Přejít na výpis diskuzí
Řežba ve středověkém FPS Chivalry: Medieval Warfare
15.3.2012 | Aleš Smutný
28 příspěvků
-
výborně! víc takových her... ted se ty středověký bojovky nějak rozjeli.. a to je dobře.. středověk miluju *1*
-
paráda už se těším...jinak ta reklama na silent hill je na hov.o
-
mi to dost pripomina Dark messiah of might and magic.
-
Chivalry: Modern Warfare - malem jsem spadnul smichy, ze zidle. Genialni chybka, redakcni sotek si musel dal zalezet. *1*
-
Dokud tam nebude rytířská jízda, tak ta "medieval warfare" je jen na půl cesty. Ale rozhodně kvituju, že se nám urodili hned dvě nové středověké řežby (ještě War of the Roses), pořád je to 100% lepší než většina dnešních "současných" stříleček přes kopírák. *3*
-
-
Jen abychom se nedočkaly středověkých rubanic přes kopírák. Zatím sice jak tenhle 'modern' warfare tak WotR jedou trochu jiný koncept než MaB, ale neviditelná ruka trhu to v dalších případných pokračováních na 90% překroutí do konceptu jediného. (Ono je to vidět už na WotR- na Warbandu je nejúspěšnější část MP, takže SP budou jen arény s boty)
-
souhlasim, jízdu by to chtělo.. a vůbec celkově aby ty bitvy byly trošku taktický... ne jen řežba všech dohromady někde na plácku (ale i kdyby to tak bylo nevadí) *3*
A doufam že se u toho rozjede modařská komunita.. zabojovat si nějakou známou bitvu nebo bránit nějaký reálný český hrad např... no nebylo by to krásný? *2*
-
-
Ne že bych měl nějaké předsudky (samozřejmě že je mám, jinak bych to takhle nenapsal :) ), ale na můj vkus je v týmu až moc lidí z oblastí, kde hrad znají jen z fotek/filmů a zábavních parků. U zvukaře/ animátora/ programátora by to nevadilo, ale hlavní designér hry/levelů? Přece jen bych měl větší důvěru ve zdárný vývoj u lidí kteří se s různými hrady setkali x-krát za život.
-
Tak age of chivalry si občas zahraju a královsky se bavim jen po zvukový stránce je ten mod dost sterilní .
Jinak mi animace v modu přijdou lepší než tohle. -
Je pravda že pořádná středověká řežba bez amputací končetin jaksi není to pravý.
-
-
Ona jakákoliv řežba bez amputací končetin není to pravý, bohužel jen v málo hrách na to mají koule, aby to tam přidali (z posledních her si pamatuju snad jen Red Orchestra 2). *3*
-
-
Mazec
-
Akčná zložka, ako keby som videl dmomm - ešte aj to "nakopávanie" na ostne tam je. *3*
A prišlo mi to trochu prázdne - obrovské priestranstvá a 3-4 rytieríkovia rozdávajúci si to medzi sebou - spomente si na MaB a na tie masakre na rebríkoch a vežiach (a úzkych koridoroch), kde sa pre počet vojakov ledva dalo pohnúť.
No uvidíme, keby to malo dobrý bojový systém (nie útok a obrana, pričom obrana tam je len aby sa nepovedalo), hitboxy aspoň ako MaB a dobrý multi, tak prečo nie. -
-
Myslím, že to mají celkem vymakané. Mrkni na tohle video :)
http://www.youtube.com/watch?&v=FYrkn6EFwOg -
-
Hm, někde se stala chyba. Špatné URL :)
http://www.youtube.com/watch?v=FYrkn6EFwOg&feature=channel
A taky nevím, jak jsem mohl zapomenout, že se dají editovat příspěvky než jsem sem plácnul ten druhý.
No, stalo se :) -
-
Dik za link.
No dúfam, že z toho vzíde niečo zaujímavé s dobrým multiplayerom (a dúfam, že tie hrady, mlyny apod. čo boli vo videách, nie sú len "pozadie kvôli atmosfére").
-
-
-