Přejít na výpis diskuzí
Richard Garriott sbírá peníze na RPG Shroud of the Avatar
8.3.2013 | Adam Homola
16 příspěvků
-
pripomina me to "kvalitou" grafiky runescape...
-
Urcite po tom jeho fiasku s Tabula Rasa mu budem davat nejake peniaze. Nevyhlasoval nahodou ked s tou hrou koncil ze uz sa hram nechce venovat? Ani sa necudujem, ved ziaden sudny vydavatel by mu po tom trapase ziadne peniaze uz nedal,. Teraz skusa vydolovat prachy od komunity, a ako sa zda, ta velmi rychlo zabuda.
Navyse z tej jeho prezentacie mam dojem ze posledne RPG co hral bolo WoW v 2006tom, dnesne hry su uz niekde inde. -
Mi uz neprijde ani smesne jak jsou lidi zamereni na penize. Boha prestante to brat jako centrum vesmiru, je to jenom prostredek a nic vic. Kampan na kickstarteru umoznuje byt soucasti komunity podporujici urcity projekt a vice ci mene aktivne se na tom podilet. Muzete byt pri tom, sledovat jak neco vznika a sem tam i neco ovlivnit. To ze jim neco dam je to nejmensi, navic za to dostanu hru ktera by jinak nevznikla, a k ni i ruzne bonusy.
Nebo bys myslel ze je lepsi aby do toho autor dal vlastni penize a udelal si hru sam pro sebe? -
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_garriot
-
Hele, ja nevim jestli jsi videl pre-alfa verzi zaklinace 1, kterou ukazovali vydavateli, aby schrastili prachy, ale ta vypadala radove o moc hure. Vubec nic to nerika o finalni verzi grafiky. Navic vem si jak vypada DS a jaky melo uspech.
-
Hrál jsem čtyři Garriottovy hry a byly dobrý, nejvíc se mi líbila asi Ultima 7, rozhodně mu fandím. Grafika vypadá staře, ale je to teprve rozdělaná hra a líbí se mi, že tam nejsou otazníky nad hlavama a podobný MMO svinstvo, který nám poslední dobou prosakuje i do single her.
-
Neblázní přece to nebude platit ze svýho :D
-
to fakt člověk kterej si zaplatil let v soyuzu do vesmíru musí škemrat na kickstarteru?
-
Ale ta grafika. Fakt jako rok tak 2002.
Měl jít do izometrickýho 2D jak ostatní. No, třeba se chce právě odlišit od ostatních grafickým stylem... moc se mu to nedaří. -
Hra vypadá jako z roku 2004 a GUI jako z roku 1994.
-
byla a nikdy jsem nepochopil jak někdo může stvořit tak příšerný datadisky i když Garriott v tom už asi prsty neměl
-
Jsem vazne nalomen, asi taky poslu prachy. Ultima Underworld 2 byla a zustava nejlepsim RPG vsech dob
-
Byly tu pokusy vykopnout ho a zanechat daleko ve vesmíru, ale našel časoprostorovou bránu a vrátil se zpět...
-
to je jako sen :) staricke ultimy a Hlavne Ultimu online si zahraju i dnes
-
Ultima online byla a je nejlepší mmorpg. Pokud na ní tento projekt chce navázat, zaslouží si pozornost.
-
On ho nikdo za tu poslední ultimu nikdo nezaškrtil?