Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • klasicka demence hazenych predmetu. straze jak z jedlickova ustavu. pozor, nekdo hodil flasku, hlavne se soustred na tu flasku a nerozhlisej se kolem kdo ji hodil, proste pomalu jdi k flasce a koukej furt na ni, neres kdo ji hodil. flaska, jedine flaska. dojde k ni, zkontroluje, ano opravdu flaska. tak ja se teda rozhlidnu nakonec teda jestli nekde nechybi na stole. sice ji nekdo musel hodit ale nikde ho nevidim, tak ja si du zas obejit to svoje kolecko. next gen stealth akce...
    • Tak pokud vím on se otáčel za zvukem nikoli za letící lahví a právě ten zvuk šel identifikovat. Problém celé scény a obecně her je že tvůrci neumí udělat noc, scény jsou přesvětlený a celé to působí nepřirozeně a směšně. Hráč který má výhled jako před odpolední bouřkou i v místech kde by si neměl vidět ani na špičku nosu jen těžko uvěří že ho AI nemá šanci vidět. To co na papíře scénaristy působí uvěřitelně ve výsledku shazuje způsob jakým je to realizováno a prezentováno. Navíc frajer stál zády k rozsvícenému reflektoru a Lara se pohybovala ve stínu pod jeho parskem, i kdyby se otočil oslnil by ho právě ten reflektor.
      Je to jenom hra na to je třeba myslet. Pokud chceš realitu tak se jdi večer proběhnout bez baterky do lesa. Uvidíš jak potlučený a orvaný se vrátíš. *6*
  • Sr_Lobo
    Mno vypada to ze Lara za chvili sunda i Solid Snakea s tim jaka je to ultimatni vrazedkyne.
  • OMG dejte chudákovi bundu, takhle nechodí ani Bear Grylls *1*
  • Nepotřebuji "hyperrealismus", ale no tak, tohle vyloženě tahá oči - prezentér hodí láhev, ta letí AI před očima (takže AI vidí odkud vylétla). Reakce? Nic, jde se za lahví.

    Popřípadě běhání v zorném poli AI. Na konci videa u beden, tak jak ta scéna byla, to prostě musel proběhnout jednomuz těch AI před očima aby zaplul za ty bedýnky.

    Nebo skákání po stromech přímo před očimna AI - nic.
  • Mart9
    Při stealth postupu ve hrách obecně mi vadí debilita protivníků, kteří jsou hloupí, hluší a bez periferního vidění.

    Existuje vůbec nějaká hra, kde by tomu tak nebylo?
    • Přesně. Třeba slavnej svítící noktovizor ve starejch splinter cellech. Jde okolo tebe strážnej, ty svítíš jak světluška a on si tě ani nevšimne. :D
      • jooooo :-D slavnej Samovův noktorvizor :-D to byl povedenej fail no......ale jinak jsem měl Splinter Cell serii rád - asi nejvíc Pandoru Tommorow a Chaos Theory....Double agent mě už moc nebavil a ten poslední díl mě tak nasral, že jsem zapomněl i název dílu :-D
    • nightborne
      Kdyby nebyli, obávám se, že by to nebylo hratelný, bohužel =).
      • Myslím, že by to hratelné bylo. Ovšem né pro většinové casual obecenstvo *7*
        Muselo by se to hodně poladit, aby hratelnost nehraničila s frustrací, ale naopak představovala správnou výzvu. Třeba se dočkáme v nějakém DLC za 19.99 only.
  • lol tohle predce neni TR :-))) Era assasinu pokracuje......TR pro me skoncil 4. dilem
    • nightborne
      Taky bych si ale docela zahrál něco na způsob těch opravdu původních Tomb Raiderů... s hromadou šplhání, skákání, bodců, skarabů a valících se šutrů. A občas nějakým medvědem.
      • Bohužel tohle dnes nikdo neudělá, Zřejmě by se to tolik neprodávalo. Setkali jsme se s trendem zjednodušování v kombinaci s rádoby "wau" efekty. Takže všechny hry mají to samé, jen každá pod jinou značkou/vlajkou. Většině to dnes stačí.
      • Lukyz
        To jedině Tomb Raider: Anniversary, ten když vyšel tak jsem na to koukal jak na svatej obrázek *1*
        • nightborne
          Jo jo, ten sem si proběhl =). A ještě Underworld mě docela bavil, i když ten metafyzickej závěr se poněkud minul účinkem =)).
  • Tak nie je to stealth alá splinter cell, ale na to že je to akčná adventúra tak sa to dá, ja osobne sa teším na túto hru, keď výjde na jar na PC.
  • Je hodně zábavné, že hodíte předmět, dopad skoro sami neslyšíte, ale strážný a jeho supersluch to slyší z docela velké dálky přes další hluk, dejme tomu, proč ne, ale že Lara se rozběhne hned před budovou (vlastně ještě z kratší vzdálenosti než kde stál strážný a slyšel flašku) a strážný ji neslyší běžet a skákat na zeď ... to je opravdu fajn. Další příklad je hned, jak střelí z luku, aby strážného odlákala šípem, ale pak hned začne skákat na zem a zase na zeď a strážný si ničeho nevšimne. Je to docela k smíchu.
  • Jack1947
    Potichu po skriptu... *7*
  • Lara´s Creed, Assasin Raider?

    autoři žijí v domění, že takový luk co Lara pužívá je tichá zbraň, vystřelila by jednou a věděl by o ní celý tábor *1*
    • Neřekl bych... https://www.youtube.com/watch?v=R6uoc62ScgA

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit