Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra parí do mého top5 klasik všech klasik. Uz jen ten námľt ji tam pasuje. V dobe remasteru a remaku nikoho nenapadne tato vec...smutna doba.
  • Klekni a odpros matku, že s tebou mrhala časem.
  • Přidaný vymakanější 3úrovňový systém kouzel, sběr experience svitků, variabilnější náplň misí místo rutiny "znič nepřátelské kouzelníky po čtyřicáté", možnost odemykat tajné mapy, jeskyně a kouzla, které fungujou jen tam, jo to je menší systémová hratelnost a zbytečnosti. Ok.
  • Jo Anastazov byl vždycky .... Jeho recenze a člověk se nic nedozví, ještě že konec tomu
  • Ten pocit, když moje balóny přilétají pro manu... to je jeden z nejlepších pocitů v dějinách hraní. A taky je ještě dobrý, když demolujete protivníkovi zámek a ten šašek v turbanu tam bezmocně poletuje a už nemá šanci. Jedna z nejlepších akcí všech dob.

    Dvojka se mi tolik nelíbila - šla cestou více prostředí a zbytečností a méně systémové hratelnosti. Jednička byla nejlepší.
  • To sem hrál. jo, bylo to dobrý.
  • Ty triggery jsou většinou vidět na mapě, blikající černé tečky. ;)
  • TheRKD
    Našel jsem, společně s krabicí starých Score, kazet do Atáčka, svým prvním Pentiem 75 a spoustou pozdějších herních pecek. Těžká nostalgie. *1*
    http://imgur.com/a/veDk1
  • flash789
    Jo to jsem dohral na PS1 gamepadem, bylo to tam vcetne datadisku Hidden Worlds, nejakych 60+ levelu. Super hra, ale dneska uz bych to hrat teda nechtel, uz je to pryc, doba pokrocila a neni treba se vracet zpet.
  • mana byla dost cejtit, pak clovek nemusel kolikrat hledat ty skryty triggery po mape
  • Hmm, V čem je dvojka o dost horší?
  • Diky za perfektni retrogamesplay. Tesil jsem se jak malej kluk. Protoze jako malej jsem mastil dvojku o stosest. Kamarad dostal k vanocum kolekci her, on shrabnul rallye, a nejaky letajici koberec ho nezajimal. Placku s Magic Carpet 2 mi daroval. A to byl zacatek neskutecne parby. Ze sveho Pentia jsem zdimal vykon do posledni kapky. Prohanel se na letajicim koberci nocni krajinou, v jeskynich. Az po usi v tom bajecnem, exotickem prostredi. Hru jsem, ale nedohral, v jedne misi jsem diky vysoke obtiznosti zakysl. Musim zkusit ted, o 20 let pozdeji. Proc se takove hry uz nedelaji? Mno, jdu prohledavat zaprasene krabice.
  • :) Závidím ti rodiče . To já jsem za velkého křiku vybral veškeré úspory z vkladní knížky , na kterou mi spořil od mala děda a za těch 15 000 si koupil DX4. A nelituju toho dodnes . Jo to byla doba kdy 1 CD mělo 3x víc místa než můj HDD a na 1 CD se vměstnala spousta ripů . Magic Carpet byl jedním z nich , ale už blednul ve stínu Terminal Vellocity a především Descentu *1*
    Polovina devadesátých let byla celkově asi nejnadupanější dobou co se hraní celkově týká ...Nikdy předtím ani potom nepřišlo tolik novot v tak krátkém časovém okamžiku jako tehdy .
  • Mám to naopak, jednička nej, dvojka o dost horší.
  • Dvojku mám taky radši. Je to vlastně to samý, akorát ne tak roztahaný (25 misí místo 50), ale mnohem víc kouzel, potvor, pestřejší prostředí, noční mise a jeskyně. ;D Možnost savovat během misí. Jo a zajímavá věc, divím se, že to nezmínili v gamesplayi. Jednička má tempo hry závislý na fps, takže když lítáš jen tak nad vodou nebo koukneš do nebe a vyskočí ti fps, tak se potvory a kouzelníci pohybujou mnohem rychleji. Je to dobře vidět na mapě. Když sem to hrával v DOSBoxu, tak sem musel snížit výkon, protože to bylo nehratelný. Dvojka už je locknutá na 25fps nebo snad na 20.
  • První díl byl parádní a dvojka snad ještě lepší. Rád vzpomínám. Z nostalgie jsem dvojku dohrál minimálně dvakrát a určitě se k ni ještě někdy vrátím. Místo remaku by bylo lepší rovnou nějaké pokračování. Obávám se ale, že tahle "okrajovka" by v dnešním světě u mas nezabodovala a srdcaři to nezadotujou.
  • jnsCZ
    Within a week, the Syndicate code was running on top of Corpes’ engine. “Corpes had kindly written some functions for me to interface with and the biggest, greatest function call was AltitudeAt,” explains Cooper. “This function would drive how the AI would move, the placement of items, the flight path, the devastation and so on. There was also a function to change the landscape to rock. The AltitudeAt function was like the Holy Grail. My whole vision could be realised with this one function.”
  • jnsCZ
    No momeeent, z toho článku jsem vycházel taky a mimo jiné se o kousek dál píše:

    One of the first decisions was to scrap everything except the graphic engine that Corpes had worked on. It was replaced with the code base that had been used for Syndicate. Cooper says this brought in solid AI systems and made it easier to implement content.

    Takže já to chápu tak, že Corpes vytvořil 3D renderer, ale logika hry se řídila enginem ze Syndicate. Nebo to taky možná bylo úplně jinak a nikdo z Bullfrogu si to už nepamatuje.
  • Pěknej cosplay, ale pozor ať vás pan Okamura nedeportuje.
  • Jej to mi bouchly v hlave vzpominky. Magic Carpet! Moje prvni hra na Playstation 1, na ktery jsem presel z Amigy. To teda byl ale sakra rozdil. Moc dobre si pamatuji, jak jsem se zboznou uctou cumel na intro, ktere na mne zvykleho na par jednoduse animovanych obrazku z disketovych Amiga her pusobilo jako z jine galaxie...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit