Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tomb Raider sem čerstvě dohrál takže sem ještě plný dojmů. Moje naprostá spokojenost může být částečně spojena z třetinovou cenou ale nikde není napsáno že bych si příští díl nemohl už koupit za plnou. Pokud se teda na PC objeví? Jediné co sem nemusel byli QTE ale ty nemám rád v žádné hře. V momentě kdy scénu opakujete po třetí protože jste neklikali správně přestává to ztrácet kouzlo. Jasně že chyba je mezi židlí a klávesnicí ale protože to vím snažím se podobným disciplínám vyhýbat. Optimalizace mě s ohledem ke stávající přesluhující GK mile překvapila, čekal sem to horší.
    Akce nad očekávání a puzzle zcela optimální pro člověka který si po náročném dnů vyšetří dvě hoďky na hraní.
    Takže sem s tím a když to bude moc velká makačka na bednu pomůže Youtube. *5*
    • Mám to stejně. Poslední Tomb raider mě baví hodně. Pravda, klidně bych ubral akce a přidal více logických prvků. Ale akce je zde tak dobře zvládnuta, že to zas tak nevadí. To QTE (ani jsem nevěděl, že se tomu tak říká) mě taky docela unavovalo. Pamatuju, že s tím vlkem už jsem měl chuť doma něco rozbít.
      • BelaJBB
        Súhlas QTE je idiocia, ktorú prinieslo konzolové hranie. Najhoršie je, keď QTE vyhodnocuje nielen stlačenie správnej klávesy, ale aj jej časový odstup. Mávam sústavný problém s funkciou skok, keďže ju mám prebindovanú na myši.
        • ale nieje to zle v tom, ze to plynule prepaja animacie s hrou.
          Potom ta hra vyzera ako jeden celok a nie ze skonci animacia a hodi ta to do uplne inej hry :D

          Nieco ako strategie. Redalert. Hrane videa, a v hre uplne ine postavy :D
          • BelaJBB
            Plynulé prepojenie bez QTE nie je možné ?
            • ak ti to vadi nehraj to. mne to problem nerobilo pohotovo reagovat a stlacit spravnu klavesu.
              Ak to nevyslo scena isla znova.
              Podobne aj akcna pasaz, ak dostanes. Musis hrat znova. co v tom hladas nieco co by ta obtazovalo ?
              to iste

              Proste je to zcasti interaktivna animacia. Velmi dobre to vytvara dojem interaktivneho filmu. TO sa mi na tej hre fakt pacilo ako krasne plynule prechadzali animacie do hry. vyborne spracovana hra
      • Vlka sem naštěstí dal hned napodruhé, napoprvé sem měl snahu ho jednoduše odprásknout a v momentě kdy sem zjistil že tudy cesta nevede už nebyl čas klikat. Ironií je že kdyby mi to hra dovolila že bych ho střelit stihnul i když na mě vybafnul. Zato sem se asi pětkrát proletěl padákem, z third person pohledu mi jaksi bylo zatěžko správně odhadnout moment kdy se vyhnout napíchnutí na větev stromu. Spíš než nedostatečný postřeh mě trápila zbrklost, třeba souboj s tím golemem na palubě Endurance sem si díky ní zbytečně prodloužil o několik "tanečků" a "férovek" navíc.
    • mam rovnako zdravy nazor *3*
      Osobne ma uz par dni laka myslineka zahrat si Tomb Raider znovu...
  • residentevilfans
    Zase predcasny PR* zvasty! Chci videt ciny!
    • Chci vidět prsa!
      • tak skloň hlavu
  • Mě se Tomb Raider z roku 2013 líbil a tento díl by mohl být ještě lepší
    • ámen
  • Neuškodilo by trochu návratu ke kořenům serie. Stala se z toho akční koridorovka a nějak mi tam chybí řešení hádanek, otevírání krypt a podobně. Vždyť to ta hra má v názvu.. *5*
    • tak tak.

      akoze hrobky boli. a po zdolani. TOMB RAIDED :D lenze, by to chcelo vacsiu vyzvu.
      KLudne nech ich nechaju skryte, a hrac prahnuci za rychlim interaktivnym filmom ich obide, vykasle sa nane.
      tak ako som pisal, mohli by byt aj kombinovane s akcnymi scenami. . V polovici riesenia puzzle akoby nahodne prisli vykradaci hrobiek.
      Hra sa zmeni na stealth. Lara sa schova, puzzle sa prenesie do stealth puzzle :D kedy ich bude musiet po jednom odrovnat.
      Mozno aj s puzitim fyziky ? posunie kamen nosnik, ktory bude mat za nasledok zrutenie konstrukcie a zavalenie zlodejov ? preco nie. da sa to, je to super hra
  • spoock
    Takový Tomb Raider jako byl kdysi už nikdy nebude. Kdyby to byla pravda, tak je tam poměr hádanek, lezení vs. boj. asi tak 70:30
  • Inquisitor
    To by nebylo vůbec k zahození, protože tohle mi tam dost chybělo.
  • mě první hra velmi bavila a jsem spokojený s tím, jak ji udělali. jsem pro všecko co se chystají udělat i v nové hře, hlavně ať to zachová akčnost a nářezovost prvního dílu (a hlavně a´t to co nejdřív vyjde na pc). rád si zahraju hry s různým stylem. ted drtím divinity a strašně se bavím. až to dohraju, budu si chtít dát oddechovku typu TR. takže proč ne...
  • Tomb Raider 2013 byla podle mě jedna z nejlepších her, co jsem hrála. Teď už jde jen o to jestli to je tím, že tolik zbožňuji odvážnou hrdinku Laru Croft a její sérii nebo proto, že je to opravdu vynikající hra. Co se týče grafiky a efektů, to musím dát všechny palce nahoru. Příběh se mi taky moc líbil, ale ten se mi ostatně líbil u většiny předchozích dílů. V nově připravované hře bych ocenila více hádanek, protože je mám prostě ráda :D a rozhodně by to bylo zajímavější. Jen ať se na tom tvůrci vyblbnou, určitě by to nebylo na škodu.. A nejvíce bych ocenila, kdyby nechali ve hře jako zbraň luk, protože s tím se mi hrálo asi nejlíp :D
  • TOMB RAIDER

    po slovensky

    Vykradac Hrobiek.

    Ak chcu z toho robit len a len akciu, treba zmenit nazov hry na RUN AND GUN :D
    • ALebo Tomb gunner.
      Hrobku vyriesi samopalom a nie puzzle :D
  • Zní to skvěle, ale minulý díl s sebou nesl před vydáním taky spoustu super keců, ze kterých jak se nakonec ukázalo, zbyly hlavně lži. Ale aspon je dobře že ví jaký je jejich cíl, teď už jen aby se jim povedlo ho splnit. Doufám.
    • hej mas pravdu.
      Hlavne ten boj s divocinou :D:D:D
      v hre islo len o to, zobrat luk, zabit jednu srnku. animacia a konec.
      hra to bola inak skvela, nadherna grafika a dej
      len tie puzzle boli fakt strasne jednoduche. viem ze si mysleli zeby tym spomalovali svizny priebeh hry ktora sa snazila byt skor interaktivnym filmom.

      lenze v hracoch vyvolava pojem tombraider, prave riesenie problemov a puzzle. od toho sa ta hra odlisuje napr od splinter cell apod. uplne krasne sa to da kombinovat. akcne pasaze s puzzle a mozu na seba nadvazovat.
      napr Lara objavi hrobku, horkotazko sa dopracuje k pokladu a budes sa tesit z vyriesenia hadanky, ale v zapati jej pridu do cesty vykradaci hrobiek a zacne sa boj.
      uplne super by to bolo :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit