Returnal – recenze raného kandidáta na hru roku
-
Velmi pěkná recenze kterou chválím.
Co se hry týče, tak asi jediné, co bych vytknul je délka jednotlivých runů. Třeba dvě hodiny na jeden běh je dost dlouhá doba což vůbec nesedí do titulu roguelike.
-
Tak včera dohráno.
Trvalo mi to 43 hodin (i s tajným koncem - tedy aktem III)
Musím říct, že jsem celkem vytrénován z DS a Sekira a moc nechápu jak to někdo mohl dát za 12-15 hodin jak se někde píše. Je to těžký jako prase.. Ale hra parádní a hraju dál.. Akorát ten příběh nechápu ani po dohrání :D
Jo a od day one ani jeden pád. Vše šlapalo jak hodinky
-
Jo, píšou "decent player with some solid runs" :)
Nejlepší bude počkat si, až to dohraje dost lidí a objeví se data na How Long To Beat :)
https://howlongtobeat.com/game?id=80102
-
Nebylo to náhodou 12-15h pro "docela dobrého" hráče? Pokud člověk nemá moc zkušeností se souls-like (nebo rogue-like) hrami a jeho skill je někde u (pod)průměru, tak se u toho potrápí podstatně víc.
-
Podle GameSpotu 12-15h a kdybys chtěl vyzobat všechno, 25-35.
-
"Ne musím tě zklamat při launchu PS4 byla konzole dostupná v řádu týdnů"
Trololol
To byl buď vážně špatný pokus o trolling a nebo jsi hlava děravá, co má problém si vzpomenout na starší informace. To, že někdo měl štěstí a dostal konzoli PS4, neznamená, že ji dostali všichni. To samé vlastně platí i pro PS5: okolo 8 miliónů lidí ji už má doma a je spokojeno... a tvou metodou by jsme na základě těch 8 miliónů spokojených hráčů měli tvrdit, že sehnat konzoli není problém?
Tady je jeden článek z února 2014, kdy Sony oznámila, že očekává nedostatky konzolí až do dubna 2014. Takže s nedostatky se potýkali skoro 6 měsíců.
-
Ne musím tě zklamat při launchu PS4 byla konzole dostupná v řádu týdnů ....pořídit si novou konzoli nebyl zrovna velký problém .
Zato slibovat PS5 někomu rok mi připadá i k obvyklé životnosti platformy už docela mimo všechny běžné mantinely ;)
-
Nejsem si jistý, jestli to byl sarkasmus 😐
K tomu padání: autor hodnotil "novinářskou verzi" několik dní před oficiálním vydáním, takže určitě projevil nějakou schovívavost.
A k finálnímu hodnocení: to je vždycky čistě subjektivní věc. Je zbytečné se dohadovat, jestli by někdo dal o bod víc nebo o bod míň. Prostě to ber jako povolenou odchylku ±1 bod. Nejlepší je přečíst si text a udělat si sám vlastní názor (a hodnocení).
-
Tak trochu viníš Sony za to, že je větší poptávka po konzolích PS5 než nové generaci Xboxu.
Za prvních 5 měsíců prodejů se prodalo cca 7,5 miliónů PS5 a odhaduje se cca 4,5 milióny Xbox Series X + Series S.
Prostě velmi narostla poptávka po konzolích (obzvlášť PS5) a výrobci bohužel nemůžou navýšit výrobní kapacitu.
Jinak tebou popsaný problém je trochu zbytečný. Z krátkodobého hlediska je možná špatné, že je nedostatek konzolí, ale za určitý počet měsíců měsíců se ten problém srovná. Úplně stejnou situaci lidi zažili při launchi PS4 a Xbox One a herní svět se kvůli tomu nezhroutil.
Navíc první rok prodejů nové generace konzolí většinou provází ten problém, že nevyjde dostatek zajímavých titulů. Co je v současnosti zajímavého třeba na PS5? Demon's Souls (remake starší hry) a Returnal. To je trochu málo. Xbox Series X/S je na tom ještě hůř.
-
Přidávám se s pozitivní zkušeností s nákupem z Polska. Ve středu dopoledne objednáno, v pátek ten samý týden už mi u dveří zvonil kurýr.
Je třebha akorát vychytat správny bundle (bohužel poslední dobou už k tomu začali dávat "zbytkový" hry a celkově za trochu větší peníz) a potom si dát pozor na poplatky/kurz zahraničních plateb.
-
Dotaz na autora: jaká je zhruba délka hry v hodinách ? Pokud jsem to přehlédl v textu, tak se omlouvám.
-
V zemi, kde je 40 milionů obyvatel jsou na 3ch eshopech dostupné asi 3 kusy denně na každém, ale kdo si chce najít narativ, že na ČR Sony kašle, ten si ho najde.
-
taky jsem PCčkář a konzoli nemám ani mít nechci. Hra má zajímavé prostředí (očividná inspirace Prometheem), ale hratelnost se mi nelíbí. Prostě typická akční konzolová hra s toporným ovládáním. Konzolím bych spíš záviděl takové věci jako FF7 remake nebo Bloodborne
-
Nebuďte slušnej, řekněte jméno!
O Polsku už jsem taky uvažoval, dávám tomu čas do vydání Ratcheta.
-
Polsko na nejmenovaném eshopu skladem skoro pořád za normální cenu (záruka je celoevropská), to jen v ČR čekáš na objednávky z října. Objednal jsem minulý týden a PS je doma.
-
To je taková nádhera vidět vyrovnané lidi tady v komentářích, kteří rovnou nespustili PC master race hate. Diskuse na Games ještě mají naději.
-
Jj příčina vzniku nedostatku čipů je mi známá. Já jsem ve svém příspěvku vůbec nevinil Sony za to, že je "čipový hladomor" to je věc která prostě nyní je a každý si s tím musí umět poradit
Co ale podle mě Sony nezvládlo je distribuce, která je zcela v jejich režii. V dnešní době prostě není obtížné, aby platilo pravidlo 1 kupující = 1 konzole. Nikoli 1 kupující 40 konzolí a ty hned před krámem prodám o 100 % dráž.
Chápu, že s Xboxem to není taky ideální, ale zatím se třeba zdá, že když by si ho člověk nyní objednal bude ho mít do měsíce od objednání. To se v případě PS5 nedá říct, tam není jistota ani do vánoc.
Problém Sony ve srovnání s Xboxem je ten, že Sony (myslím herní divizi) má celou strategii postavenou na prodeji exkluzivit. K čemu jim jsou super exkluzivní hry, když je nemáte komu prodat? Je jasné, že účinek kampaně je největšítěsně před a těsně po vydání hry. K čemu jim bude kampaň, když ti co si hru teď chctějí zahrát dostanou konzoli na vánoce 2021 a v té době bude na trhu třeba 15 novějších her, které si lidi budou chtít taky zahrát?
Jak jsem psal nemám PS ani Xbox ani je neplánuju vlastnit, ale snažil jsem se na to podívat optikou byznysu, globální ekonomiky a přístupu ke koncovým uživatelům, o které by Sony mělo jít asi především.
-
Čekal bych teda absolutní hodnocení, když to jen "párkrát spadlo".
-
Jsem na tom podobně. Tohle vypadá hodně zajímavě, ale bohužel nevlastním PS5 (a ani neplánuju). Takže možná časem, když to vyjde na PC :-D.
-
Pecka, dnes od pulnoci jedem!