Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo, jelikož jsem kompletní začátečník, nechtěl jsem týrat okolí. Na to bude čas později, až si začnu myslet, že už něco umím. *15*
  • Tak v tom případě zažívám hřejivý, uspokojivý pocit, že i někde jinde v ČR jsou uvědomělí lidé respektující své okolí :-) díky
  • Je, jmenuje se Synthesia.
  • Abych parafrázoval známou větu -- "My digitální klavíristé máme klavíry s nastavením hlasitosti". *3* (a případně zdířku na sluchátka)
  • sugyn
    Asi takhle, od epiphone bych koupil kytaru az nad 20k, pod touhle hladinou davat penize za jejich vyrobky je vyhazovani penez. Potom za 3 tisice v obchode tobe nikdy neprodaji dobrou kytaru, jsou to smejdy co si kupujou zacatecnici a nerozumi tomu. Chces li dobrou kytaru tak "pritlac" a nebo bazar. Na bazaru komunita je velka, na smejda natrefis malokdy a muzes si tam za ty tri tisice koupit kytaru ktera puvodne stala 10k i to se stava. A ver ze zvukove, zpracovanim a pohodlim to bude uplne nekde jinde.

    "To dospelejsi LP" je furt ten stejny Junior jen je v nem dalsi snimac + trochu upravena elektronika na to.

    Na zaver bych jen rekl ze musis ty kytary zkusit, me osobne na LP se hodne blbe hraje a to jak v sede nebo ve stoje, proto preferuju spis stratocaster nebo superstrat ( taky zvukove to hraje jinak) . Jo a ruce pryc od vseho co je v setu.
  • Díky za reakce, sám jsem taky pročetl nějaké fóra a rozhodl jsem se nakonec pro PC verzi, z důvodů jednodušší rozšířitelnosti díky fanouškovské základně, možnosti přenositelnosti (připojení k NB) a jak jsem se dočetl u předchozí verze, v případě výkonějšího PC i rychlejší odezvy a nahrávacích časů. Teď už tedy jen vybrat kytaru a můžu začít...