Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak videl nekdo jeho lejtka ? *1*
  • Šárvér *1*
  • To preto lebo na tom robil Tom Hall, tie huby sa same nezjedia ;) ;)
  • ROTT je top.
  • Oh yeahhh... rott.exe....Loading.. *1*
  • MikeR
    Taky nejsem úplně nadšenej výběrem hry, ale lenost? V momentě, kdy je esenciální část týmu Games a Levelu na GDC říkat lenost? To si naopak představuju, že je práce víc než za běžnýho provozu. Jestli díky tomu kluci zvolili víceméně hříčku, na kterou není příprava zvlášť potřeba, kdežto bombu, která důkladnější přípravu zaslouží, nechali na jindy, tak to bylo jedině moudrý rozhodnutí. A i kdybych se pletl a účast na GDC neměla měřitelný dopad na provoz redakcí, tak se dá říct leccos, ale slovo lenost je furt dost silný kafe.
  • dneska to volejnik s bobrovskym pekne odflakli. v seznamu maji milion pritazlivejsich her, jenomze diky sve lenosti dali prednost takove sragore....
  • Ano byla na sdíleném disku ve školní učebně .... ale nějak moc se nehrála . Z té doby kromě klasik typu Doom a Duke vyšly vítězně také Chips Challenge (který jsme hráli na číslo levelu) , Wacky Wheels a boží (tehdy) Quarantine .
  • kubi-wan
    Před pár rokama jsem hru poprvý od dětství zase zkoušel a docela mě překvapilo, jak mě to chytlo. Jasně, DooM je o hodně světelných let dál, ale i RoTT neni v základu špatnej. Líbí se mi, že si tam autoři fakt dělali co chtěli - jumppady, sbírání "penízků", boží "dog mode"... A v tomhle ohledu mě ta hra bavila... nicméně ten level-design je vážně pitomej. Prvních pár levlů se to ještě dá, ale pak jsem došel asi do pátýho a to už je fakt prachsprostý bludiště, kde se díky pořád stejně hnědejm texturám stěn prostě nevyznáte... už jsem na to pak neměl nervy.

    Naopak remake mě bavil velmi, a to i level-designem, kterej si bral to nejlepší ze starých doomovek a oproti dnešním "z bodu A do bodu B" slátaninám to na mě působilo hrozně uspokojivě. Ta hra tu sice nemá moc dobrý hodnocení, ale přesně to, co jí autor recenze vytýkal, se mi na ní naopak (krom systému checkpointů) nejvíc líbilo!
  • Podle mě byla tahle hra vždycky blbost a "legendu" z ní uměle dělala snad jenom reklamní kampaň na remake. Ve své době se hrála především proto, že toho moc na výběr nebylo a v podstatě každý hrál všechno, co vyšlo z těch větších her. Doomovi to nesahá ani po kotníky.
  • Já si tohle pamatuji jako Soldiers of Fortune své doby. Tzn. na svojí dobu hodně explicitní násilí. Hrál, pamatuji, mě osobně nezasáhlo, ale ve své době kult.
  • Tak tohle mě moc nechytlo. Ikdyž jsme v té době byli hotoví z ledasčeho, tohle mě nějak nevzalo. Přišlo mi to strašně zmatený a nepřehledný a ty plošinky mi do tohoto typu hry neseděly.
  • presne, tahle hra byla v singlu desna kravina, naopak v multaku totalni rez

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit