Přejít na výpis diskuzí
Rift se připomíná a ukazuje nové prvky
19.10.2011 | Aleš Smutný
17 příspěvků
-
Rift je brutální kopie wowka, ale je tam pár zásadních věcí navíc a nebo jinak pro které stojí za to ho vyzkoušet. S nadsázkou říkám, že Rift je takovej velkej "datadisk" k wowku.
Hlavní rozdíly jsou:
• modernější a trochu realističtější grafické zpracování,
• úplně nový systém class,
• možnost kombinací jednotlivých "talentových stromů" dle libosti,
• mnohé ability mi připadají daleko nápaditější a zajímavější než ty z wowka
• jiné profese a pak
• systém world eventů.
Jinými slovy: Bavilo-li vás wowko a už se vám zdá ohrané, tak Rift je tou pravou volbou. Jo a na aukru se dá sehnat za 5€ klient+30dní zdarma. -
Mel jsem to predobjednany ,koupi >l zazranej jsem byl> do toho dva mesice pak zaverecky
A uz to nehraju jako kazdej sice mam cas,ale za ty mesicni poplatky si holt koupim dve jiny starsi hry nemam rad mesicni poplatky ,Jelikoz jsem student a linej tak jsem prisel a hral
Hra je to opravdu paradni super kommunita az na tu Ceskou
Lepsi bylo si najit nejakyh hrace a kecat s nima nez no lifery -
Námrdovej class system ...jinak je to lepsi prumer, ale hra me bavi zatim.Jsem lvl 37 asi za 50h hrani ale hraju hlavne pvp tam ty expy tolik nelitaj.Hraju za assasin/ranger/marksman/bladedancer/bard/nightshade:-) uvazuju ze si pridam i riftstalker class, je fakt zabava si hrat s rozdelovanim bodu a vytvareni si tridy na míru
pvp server bloodiron nick Behind -
pre mna to bolo vyhodenych 50€, hral som to par dni a potom ma to prestalo bavit a vratil sa s5 k wowku...ale uz aj to ma prestalo bavit po tych rokoch :D asi si pockam na nejake nove revolucne mmo, lebo ten wow system uz je trocha otrepany...dovtedy budem drtit battlefield 3 *1*
-