Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrejciPetr

    Jednou taky přileji pod kotel. Jestli máš takhle blbé kecy i v reálu, tak budeš v hrobě dřív než leckterý  důchodce :D 

  • dworkin

    Aha, já vždycky myslel, že nějakou malou mají, něco tam vespodu je. :)

  • MickeyMutant

    Sranda je, že sukuby tehdy žádnou podprdu nevyžadovaly, takže mód nebyl třeba. Za starejch dobrejch časů měly nejspíš sukuby kozy skálopevný a jakoukoliv pomoc proti gravitaci s hrdostí odmítaly.

  • dworkin

    Pro hráče nad 18 let je ke stažení rovněž Belzeboob HD mod, pod jehož nahrání jsou všechny sukuby nahoře bez...

    Jinak dík za tip, vyzkouším.

  • 0011

    mechanika z diabla 3 co bych určitě v jedničce uvítal je automatické sbírání peněz a dál by tam mohli omezit učení kouzel na úroveň aby postava měla dost many kouzlo seslat, pamatuju že u válečníka jsem to nehlídal a naučil jsem se manashield na takovou úroveň, že by byl fakt skvělý, kdybych měl cca 5x víc many na jedno seslání. Jo a ještě bych upravil pohyb, v prvním diablu se postavička nepohybuje volně ale v osmi směrech což už dneska působí strašně dřevěně, ale pořád je to legenda a až na pár drobností dodneška defacto téměř dokonalá hra

  • TheGGG

    no a já si tak díky tomu budu moci hrát luxusní nové hry i v době kdy ty již budeš RIP--- radši žít v nádherné budoucnosti než odporné minulosti

  • martin.hromadko.14

    Rozhodně toho moc nebylo.

  • Neměl bys bejt takhle jízlivej :-) spousta z nás u Diabla strávila stovky hodin a je to část našeho dětství. Pochopitelně si v dospělosti většina z nás poklepe na čelo a raději zůstane u vzpomínek, protože to po letech v dospělosti je vskutku primitivní hack n´´´´´´´´´´´´´´ slash rubačka, kdy jak imbecil po lobotomii tupě mačkáš tlačítkem  a prohrabuješ se rádoby bohatym avšak těžce repetetivnim lootem. Ale to si řekneš teď - před 22 lety to byla bomba a trávili u toho stovky hodin i fotrové od rodin. Hry jsou primárně určeny pro děti ( i ty 18+) takže vývojáři počítají s dětskou debilitou a shovívavostí :-)

  • Na tomhle mám nahráno hodin a hodin, to se ještě nějakej GGG houpal fotrovi v kulích.

  • MickeyMutant

    Dík, vážím si toho.

  • MickeyMutant

    Stáhni si Belzebub HD mod. Máš tam, krom spousty podstatných vylepšení, i zvýraznění předmětů pomocí Alt (Ctrl tuším zapne permanentně).

    EDIT: Teď koukám, že je tam ke stažení i čeština. Čeká vás stařešina Kain, opilec Farnham, kovář Griswold, léčitel Pepin, hospodský Ogden, čarodějnice Adria a hendikepovaný Wirth. Na konci kobky samozřejmě Ďábel.exe.

  • dworkin

    Rozumím. Co do obsahu mi jednička vyhovuje, jak je. Samozřejmě některé moderní vymoženosti bych v ní taky uvítal (zvýrazňování předmětů na zemi aspoň, že :). Na to byl tuším nějakej svitek v datáči, ale i tak je to opruz a měla by to být automatika).

  • dworkin

    Dvojka je jednoznačně lepší akční RPG. Ale jednička má sevřenější herní zážitek, menší možnost vyžití, ale o to větší tah na bránu. To mi vyhovuje.

  • dworkin

    Je, taky to hraju cca každé dva roky. Ale ten remaster bych i tak bral.

  • TheGGG

    respekt každému kdo dokáže něco tak graficky odpudivého a repetetivního hrát...

  • rickdeckard

    Těžká nostalgie. 


    Pamatuju, jak jsem tehdy ukecal rodiče, aby mi koupil originálku. Byla to docela pálka, asi 2200,- Kč (s inflací dnes 3900). A doma jsem pak zjistil, že mi to na našem Pentiu 75 nejede. Naštěstí táta vzal PC do práce, kde to nějaký programátor rozjel. Mno a licenční klíč na online hraní mi pak ukradl spolužák, co už měl vytáčený připojení 😀

  • Odulin

    Tak k Diablu nemá asi cenu nic dodávat, ale pamatuju se, jak jsme byli na navsteve u znamejch a jejich syn tam "mastil" Diablo I na nejaky plečce tak, ze se mu pri zatezi jeden snimek vykresloval zhruba 0.5s a on to presto uplne vazne zaryte paril a jeste nam to zkopiroval.


    Zajimavosti je, ze Diablo I mělo myslim puvodne byt roquelike turn based?

  • Corvus

    Já jsem navíc na tenhle zvuk úplně vysazenej :-D Naštěstí ses potom začal věnovat recenzím a prsty byly vklidu :-D

  • Luke

    Čau. Vyprávění o vývoji hry vnímáme jako to, co nás odlišuje od čistých lets playů. Jestli toho bylo v Diablu moc, tak se omlouváme (zrovna u téhle hry je historie extra šťavnatá). Určitě budou zase více vzpomínkové díly. Díky.

  • Luke

    Čau. Safra. Sorry. Dám si pozor. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit