Retro GamesPlay: hrajeme zakladatele žánru hack and slash RPG, legendární Diablo
-
respekt každému kdo dokáže něco tak graficky odpudivého a repetetivního hrát...
-
-
Neměl bys bejt takhle jízlivej :-) spousta z nás u Diabla strávila stovky hodin a je to část našeho dětství. Pochopitelně si v dospělosti většina z nás poklepe na čelo a raději zůstane u vzpomínek, protože to po letech v dospělosti je vskutku primitivní hack n´´´´´´´´´´´´´´ slash rubačka, kdy jak imbecil po lobotomii tupě mačkáš tlačítkem a prohrabuješ se rádoby bohatym avšak těžce repetetivnim lootem. Ale to si řekneš teď - před 22 lety to byla bomba a trávili u toho stovky hodin i fotrové od rodin. Hry jsou primárně určeny pro děti ( i ty 18+) takže vývojáři počítají s dětskou debilitou a shovívavostí :-)
-
Na tomhle mám nahráno hodin a hodin, to se ještě nějakej GGG houpal fotrovi v kulích.
-
-
no a já si tak díky tomu budu moci hrát luxusní nové hry i v době kdy ty již budeš RIP--- radši žít v nádherné budoucnosti než odporné minulosti
-
-
Jednou taky přileji pod kotel. Jestli máš takhle blbé kecy i v reálu, tak budeš v hrobě dřív než leckterý důchodce :D
-
-
-
Dík, vážím si toho.
-
-
Těžká nostalgie.
Pamatuju, jak jsem tehdy ukecal rodiče, aby mi koupil originálku. Byla to docela pálka, asi 2200,- Kč (s inflací dnes 3900). A doma jsem pak zjistil, že mi to na našem Pentiu 75 nejede. Naštěstí táta vzal PC do práce, kde to nějaký programátor rozjel. Mno a licenční klíč na online hraní mi pak ukradl spolužák, co už měl vytáčený připojení 😀
-
Tak k Diablu nemá asi cenu nic dodávat, ale pamatuju se, jak jsme byli na navsteve u znamejch a jejich syn tam "mastil" Diablo I na nejaky plečce tak, ze se mu pri zatezi jeden snimek vykresloval zhruba 0.5s a on to presto uplne vazne zaryte paril a jeste nam to zkopiroval.
Zajimavosti je, ze Diablo I mělo myslim puvodne byt roquelike turn based?
-
Vve streamu vám něco nechutně píská (občas), jako když někdo přejede
příborem po talíři... hodně nepříjemné... kolem 32 minuty a dál
docela dost. Aha, tak jsem to vysledoval. Fakt PAVLE díky. Dělá to ta
propiska, se kterou kroutíš celý stream a závit ti na ní píská jako
prase. Pod mikrofonem... fakt dobrej nápad. :-( -
-
Čau. Safra. Sorry. Dám si pozor.
-
-
Já jsem navíc na tenhle zvuk úplně vysazenej :-D Naštěstí ses potom začal věnovat recenzím a prsty byly vklidu :-D
-
-
-
Díky moc za opět vtipný a fajn RGP.
Jen mi připadá, ze vlastní GP, jako by ustupoval do pozadí a stává se z toho hlavně vyprávění o vývoji hry, kde někde na vzadu běží GP.
Rad se dozvím něco ze zákulisí, na druhou stranu bych si také rad zavzpomínal na herní momenty.
Vzpomínám dle mého na Vás nejlepší RGP The Sims, kde se to povedlo dokonale propojit.
-
-
Čau. Vyprávění o vývoji hry vnímáme jako to, co nás odlišuje od čistých lets playů. Jestli toho bylo v Diablu moc, tak se omlouváme (zrovna u téhle hry je historie extra šťavnatá). Určitě budou zase více vzpomínkové díly. Díky.
-
-
Rozhodně toho moc nebylo.
-
-
-
Parádní hra i po všech těch letech. Kéž by udělali remaster, zahrál bych si ho raději než dvojku.
-
-
Taky jí ze všech tří dílů zbožňuju nejvíc, ale ta hra bohužel z dnešního měřítka má herní obsah odpovídající indie hře, myslím kvantitu obsahu ne kvalitu, velikost map atd. Já bych bral spíš remaster s inovovaným obsahem a mechanikami, to co ukázali v D3 z tristramu mi zdaleka nestačilo. Spekulovalo se o čtyřce že prý jestli bude tak má být v duchu jedničky, to by byl splněný sen
-
-
Rozumím. Co do obsahu mi jednička vyhovuje, jak je. Samozřejmě některé moderní vymoženosti bych v ní taky uvítal (zvýrazňování předmětů na zemi aspoň, že :). Na to byl tuším nějakej svitek v datáči, ale i tak je to opruz a měla by to být automatika).
-
-
mechanika z diabla 3 co bych určitě v jedničce uvítal je automatické sbírání peněz a dál by tam mohli omezit učení kouzel na úroveň aby postava měla dost many kouzlo seslat, pamatuju že u válečníka jsem to nehlídal a naučil jsem se manashield na takovou úroveň, že by byl fakt skvělý, kdybych měl cca 5x víc many na jedno seslání. Jo a ještě bych upravil pohyb, v prvním diablu se postavička nepohybuje volně ale v osmi směrech což už dneska působí strašně dřevěně, ale pořád je to legenda a až na pár drobností dodneška defacto téměř dokonalá hra
-
Stáhni si Belzebub HD mod. Máš tam, krom spousty podstatných vylepšení, i zvýraznění předmětů pomocí Alt (Ctrl tuším zapne permanentně).
EDIT: Teď koukám, že je tam ke stažení i čeština. Čeká vás stařešina Kain, opilec Farnham, kovář Griswold, léčitel Pepin, hospodský Ogden, čarodějnice Adria a hendikepovaný Wirth. Na konci kobky samozřejmě Ďábel.exe.
-
-
Pro hráče nad 18 let je ke stažení rovněž Belzeboob HD mod, pod jehož nahrání jsou všechny sukuby nahoře bez...
Jinak dík za tip, vyzkouším.
-
-
Sranda je, že sukuby tehdy žádnou podprdu nevyžadovaly, takže mód nebyl třeba. Za starejch dobrejch časů měly nejspíš sukuby kozy skálopevný a jakoukoliv pomoc proti gravitaci s hrdostí odmítaly.
-
-
-
-
-
-
ahoj, dworkine. jednička měla své kouzlo, ne že ne. ve své podstatě byla ale hodně jednoduchá. dvojka byla ve všech ohledech promakanější a pestřejší.
-
-
Dvojka je jednoznačně lepší akční RPG. Ale jednička má sevřenější herní zážitek, menší možnost vyžití, ale o to větší tah na bránu. To mi vyhovuje.
-
-
Remaster ani není třeba. Asi před rokem jsem si to zahrál modernizované a v lepším rozlišení a je to pořád supr.
-
-
Je, taky to hraju cca každé dva roky. Ale ten remaster bych i tak bral.
-
-
-
Klasika. Tahle hra byla svý době pro spoustu lidí drogou. Dvojka dodnes.😀Bral bych 4 díl, ale tentokrát ne udělaný WoW týmem, ale v pořádný grafice lidma z Blizzard North.😎
-
aaaaah, FRESH MEAT!!!