Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem si řekl, že než koukat na video, raději si to sám zahraju a uvidím, jak mi to po letech půjde. No a když mám na Steamu i trojku, tak jsem začal s ní, ale tam se nějak nemůžu vypořádat se souboji s vojáky v zámku, takže asi dál nepůjdu. Podobné věci u adventur spíš naštvou.
  • Tak tak, nelze než souhlasit. Ještě tu máme příslib dalšího kvalitního příběhu v podobě Syberia III. Jinak u těch starších "poťouchlých" adventur je dobrý ještě zmínit hry Toonstruck nebo Kingdom O' Magic (ta posledně jmenované je opravdu úlet, parodující kde co).
  • jabbo126
    proti gustu... :-) já mám rád adventury at uz jsou vážné (mimochodem to mi pripomelo Posel smrti - tam taky byly predrenderovane sceny, ale 1000x lepší než o co se tu pokouší ten člověk s indym) nebo komediálníl, mě prostě baví ty příběhy. Zaplatpanbuh za Daedalic a Wadjet games ktere prave tyhlety adventurky udržují :-)
  • Na Day Of The Tentacle se chystám, jakmile bude někde ve slevě. Kdysi jsem hrál první díl Maniac Mansion, ale někde jsem tam zakysnul a tenkrát nebylo kde hledat návody. Day Of The Tentacle jsem zkoušel, ale moje angličtina byla mizerná a asi jsem upřednostnil jiné tehdejší hry. Také mám raději příběhové a vážnější hry než takové ty vyložené komediální adventury, kam jsem si DOTT zařadil.
  • jabbo126
    přesně jak píšeš - předělávky monkey island atd jsou naprosto parádní (jinak jestli jsi nehrál day of the tentacle - doporučuji doplnit, to jen tak mimochodem .-D) a on tenhle styl kritizuje - opravdu, ale opravdu bych nechtěl vidět tyto hry v jeho podání...
  • Pixel art možná nestárne, ta grafika vypadá na obrázkách dobře, ale když si to chceš zahrát, musíš v malém okně, protože ve fullscreenu to prostě na dnešních monitorech nevypadá hezky. Třeba remaky Monkey Island jsou pěkné (původní bych dnes asi nehrál, nové jsem si užíval), líbí se mi i předělávka Day Of The Tentacle (ale nehrál jsem a nemám k tomu moc vztah, protože ani původní mě tenkrát nezaujalo). Ale koukal jsem na obrázky toho remaku Indyho a prostě tomu chybí nějaké kouzlo. Ale zase to nevypadá špatně, až na postavy, ty jsou divné. A když jsem viděl nějaké video, tak tam je to fakt hrůza. Prostě 3D postavičky vypadají moc uměle. A vlastně ani nevím, proč se spousta podobných 2D her tvoří ve 3D.
  • jabbo126
    Mě zarazilo už když si host ve fight clubu stěžoval na remaster Day of the Tentacle, že by to jako rád aspoň trochu "vystínoval" :-D. Sám jsem grafik, rozhodně se nepovažuji za mistra vkusu, vkus má asi každý jiný, ale obávám se že ono "stínování" je odkaz staré školy, kdy ještě frčely barevné přechody, neřkuli "pseudo-realistické" předrenderované 3D scény. Ale i ty byly už ve hrách starých 10 let (Syberia atd.) mnohem lépe zpracované, než tenhle remake. Naprosto nechápu proč kazit něco co vypadá dobře i dnes, protože pixel art nestárne a cpát to do pseudo 3D. Aby to nevyznělo špatně - třeba na tu jeho novu hru z vesmíru jsem celkem zvědavej, ale ať se na mě nikdo nezlobí - tenhle projekt je fakt něco co asi nikdo kromě autora samotného nechce. A je mi ho svým způsobem líto. Navíc po tom co ukazuje, říct o hrách od talltale games že mají ohyzdnou "3D grafiku s nějakým caroone filtrem" ... sorry, ale tady se náš vkus rozchází diametrálně, když sám používá neumětelské pseudo 3d předrenderované scény ... ufff...
  • Tak LucasArts mluví za vše, všechny jejich adventury byly špičkový.
  • :D to sem si nedávno koupil na GOG za 2 dollary :D si to pamatuju jak sem to vařil na amize
  • reakce naThe GGG
  • *1* plus ti ale nedám, protože a) BF vypadá na konzole slušně - viděno v akci na PS4 - a běhá ve fullhd 60fps a za b) tohle je moje nejoblíbenější adventura všech dob, ale co ať nejsem za suchara máš tam to plusko
  • Odulin
    Adventurní špička. Sice s návodem, ale dali jsme to.
  • Pro mě jedna z nejlepších (jestli ne vůbec nejlepší) adventura, co jsem hrál. Skvělá grafika, příběh, vcelku logické hádanky, prostě paráda.
  • Jo, tahle hra byla skvělá, klasika. Jedna z mála adventur která mě opravdu bavila. Ale myslím, že jsme se v mládí nějak nedostali přes tu pasáž jak se skládaly v modelu města na sebe ty disky co se potom otáčely.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit