Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Víceméně ano, a to se nwbavíme pouze o budovatelkách je to brak vedle braku ono už i ty cenovky 2$ atp mluví za hodně.

  • Jack1947

    Tvůj pohled můj zase takovej že to hezky degradovalo.

  • Duncan66

    Jde o to, ze drive by clovek hlavni tituly urciteho stylu napocital na prstech jedne ruky a obcas mu stacil i prst jeden, maximalne dva. Dneska i tech budovatelskych strategii napocitach nekolik desitek a kazdy si muze vybrat co mu sedi nejvice. V minulosti ale na vyber nebylo a tak vsichni v podstate byli nuceni hrat ten jeden vycnivajici titul. A to je podle me taky jeden z hlavnich faktoru, proc lide jako ty dochazi k zaveru, ze dnes je ta kvalita udajne mensi. Ale ona to neni pravda. Lide proste maji radove vice moznosti a navic prisel online svet, ktery taky zmenil mnohe hrani a rozsiril moznosti.

    Jinak grind je asi pro urcite publikum popularni i dnes, me osobne to neoslovuje a zadny takovy titul jsem nehral a nehraji.

  • Duncan66

    Ja nemel na mysli technicke moznosti, ale ze se to proste posunulo a vyvinulo. Vetsina veci by sla do her zapracovat uz tenkrat, ale tenkrat je nikdo neznal a teprve to prinesl vyvoj ve hrach. Takze v dnesnich hrach je i pridana hodnota oproti starym hram a neni pravda, ze vsechno dobre bylo jen v minulosti a dneska je to samy brak pro nemyslici zombies. To je proste lez.

  • Jack1947

    Tak jasně dříve to byla hlavní část hry. Nepřekrucuji jen jsem citoval text tak se hned nečerti a pro po, tak je jasmné že dneska nechtějí mít složité offline mma který se hrajou grindem klikání, jo bavíme se o busdovatelskejch strategií že ? neměl to být nepřímý nástupce Industry giant ? stejně jako nikdy nebude C&C tak Industry taky pochybuji.

  • Jack1947

    Přesně tak.

  • palcov

    Nemám pocit, že by uživatelské prostředí bylo totálně odvislé od technických možností, spíše mám dojem, že jde o konstantu v moři měnících se technologií. Ale je pravda, že když jsem občas zkoušel nějaké hry na mobil, tak "strategie" s nepřehledným prostředím plných panelů a barviček letěly hned, neměl jsem na to čas/chuť.

  • Duncan66

    Zcela ucelove prekrucujes vyznam mych slov. O tomhle jsem vubec, ale vubec nemluvil. A pokud je provereni skillu uzivatelsky nepratelske prostredi, otravna a dlouhodoba prace presouvani veci v inventari, nebo ve strategii ovladani jednotek a davani prikazu, staveni zakladny atp., potom mame asi kazdy uplne jinou predstavu o tom, co to je spravne obtizna hra. Pokud je pro tebe spravne, ze postavit neco v zakladne vyzaduje milion kliku a klikanim ve hre clovek stravi 10x vice casu, nez pouzivani sede kury mozkove, tak holt jsme kazdy nekde jinde.

    Ja jsem chtel rici, ze dnes se clovek muze daleko vice venovat hre samotne a k tomu mu slouzi mnohem pohodlensji a uzivatelsky privetivejsi sprava hry. 

  • Jack1947

    dostal znovu chut, ale to zastarale a nepohodlne uzivatelske prostredi a
    ovladani a jak musel clovek dnes nektere jednoduche veci na jeden klik
    ci klavesu delat slozite manualne a bylo to otravne, v tom jsou dnesni
    dobre hry uplne nekde jinde nez v minulosti.

    Vícméně sis odpovědel sám a to píše člověk co mu to až do jisté doby nevadilo ale ono nejde jen o hry celý svět se "zjednodušuje" zachvilku nebude pomalu nic manuálně sám dělat a udělá se za něj ( zkáza).

  • Duncan66

    Naroky na co? Na kvalitu? Nechci porovnavat technickou stranku veci, podle me se to ani objektivne neda, ale treba uzivatelske rozhrani je dnes uplne nekde jinde a kdyz si clovek pusti nejakou starou klasiku, tak ho ten rozdil okamzite prasti do nosu, ja jsem kvuli tomu odlozil spoustu starsich her na ktere jsem dostal znovu chut, ale to zastarale a nepohodlne uzivatelske prostredi a ovladani a jak musel clovek dnes nektere jednoduche veci na jeden klik ci klavesu delat slozite manualne a bylo to otravne, v tom jsou dnesni dobre hry uplne nekde jinde nez v minulosti.

    Podle me to souvisi mnohem vice s dostupnosti a dobou. Kdysi ty hry to byla vzacnost, nemel to jen tak kazdy a tech titulu bylo po skrovnu, takze clovek i z prumerne hry dostal maximum. To dneska nemusi, nebavi ho jedna, zkusi dalsi az si najde to svoje. Navic diky internetu a v prumeru vetsim financnim moznostem jsme se taky posunuli. A ten vek, ten je prece taky dulezity. 

  • Jack1947

    Tak jasně nároky se snížily a těch pár her nevytrhne ze židle navíc na většinu stačí i třeba několik let staré pc.

  • Duncan66

    Ale to prece neni dukaz, ze uz nevychazi dobre hry tak casto jako drive ;-)

  • munphf

    Pro zájemce na steamu je i zdarma demo... 

  • Jack1947

    Je jednodušší a navíc každé temeno může dělat hry.

  • Duncan66

    A nemůže to souviset i s věkem a většími možnostmi dělat i něco jiného než hrát hry?

    Opravdu na to má vliv pouze to, že kvalita dnešních her je údajně o tolik horší, než v minulosti?

  • Omlouvám se, máš pravdu už je to plná hra. Přišlo mi upozornění mailem dnes před obědem, protože jsem to sledoval, ale chtěl jsem počkat na plnou verzi, než si kazit zážitek EA. V tom případě pokud autoři nechají zásadní chyby v review verzi - je to jejich boj.

    btw - v číslech možná ano, ale já za poslední rok opravdu pořádně hrál jen Kingdom Come a Two point hospital a vím že na obě budu dlouho vzpomínat stejně jako na Dark Earth, Lucasovské adventury, Broken Swordy, Transport tycoon, Caesar III atd. Jak jsem kdysi měl GOG jen jako že mám staré krabicovky i v digitální knihovně, tak v poslední době se více a více vracím ke "starým dobrým klasikám".

  • Škoda, na tohle jsem se těšil od EA, IG2 jsem měl hodně rád takže bych tomu asi odpustil i tu nevzhlednou grafiku, ale už v EA to nemělo úplně pozitivní ohlasy a vypadá to, že do toho asi nepůjdu. Přitom jediné co by stačilo, je vzít IG2 a výrazně upravit UI a dát hráči větší kontrolu nad továrnama a následnou logistikou, abych mohl zadat, že se bude vyrábět přesně X zboží v továrně a měsíčně ho potřebuju odbavit Y jedním vlakem a Z druhým vlakem. Nastavování po 25% procentech nebylo moc jemné a u dopravních prostředků byl problém, když to člověk plánoval vozit k různým cílům z jednoho zdroje.

  • Včera to opustilo EA, ale jak tak koukám, tak bohužel jak je u těhle her většinou zvykem, tak zase jen "formálně".

  • ales.smutny

    Ať se koukám, jak se koukám, Rise of Industry včera vyšla v plné verzi za plnou cenu...hmm, hmmm... A verze, kterou jsme měli k dispozici byla už určená jako review a pod embargem.

    https://store.steampowered.com/app/671440/Rise_of_Industry/

    btw - kadence her je řádově vyšší než v devadesátkách :)


  • To už budeme recenzovat Early Access, Bety apod.? Chápu, že kadence nových her není jako v devadesátkách a Epic store vs. Steam, Steam proti všem apod. se nedají vyvařovat donekonečna.

    Tomu odpovídá i vzhled games, kdy stránku tvoří 90% reklamy a v ní se krčí ubohý obsah o dojmech z her ve vývoji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit