Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem všeobecně obrovský fanoušek série Tomb Raider. Hrál jsem každou z her na všech možných platformách a musím říct, že mé zážitky ze hry, a teď budu brát už jen tu poslední, velmi ovlivnilo, jestli jsem ji hrál na počítači nebo na xbxou nebo na PS. Rozdíl byl jak v grafice tak i v hratelnosti. Nejvíce jsem to asi pocítil při střelbě z luku, která se mi ovládala vždy úplně jinak. Já všeobecně vyhledávám hry od Crystal Dynamics, samozřejmě kvůli naprosto dokonalé grafice, která pro mě nemá konkurenci. Tomb Raider byl vrchol grafického zpracování roku 2013, a i když mi ve hře pár prvků ze starých her chybělo, tak mi to vůbec nevadilo, protože jsem hru dohrál na všech třech konzolích a na všech jsem byl natolik uchvácen grafikou, že mi nějaké detaily byly ukradené. Grafika také velmi bodovala v "running sekcích", tzn. v částech hry, kde se utíkalo a přeskakovalo přes hořící budovy, sklouzávalo po útesu... Tyto části mě ze hry nadchly snad nejvíce,
    Co se tedy týče mého očekávání na nový Tomb Raider, tak doufám, že to tentokrát bude grafická bomba pro rok 2015. Líbilo by se mi, kdyby i přidali různé grafické detaily, jako bylo například Tress FX. Určitě by se něco podobného hodilo pro další různé textury apod. Změny týkající se hratelnosti, jak už tu mnozí píší, bych také uvítal. Sám za sebe tedy říkám, že na hru se opět nehorázně těším a opět si ji zahraji na všech konzolích a budu si to vychutnávat.
  • Tomb Raider 2013 byla podle mě jedna z nejlepších her, co jsem hrála. Teď už jde jen o to jestli to je tím, že tolik zbožňuji odvážnou hrdinku Laru Croft a její sérii nebo proto, že je to opravdu vynikající hra. Co se týče grafiky a efektů, to musím dát všechny palce nahoru. Příběh se mi taky moc líbil, ale ten se mi ostatně líbil u většiny předchozích dílů. V nově připravované hře bych ocenila více hádanek, protože je mám prostě ráda :D a rozhodně by to bylo zajímavější. Jen ať se na tom tvůrci vyblbnou, určitě by to nebylo na škodu.. A nejvíce bych ocenila, kdyby nechali ve hře jako zbraň luk, protože s tím se mi hrálo asi nejlíp :D
  • V posledním díle naprosto zapomněli na možnost plavání. To bylo u Lary vždycky.
  • já bych z Tomb raidera udělal Dark Souls se skákání
  • spoock
    Takový Tomb Raider jako byl kdysi už nikdy nebude. Kdyby to byla pravda, tak je tam poměr hádanek, lezení vs. boj. asi tak 70:30
  • Mě se Tomb Raider z roku 2013 líbil a tento díl by mohl být ještě lepší
    • ámen
  • "
    Co na poslední Tomb Raider říkáte? Líbily se vám hádanky ve hře obsažené, raději byste je měli ztížené tak, aby představovaly skutečnou výzvu, nebo vám naopak plynulejší hratelnost bez sebemenších záseků vyhovovala a neradi byste na tomto konceptu cokoli měnili?
    "
    Jelikož poslední Tomb Raider byl Underworld, tak tam se mi hádanky celkem líbily.
    Pokud pisatel myslel kopii Uncharted s přelepkou Tomb Raider franchise, tak tam jsem žádné hádanky nezaznamenal, pokud se za hádanku nepovažuje přehazování šrotu z jedné strany páky na druhou a hledání "skrytých" hrobek (které jsou celkem viditelně označeny).

    Uvidíme jak to kopírování od TLoU dopadne. Napřed CD vykrádali Uncharted v době, kdy samotní ND kutili TLoU protože usoudili, že trh už má terminátoroidních stříleček dost. Výsledek také potvrdil předpoklady NG - TR:R prodal 6,5 mega celosvětově (podle mne úspěch a gratulace) na 3 platformy, TLoU "jenom" 5,3 mega, ale výlučně na PS3. Prodejní čísla nejsou vše to bez debaty, ale zdá se, že lidé opravdu chtěli zase zažít i něco jiného než kosení vln kačenek.

    Takže podle mého názoru tohle "vracení se ke kořenům" je spíš obracení se k 5,3 mega kopií konkurenční hry která vyšla exkluzivně pro jedinou platformu. Kdo ví, třeba díky tomuto implusu bude nový TR lepší, propracovanější a v rámci žánru uvěřitelnější hra. Ale jestli to bude "návrat ke kořenům", to prozatím silně pochybuji.
  • TOMB RAIDER

    po slovensky

    Vykradac Hrobiek.

    Ak chcu z toho robit len a len akciu, treba zmenit nazov hry na RUN AND GUN :D
    • ALebo Tomb gunner.
      Hrobku vyriesi samopalom a nie puzzle :D
  • Ja si myslim ze treba to navrhnut s citom.

    Samozrejme chapem ze niektori si chcu zahrat interaktivny film, a zaseknuti v puzzle budu mat nervy z narusenia akcneho priebehu hry.

    Lenze by sa to dalo riesit podobne ako to bolo. Hrobky by boli skryte, logicky :D lenze sranda by bola v tom, ze hrac prahnuci za vykradnutim hrobky a ziskanim lepsej zbrane a pod, tympadom by mal zas zaujimavejsiu tu akcnu pasaz. O co by rychly hrac prisiel.
    Dalo by sa to riesit tak, ze Lara po rozhovore dostala indiciu, nasla staru mapu otvorila sa jej lokacia.
    Lenze. hacik by bol v tom tu hrobku najst, ne ako doteraz. Rychly hrac by do tej lokacie ani nesiel,zatial co vykradac by musel napr prehladavat ruiny, kde by odvalil kamen ktory by zakryval vstup do hrobky. Uz len najst tie ruiny by bol v hustej vegetacii problem
    Puzzle tie spojene s pribehom by kludne mohli byt aj kombinovane s akciou ako som uz pisal. Priestor na zmeny tam urcite je.
    A da sa vyhoviet obidvom skupinam. len to chce zas viac makat natom
  • Hlavne tam zase nezapomente dat pulky debilnich achiv co se vazou na retar.ovanej multak! A ti kteri si koupi limitku v den vydani zase oslnit stupidni zaverecnou reedici abych to mel doma 5x! Jinak hra je to paradni blechy si vyzerou na xboxu a do pul roku to bude na vsem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit