Přejít na výpis diskuzí

Rise of the Tomb Raider nebude stealth akce, ale někdy půjde řešit situace potichu

24.8.2015 10:22
Aleš Smutný 24 příspěvků

Co si asi nejvíce pamatuji z gamescomové prezentace Rise of the Tomb Raider, je festival výbuchů, střelby a akce. Je zjevné, že nejsem jediný člověk, který si odnesl tento dojem a tak Crystal Dynamics ukazují průchod tou samou misí, ovšem s přísným důrazem na to, aby Lara nikomu nezkřivila ani vlásek....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Potichu po skriptu... *7*
  • kkING
    velky plus za zadecek, ale jeste by to chtelo venovat vetsi pozornost hrudniku, aby lara doshla kvalit puvodnich dilu *14* ....... chapu, ze hry by se meli vyvijet nejen graficky a opakovani porad toho stejneho nemusi hrace bavit do nekonecna, ale nektere pasaze z prvnich dilu si pamatuju dodnes na rozdil od dilu posledniho. byla to sice dobra hra, ale hratelnost puvodnich dilu a hledani cesty skrz kobky, bludiste, hadanky s troskou strileni mi prislo daleko zabavnejsi
  • Mě přijde, že se jednotlivé tituly s původně silnými značkami vykrádají navzájem..
    nový TR ala AS, CoD ala Titanfall křížený s Crysis, Battlefield Hardline ala Payday 2 střižený GTAčkem... dmnce, že to lidi kupujou, asi nic jiného dostávat nebudem.
    Nutno ale podotknout, že sem tam se objeví vymazlené "kopčení". Viz hry s bojovým systémem z Batmana (Shadow of Mordor a nejspíš se povede i Mad Max) nebo takové Darksiders II.
  • Nepotřebuji "hyperrealismus", ale no tak, tohle vyloženě tahá oči - prezentér hodí láhev, ta letí AI před očima (takže AI vidí odkud vylétla). Reakce? Nic, jde se za lahví.

    Popřípadě běhání v zorném poli AI. Na konci videa u beden, tak jak ta scéna byla, to prostě musel proběhnout jednomuz těch AI před očima aby zaplul za ty bedýnky.

    Nebo skákání po stromech přímo před očimna AI - nic.
  • Tak nie je to stealth alá splinter cell, ale na to že je to akčná adventúra tak sa to dá, ja osobne sa teším na túto hru, keď výjde na jar na PC.
  • Je hodně zábavné, že hodíte předmět, dopad skoro sami neslyšíte, ale strážný a jeho supersluch to slyší z docela velké dálky přes další hluk, dejme tomu, proč ne, ale že Lara se rozběhne hned před budovou (vlastně ještě z kratší vzdálenosti než kde stál strážný a slyšel flašku) a strážný ji neslyší běžet a skákat na zeď ... to je opravdu fajn. Další příklad je hned, jak střelí z luku, aby strážného odlákala šípem, ale pak hned začne skákat na zem a zase na zeď a strážný si ničeho nevšimne. Je to docela k smíchu.
  • těším se, předchozí tr mě bavilo hodně, ale některé věci jsou tam fakt dementní. debilita stráží je jedna, a pak to jak skáče naprosto nepřirozeně a snad jakoby lítala. ale tak dá se to přehlédnout.
  • klasicka demence hazenych predmetu. straze jak z jedlickova ustavu. pozor, nekdo hodil flasku, hlavne se soustred na tu flasku a nerozhlisej se kolem kdo ji hodil, proste pomalu jdi k flasce a koukej furt na ni, neres kdo ji hodil. flaska, jedine flaska. dojde k ni, zkontroluje, ano opravdu flaska. tak ja se teda rozhlidnu nakonec teda jestli nekde nechybi na stole. sice ji nekdo musel hodit ale nikde ho nevidim, tak ja si du zas obejit to svoje kolecko. next gen stealth akce...
    • Tak pokud vím on se otáčel za zvukem nikoli za letící lahví a právě ten zvuk šel identifikovat. Problém celé scény a obecně her je že tvůrci neumí udělat noc, scény jsou přesvětlený a celé to působí nepřirozeně a směšně. Hráč který má výhled jako před odpolední bouřkou i v místech kde by si neměl vidět ani na špičku nosu jen těžko uvěří že ho AI nemá šanci vidět. To co na papíře scénaristy působí uvěřitelně ve výsledku shazuje způsob jakým je to realizováno a prezentováno. Navíc frajer stál zády k rozsvícenému reflektoru a Lara se pohybovala ve stínu pod jeho parskem, i kdyby se otočil oslnil by ho právě ten reflektor.
      Je to jenom hra na to je třeba myslet. Pokud chceš realitu tak se jdi večer proběhnout bez baterky do lesa. Uvidíš jak potlučený a orvaný se vrátíš. *6*
  • Mart9
    Při stealth postupu ve hrách obecně mi vadí debilita protivníků, kteří jsou hloupí, hluší a bez periferního vidění.

    Existuje vůbec nějaká hra, kde by tomu tak nebylo?
    • Přesně. Třeba slavnej svítící noktovizor ve starejch splinter cellech. Jde okolo tebe strážnej, ty svítíš jak světluška a on si tě ani nevšimne. :D
      • jooooo :-D slavnej Samovův noktorvizor :-D to byl povedenej fail no......ale jinak jsem měl Splinter Cell serii rád - asi nejvíc Pandoru Tommorow a Chaos Theory....Double agent mě už moc nebavil a ten poslední díl mě tak nasral, že jsem zapomněl i název dílu :-D
    • nightborne
      Kdyby nebyli, obávám se, že by to nebylo hratelný, bohužel =).
      • Myslím, že by to hratelné bylo. Ovšem né pro většinové casual obecenstvo *7*
        Muselo by se to hodně poladit, aby hratelnost nehraničila s frustrací, ale naopak představovala správnou výzvu. Třeba se dočkáme v nějakém DLC za 19.99 only.
  • Minulej Tomb byla skvela hra a pokud bude pokracovani na stejne urovni bude to skvela parba!!! *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit