Přejít na výpis diskuzí
Retro GamesPlay – hrajeme první Unreal
24.11.2017 | Redakce Games.cz
22 příspěvků
-
Taky se musím každý pátek nehorázně "přemáhat". *5*
-
Hoši docela trapní, jako moderátoři dost slabí....nesedli jste mi vůbec.
-
Určitě ne, viděl jsem je všechny. Teda až na Yoda Stories – zdravím Lukáše Grygara *3*
-
Jo to jsem sio myslel tak snad jen ty zbraně noo
-
QII mal priehladnu vodu. a pokial si dobre pametam tak uz prvy Quake ju mal (ale na 100% si isty niesom a fakt sa mi to teraz nechce hladat po baraku a instalovat)
-
Teď se ještě dostávám ve videu k debatě o HW nárocích.. Honzo, docela mě překvapilo, že zrovna u téhle záležitosti nevíš od pasu přesně. Nestačilo pouhé "Pentium". Papírově to bylo P-166+16MB RAM+3Dfx. Reálně opravdu P200 (ne K6, nebo Cyrix), 64MB (i na 32 to vyl fakt průxxser) a 3Dfx pro cca 10-25fps v 640x480. 1024 + 30fps = 2x Woodoo2 a P2-300Mhz. SW render, ano... Praticky asi nejlépe vypadající hra v SW všech dob... Ale bez P2 total slide... Jinak hra rekativně rychle upadla zapomnění díky výhradní podpoře Glide. To bylo už v rove 2000 na okraji zájmu. V DX š ka hra rozchodit až v éře HL2/Doom3/FC1.....
-
U1 měl průhlednou vodu.Což neměl třeba i QUake1/2 ?? mám pocit že možná jo.
-
Pánové, sleduju Vás už dlouho, ale teprve U1 mě udělal opravdouvou radost. Nejde ani o samotné hraní, ale spíše váš profesionálmí kometář. Ačkoli dneš víme, že tahle hra rozhodně nebyla až revoluční jako to cítil Modrák, mě tedy zasáhla stejně jako jeho. Z dnešního "gameplay" pohledu vyl revoluční již o rok starší HL1, ale Unreal jasně dominoval v "technických" disciplínách. To, co dokázal vymáčknout s první 3Dfx, bylo až dechberoucí. Konceptem vlastně zastaralá, ale ve všem ostatním opravdu revoluční hra.
-
Tohle si paatuji že bylo jednou Level cd ale jinak moc tuhle hru neznám ani sem snad nehrál ( už fakt nevím - mmožná zkusil) každopádně díky tomuhle potom vzniknul Unreal TOurnament a ten známe všichni hlavně 2003/04 jo kéž by ta alha měla režim Onslaught s vozidly noo. Tak snad jednou.
-
Quake II mě taky bavil o chlup více, ale pak přišel Half-Life a ten usedl na trůn.
-
Nejsem si jistej, mrknu se
-
to pamatuje asi malokdo, herne to byla fakt nuda
nebavilo me to podobne jako treba doom3, a i ten jsem hral dyl a nedohral -
unreal je i po letech super hra. možná že herně to někomu může připadat repetitivní střílečka ale vizuálně to byla revoluce a ne že né. dodnes si pamatuju levely jako sunspire, bluff eversmoking a záverečné levely na palubě vesmírné lodi skaarjů. kdo hrál si prostě musí pamatovat level tesně před koncem kdy se na palubě lodi skaarjů zhasla světla a vrhly se na vás vylepšení zářící uber-skaarjové.
jednou za pár let unreal rozehraju a pořád to funguje. co se týká modů tak moodb v tomhle není dobrej zdroj. vyšlo několik velkých SP modů a to jak pro původní unreal, tak pro pozdější UT. kdo má zájem ať hledá následující:
operation to na pali, xidia gold, 7 bullets, project zephon.
komunita je pořád živá jenom není na modd.com. poslední velký mod vznikl vyšel před pár měsíci - Project Xenome. ofiko rozšíření return to na pali klidně ignorujte. dva .. tři dobré levely a zbytek vata. -
Prvy Unreal ste uz hrali ci nie? :)
-
Legendární kousek, o kterym se dnes prakticky nemluví (naopak se většinou mluví jen o Tournamentu), a to je hrozná škoda. Hrál jsem Unreala po letech asi před rokem a propadnul jsem mu jako kdyby byl rok '98! Tu atmosféru, vykouzlenou tehdy dechberoucí grafikou (která mně osobně teda přijde nádherná dodnes) a vynikajícim soundtrackem, to má pořád. A od tý doby mi nic podobnýho žádná hra nenabídla.
He, dokonce jsem se přistih u momentů, kdy jsem třeba jen tak stál někde na travnatym vršku, poslouchal meditativní tóny Alexandera Brandona a vzhlížel do noční oblohy s uvědoměnim, že "jsem tam!", někde na cizí planetě ve vzdálenym vesmíru. Až takovej efekt to na mě pořád po skoro dvaceti letech má.
A lituju dnešních dětí, že nemohly vyrůstat v době, kdy revoluční hry jako Unreal vycházely. -
Dodnes si pamatuju jak v recenzi vychvalovali, ze boj byt se zakladnim gruntem da cloveku zabrat...do te doby sem si to neumel predstavit, proste doom, duke, tuny mrtvol, zadne AI...a pokud si dobre pamatuju, tak sem se hned v prvni misi kde zhasnou svetl v chodbe malem podelal a uz to nechtel zapnout...a jasne ze mnohem pozdej po vydani, na todle PC proste nikdo nemel
-
Quake 2 bola oveľa lepšia hra. Mimochodom Score č. 54 s Unreal postavičkou na obale bol môj prvý herný časopis vôbec. Skvelé časy na gaming, zlé časy pre chudobného hráča. Každý rok neuveritelný skok v grafike a práve Unreal v tom má prsty tiež.
-
Myslíš třetí :)
-
Důvod proč se pořizovalo voodoo, ale herně děs běs, HL1 to pak sfoukl jak svíčku.
-
Ta grafika byla tenkrát dechberoucí. Vzpomínám, jak jsem to viděl u movitého kámoše na nadupaném pc s akcelerátorem a obtížně jsem to pak dostával z hlavy. :D