Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra parí do mého top5 klasik všech klasik. Uz jen ten námľt ji tam pasuje. V dobe remasteru a remaku nikoho nenapadne tato vec...smutna doba.
  • Jo Anastazov byl vždycky .... Jeho recenze a člověk se nic nedozví, ještě že konec tomu
    • Klekni a odpros matku, že s tebou mrhala časem.
  • Ten pocit, když moje balóny přilétají pro manu... to je jeden z nejlepších pocitů v dějinách hraní. A taky je ještě dobrý, když demolujete protivníkovi zámek a ten šašek v turbanu tam bezmocně poletuje a už nemá šanci. Jedna z nejlepších akcí všech dob.

    Dvojka se mi tolik nelíbila - šla cestou více prostředí a zbytečností a méně systémové hratelnosti. Jednička byla nejlepší.
    • Přidaný vymakanější 3úrovňový systém kouzel, sběr experience svitků, variabilnější náplň misí místo rutiny "znič nepřátelské kouzelníky po čtyřicáté", možnost odemykat tajné mapy, jeskyně a kouzla, které fungujou jen tam, jo to je menší systémová hratelnost a zbytečnosti. Ok.
  • To sem hrál. jo, bylo to dobrý.
  • flash789
    Jo to jsem dohral na PS1 gamepadem, bylo to tam vcetne datadisku Hidden Worlds, nejakych 60+ levelu. Super hra, ale dneska uz bych to hrat teda nechtel, uz je to pryc, doba pokrocila a neni treba se vracet zpet.
  • Diky za perfektni retrogamesplay. Tesil jsem se jak malej kluk. Protoze jako malej jsem mastil dvojku o stosest. Kamarad dostal k vanocum kolekci her, on shrabnul rallye, a nejaky letajici koberec ho nezajimal. Placku s Magic Carpet 2 mi daroval. A to byl zacatek neskutecne parby. Ze sveho Pentia jsem zdimal vykon do posledni kapky. Prohanel se na letajicim koberci nocni krajinou, v jeskynich. Az po usi v tom bajecnem, exotickem prostredi. Hru jsem, ale nedohral, v jedne misi jsem diky vysoke obtiznosti zakysl. Musim zkusit ted, o 20 let pozdeji. Proc se takove hry uz nedelaji? Mno, jdu prohledavat zaprasene krabice.
    • TheRKD
      Našel jsem, společně s krabicí starých Score, kazet do Atáčka, svým prvním Pentiem 75 a spoustou pozdějších herních pecek. Těžká nostalgie. *1*
      http://imgur.com/a/veDk1
  • První díl byl parádní a dvojka snad ještě lepší. Rád vzpomínám. Z nostalgie jsem dvojku dohrál minimálně dvakrát a určitě se k ni ještě někdy vrátím. Místo remaku by bylo lepší rovnou nějaké pokračování. Obávám se ale, že tahle "okrajovka" by v dnešním světě u mas nezabodovala a srdcaři to nezadotujou.
    • Mám to naopak, jednička nej, dvojka o dost horší.
      • Hmm, V čem je dvojka o dost horší?
    • Dvojku mám taky radši. Je to vlastně to samý, akorát ne tak roztahaný (25 misí místo 50), ale mnohem víc kouzel, potvor, pestřejší prostředí, noční mise a jeskyně. ;D Možnost savovat během misí. Jo a zajímavá věc, divím se, že to nezmínili v gamesplayi. Jednička má tempo hry závislý na fps, takže když lítáš jen tak nad vodou nebo koukneš do nebe a vyskočí ti fps, tak se potvory a kouzelníci pohybujou mnohem rychleji. Je to dobře vidět na mapě. Když sem to hrával v DOSBoxu, tak sem musel snížit výkon, protože to bylo nehratelný. Dvojka už je locknutá na 25fps nebo snad na 20.
  • Pěknej cosplay, ale pozor ať vás pan Okamura nedeportuje.
  • Jej to mi bouchly v hlave vzpominky. Magic Carpet! Moje prvni hra na Playstation 1, na ktery jsem presel z Amigy. To teda byl ale sakra rozdil. Moc dobre si pamatuji, jak jsem se zboznou uctou cumel na intro, ktere na mne zvykleho na par jednoduse animovanych obrazku z disketovych Amiga her pusobilo jako z jine galaxie...
  • Ohledně označování baráků: (z manuálu)

    When you possess a house or tent, the occupants’ mana comes under your
    control (although you can’t move it back to your castle). The people who live
    in towns come in three varieties: townies, traders and builders. Townies stay put, builders construct new dwellings for the expanding population, while
    traders wander from town to town pedaling their wares. Once a town reaches
    a certain size, it creates its own army of archers to protect it, and if the town is
    in your possession they will aid your cause.

    Hrál sem to stokrát, ale tohle sem nevěděl.
    • Luke
      Ahoj, naprostý souhlas, taky jsem to nevěděl. Všiml jsem si teda, že mě brání (nebo spíš, že na mě neútočí), ale že by mi z nich šla mana, to ne. Ale v teorii to měl Bullfrog dobře vysvětlený! :D
      • mana byla dost cejtit, pak clovek nemusel kolikrat hledat ty skryty triggery po mape
        • Ty triggery jsou většinou vidět na mapě, blikající černé tečky. ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit