší DOS Box bez nutnosti zapínat retro PC, ale to jen pro hry v DOSu. Virtual PC s Widlema už by se mi dělat nechtělo, na to jsem asi už moc pohodlnej. *5*
  • C-BEAM
    nebylo by na retro PC lepší Win98 na kterém můžeš hrát i čistě dosovské hry i ty které dnes již člověk na moderním stroji nemá šanci spustit? Na hry do roku + - 2001 je to ideální. Sám jsem si před časem takový stroj postavil a HoD tam běží krásně a na CRT monitoru to působí tak nějak živěji. Ale zase otázkou je co je pro tebe retro, dnes už jsou retro pomalu i hry z roku 2005 ...
  • Pod win xp na to musíš aplikovat ve vlastnostech zpětnou kompatibilitu na win nt (nikoli na win 9x jak by se zdálo logické). Pod win 10 jsem to nezkoušel, ale zkus tu kompatibilitu i tam.
  • C-BEAM
    já to dnes vnímám jako pixelart a vyšší rozlišení mi nechybí, Andy i nepřátelé by ztratily část svého kouzla kdyby byly vypracovány do detailů.
  • Pařil jsem to na klávesnici a šlo to naprosto super. Ovládání bylo vychytané. Kdysy bylo běžné, že se hopsačky na PC hrály na klávesnicí. Gamepad nebo joystick jsem používal spíš jen na hokej, nebo letecké simulátory.
  • Pochybuji, že vina byla na straně té hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit