Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • FiCTive-MAN
    Konečně zas někdo řekl něco co má hlavu a patu. PC je prostě před konzolemi už od vzniku konzolí, tak proč by se kvůli tomu měli vývojáři omezovat a vyrábět sra*ky. Každá platforma má svojí kvalitu, proto vyrábět na všechny stejně vypadající hru je blbost...
    • Já bych jen doplnil, že konzole existovaly před vznikem toho, čemu říkáme PC.
      • a zas ja jen doplnim ze personal home computery existovali pred IBM-PC a i tenkrat byli lepsi nez konzole:P
        diky osmibitum sem prestal hazet kacky do automatu
      • i hracie automaty boli skorej ako konzole
      • Hairy_Ass
        Souhlasím, ale tady je evidentní, že mluví o konzolích od PS1 a dále.
        • Což je jen blbost daná neznalostí diskutéra, nehodná zastávání...
    • No on je problém v tom, že jim vydělá víc peněz hra na Xbox než hra na PC.
      Takže vývojáři vyvíjejí primárně na Xbox a pak s tím neztrácejí čas a hodí to ve stejné kvalitě na Pc.
      Ale stejně dobrou hru nedělají lepší textury....
      • presne...by me zjimalo, co bude rikat az mu pulka pcckaru tu supr trupr neosekanou gamesu ukradne...
        • Kdyby alespoň půlka lidí co hrají na xboxu a ps3 chodila alespoň na druhý stupeň základní školy tak by to ukradli taky. Kdyby to šlo samozřejmě. To není o tom, že jsou tak solidární s výrobci a prodejci, ale jen a pouze o tom, že je to složitý. *3*
          • A není to spíš tím, že majitelé konzolí jsou již výdělečně činní, a proto jim nevadí platit? Nebo že dokonce znají hodnotu práce, a proto jim přijde mravné platit? Odpovím za tebe - Je to tak. :-)
          • ...pozor, mame tu hodnotny nazor dospeleho majitela osobneho pocitaca...som rad, ze dnes vlastnia PC len sami schopni uzivatelia, ktori dokazu stiahnut hru z Rapidsharu ci torrentu a bez najmensieho zavahania otvoria prilozeny .txt subor s navodom, ako instalovat crack...klobuk dole suhajko, neklopu ti na dvere uz naborari z Googlu ci Microsoftu, aby posilnili svoje rady?
        • No, nebo řeknou "Sakra, ono to fakt nevydělává, příště se na vás vybodnem"
        • Pulka jo? To by meli vyhrano *15*
    • Kr.Pa
      pravda pravdouci
    • Jo, jo. Je to ale typek ten Daniel Oberlerchner, rict to takhle na plnou hubu bez zbytecneho PR kompostu kolem. Kdyby takhle v hernim svete vystupovalo vice lidi, hned by mi byl o neco blizsi... :-)
  • To zase bude řečí *1* " To ale jenom znamená, že vezmou tu nejslabší platformu - Xbox 360 "
    • Co do grafického výkonu je přece nejslabší Wii po propastné vzdálenosti následováno RSX v Playstationu 3 . Že by se už konečně naučili optimalizovat pro cell ?

      Jinak Nvidia 7800 / Ati X1900 vs poslední generace grafik v PC ....... mám dojem že s podobně výkonnou grafikou si toho dnes na PC už moc nezahrajeme .
  • Ja teda absolutne nechapu, proc by se na PC meli oproti konzolim omezovat, kdyz uz ty textury ve vyssim rozliseni maji. Proste na PC daj textury ve vysoke kvalite a na konzolich kvalitu snizi podle toho, jak to utahnou. V cem je problem?
    • skaven123
      ja napr 1 problem vidim, nejde len o kvalitnu (detailnu)grafiku, ale aby hra nebola rozparcelovana do malych priestorov, popripade tunelov, tam su tiez obmedzenia konzol
      • To je blbost, v tom zadne omezeni konzol neni. Na konzolich mas hry s otevrenym svetem, kde se nic nenahrava stejne jako na PC. Jde hlavne o propustnost dat a velikost pameti, co nejvic konzole omezuje oproti PC a to je nejviditelnejsi u textur, ale porad nechapu, kdo by jako mel vyvojare nutit, nedat na PC lepsi textury? Kdyz v rozpracovane verzi se stejne vzdy pracuje s mnohem detailnejsimi texturami, nez ktere se pak pouziji?
        • skaven123
          asi budem za blbca, ktore su tie hry?, chcem sa na ne pozriet
          • skaven123
            Robotron: 1. hra co sa chvalila tym, ze nebudu ziadne nahravacie obrazovky bola Dungeon siege 1, co uz je mozno 10 rokov dozadu, tak sa nepresviecaj ze je nemozne na pc. s tym suhlasim, ze ide o efektivne vyuzitie pamati, ved preto existuju minimalne konfiguracie pc :)...stale s vyssou kapacitou ku akej pristupuju konzoly dnesnej generacie
          • Jako treba Oblivion? Ted co vyjde Skyrim?
            • skaven123: To uz si vymyslis, aniz bys tomu rozumel. Tohle je otazka efektivniho vyuziti pameti. Kdyby nebylo konzoli, tak na PC by to delali zrovna tak. Navic kazde PC nema stejne mnozstvi RAM pameti na GPU, atd...
            • Tak samozrejme, ze pametove prostredky hry vyuzivaji na casti podle oblasti, to snad na PC by slo jinak? Jde o to, ze to ve hre nevnimas. Proste tohle se na konzolich a na PC dela stejne, v tom PC konzole neomezuji.
            • skaven123
              no jo, su techniky kde nepostrehnes nahravanie, nie tak ze sa ti hra na par sek- pol minuty zasekne a nahrava

              edit: preco napr hlavne mesto v oblivion bolo rozkuskovane do..5? casti? lebo obmedzenie konzol, nie len tak pre srandu kralikov
            • No jo, nahrát komplet celou hru do paměti, to by bylo hodně efektivní...

              Třeba takové GTA4, že.
            • skaven123
              ved prave ten bol robeny tak, ze bol rozkuskovany na male casti, ktore v kuse dohravalo
  • Inquisitor
    No hlavně aby se to dalo hrát pořádně na všech platformách. A ne aby byl zase někdo bit pro neschopnost nebo neochotu vývojářů, hru pořádně odladit. Buď hru udělat pořádně pro všechny a nebo jenom pro jednu platformu. A ne že vydají nějaký zmetek.
  • Lidi zlati, tak jednoduche to pre PC uplne neni. Keby mal kazdy i5-i7 a minimalne tu 560Ti, 8GB RAM tak by to bolo docela v pohode, zobrat vsetko hires, highpoly a bac neni problem. Lenze optimalizovat pre PC, ktore kazde je takmer unikatne, je obcas trosku sranda. Niekomu to pojde super, niekomu blbo, niekomu vobec, to zas vyvstane problem, vytvarat aspon 3 urovne PC optimalizacie a nakoniec prideme k tomu, ze to PC hraci ani nakoniec nezaplatia. Tiez ma to stve strasne, ako vyvojar robim kopec kompromisov pre rozne platformy, ale na xBoxe hraju akurat moje deti, ja som cisty oldschool PC hrac, ale nejak sa s tym musim zmierit, ze to na konzoly vyvijat treba z obchodneho hladiska.
  • calwin
    to že sa to tak robí, je bezočivosť firiem a nie (chyba) konzol... ale som vážne zvedavý keď prídu nové next gen konzoly aké si nájdu výhovorky vývojári ak to bude vyzerať takto alebo takto... aj tak presadzujem filozofiu že hra sa musí v prvom rade dobre hrať a mať nápad... to však pri tomto "závode" v dnešnej dobe je odtlačené až na druhú koľaj... objaví sa jedna hra a ak má úspech zrazu má už minimálne 4 pokračovania...
  • Konečně někdo dokáže říct otevřeně, jak to opravdu je. Dnešní konzole to mají prostě za sebou (až na pár vyjímečných titulů, které z toho dokážou vydat maximum, např. Uncharted 3) jinak se grafika už nedá srovnávat. Nejvyšší čas vypustit nové.
  • ...a este jeden problem je, ze nie vsetci vedia urobit hru aj na konzoly...ved prvy Risen je toho dokazom. Nakoniec, ved nemusia silou-mocou robit na konzoly, mozu robit na len na PC ako doteraz (myslim po Risen)...
  • Veřejné tajemství bylo prozrazeno. Tak snad ho Microsoft za to nezažaluje.
  • Souhlasím, že nemažou med kolem huby a neslibují nereálné.
    Na druhou stranu mě mrzí, že současná generace konzolí je tak "na štíru", protože jakmile by byla k dispozici nová generace konzolí, budou i hry pro nás, pcčkaře, vypadat mnohem, mnohem pěkněji a vývoj se posune zase o něco málo kupředu. Takže i když se tady hádáme o tom, jestli je větší chudák člověk hrající na PC než jiný hrající na konzoli, je to špatné pro nás všechny naprosto stejně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit