Přejít na výpis diskuzí

Rockstar chtějí spojit všechna GTA města do jednoho světa

14.12.2012 10:19
Adam Homola 61 příspěvků

Liberty City, Vice City, Los Santos, Londýn a další. Žádné město z předchozích Grand Theft Auto her nebylo zrovna drobek a to se na nás teprve řítí největší počin Rockstaru vůbec, GTA V. Těžko si představit všechna města a plochy, které kdy vývojáři použili pro hry ze série Grand Theft Auto, dohromady....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím, co Rockstaři a lidi blbnou. Hra se třemi velkými městy tu už byla, jmenovala se San Andreas a byla úplně super. Měla super příběh, kupování nemovitostí, randění, vlaky, letadla, jetpack, RPG prvky, podle mně jedna z nejlepších her všech dob. Pak ale Rockstaři přenesli akcent jinak (asi ve snaze dělat "dospělejší" hry) a výsledkem jsou GTA4 a Red Dead Redemption, které jsou o hodně nudnější, RPG prvky nemají, jde v nich dělat spousta věcí, ale žádná k ničemu není (kromě achivů, samozřejmě)... a teď prezentují jako super nápad, spojit města. Ať prostě vydají remake San Andreas a nemudrují o tom...

    Pro mě osobně je původní GTA3 pořád o hodně zábavnější než cokoliv, co Rockstar vydali v posledních letech.
    • Shaker
      u gta slo uz od trojky vic o pribeh nez o mesto samo, takze remake san andreas to neni... je to proste novej pribeh ve znamym prostredi z naprosto jinyho pohledu... R* proste vedi, co se lidem libi
    • Cože zas? Jaké RPG prvky? Míření, které ukázalo, jak by to mohlo být a pak se zkazilo do téměř absolutního míření? A pak tu bylo pochopitelně naprosto úžasné tloustnutí. Znám i pár lidí, kteří SA dohráli a žádných RPG prvků si nevšimli.

      A že v nich (GTA4, RDR) jde dělat spoustu věcí ale k ničemu nejsou? Mě teda jsou pro zábavu, víc mě nezajímá.

      No a jediné, v čem by mohla snad trojka být lepší než všechny ostatní, je kombinace cheatů všem chodcům zbraně a agresivní chodci. Jinak tam snad nebylo naprosto nic a dokonce snad i tahle kombinace šla provést ve VC a SA.

      grr
  • jediné GTA co mě bavilo bylo Vice City a dokonce jsem ho dohrál i dvakrát (příběhově, ne na 100%), první dvě GTA mě bavilo vždy víc sledovat někoho než to sám hrát, třetí mě minulo, opěvované San Andreas jsem zkusil myslím čtyřikrát a pokaždé jsem se příšerně nudil... největší zábava pro mě bylo jezdit motorkou Freeway v multiplayeru po liduprázdných venkovských silnicích za poslechu rádia K-Rose, víc mě na té hře nic nezaujalo a další díly už nemám v plánu zkoušet
    • jenomze ty ses PAKO
    • Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys! Ježdění v noci s tirákem po dálnicích za doprovodu country odrhovaček jsem miloval a je to zážitek, který mi asi už nikdy nic nezprostředkuje... leda bych se stal řidičem kamionu.
      • No ještě by konečně mohli přidat použitelné návěsy a .... až pak bych se v misích pro řidiče kamionu cítil jako řidič kamionu ;) . Je na čase spojit tenhle subžánr s popkulturou.
  • ježiš už se těším až to Rockstar vydá na PC kde zas nebude nic fungovat bez 8patchů
  • Přesně proč má atmosféra Vice City / Miami stát na 80. letech? Přemýšlím nad tím, nenacházím konkrétní důvod - prostě jen jiná hudba, míň hranatý auta, méně "debilně" oblečení lidé. Co mi uniká?
  • To už by to mohli rozdělit i do různých časových období s jinými hlavními postavami.
    Las Venturas - 60. léta
    Liberty City - 70. léta
    Vice City - 80. léta
    Los Santos - 90. léta
    Londýn - současnost
    • Deever
      Sice nechápu jak by to rozdělili, ale v zásadě by se mi to líbilo.
  • Deever
    Vy, kteří sníte o "ultimátním GTA MMO světě" - představte si, jak hrozně nesmyslnej svět by to byl:

    1) Počet hráčů. Protože by nikdo nechtěl hrát za obyčejné lidičky, všichni by museli být gangstas. Kolik gangstas by se asi vešlo do jednoho takového světa, aby to dávalo smysl? Stovky? Těžko. Jedno trojměstí by tak musely obývat jenom desítky hráčů, aby to tam nevypadalo směšně a každý druhý obyvatel nebyl gangsta.
    2) Policie a herní realita. Zatímco ve všech GTA pouliční policie moc nefunguje (nechá vás dělat skoro cokoliv, řidit jak chcete, rušit pouliční pořádek a dá se jí celkem v pohodě ujet), tak jsou zásahy většinou příběhové. To v MMO moc nejde. Policejní práci by také mohli dělat jiní hráči, jenomže to by vedlo k nezábavným dohodnutým bitvám mezi policií a gangstas a realitu sedmdesátkových/osmdesátkových/devadesátkových mafinských rejdů (odposlechy, zrady, výslechy, sledovačky, drogové a zbraňové dealy) by to připomínalo jen stěží.
    3) Město. V GTA se města pořád dokola obnovují a pokud by to tak nebylo, tak by herní krajina po pár hodinách hry připomínala Fallout, protože by hráči zničili úplně všechno, co by zničit šlo. Takže byste museli hrát s disciplinovanými oddanými roleplayery a nebo to celé rozsekat do misí v instancích, které by se odehrávaly pořád dokola -> nuda a nesmysl ve spoustě současným online hrách a hlavně zabití GTA konceptu, tedy příběhu mafiána.

    To, co jakž takž funguje v singleplayeru (a i tak je to dost často nesmysl), by v masivním multiplayeru vypadalo úplně jinak. Byl bych rád, kdyby se to podařilo nějak originálně vyřešit, aby to furt mělo ten feeling, ale bojím se, že to dost dobře nejde.
    • zdeeneek
      Ja bych si naopak docela rad zahral za nekoho jinyho nez gangstera. V kazde onlinovce mas proti sobe dve zneprateleny strany - tady by to byli gangsteri a policajti.
      V jake onlinovce je znicitelny prostredi? Hral jsem Lotro, Wowko a SW:Kotor a nepamatuju si, ze by se tam dalo nicit mesto (pokud nepocitam specialni pvp instance treba ve wowku, kde slo nicit veze a vozidla). V GTA MMO by to slo udelat minimalne stejne jako v kterekoliv soucasne MMO - hrac si v ramci neznicitelnyho sveta leveluje, plni ukoly, ktery mu zadavaji NPC. Na PVP by se prepnul do specialni instance, kde by slo mesto treba aspon castecne nicit - tzn. levelujici hrac by si hral v normalne vypadajicim (neznicenym meste), ti co maji potrebu mesto srovnat se zemi by se vyradili ve specialnich pvp instancich.
      Kdyby vyvojari meli stejnej pristup jako ty (to nejde udelat, to si neumime predstavit) tak porad hrajeme maximalne miny ve woknech.
      • Deever
        Já jenom mluvím o tom, co by se stalo, kdybys na GTA aplikoval současný stav online her. Mimochodem, to co si tady popsal, to bys jako chtěl hrát? Co to má společnýho s GTA? Instance, instance, instance!
    • zdeeneek
      K bodu 1 - zajed si nekdy do brnenskyho bronxu (Cejl a okoli) - tam uvidis takovou koncentraci gangstas, ze se ti o ni ani nesnilo - normalniho cloveka tam budes hledat jak jehlu v kupce sena ;)
      • No normálního - Když chceš vyběhnout v teplácích na ulici , všude jinde než kromě Cejlu si to rozmyslíš :D Jo gheto má ten správný feeling
    • to je sice pravda ale misto hledani duvody proč by to nešlo mam radši lidi kteri uvažuji jak by to šlo udelat a jak problemy rešit
  • God-of-War
    Tohle prostě bude epická hra *14* ... jako Red Dead Redemption.
  • Paulcz
    Na takové myšlence nevidím nic pozitivního, točit stejné mapy a pak je spojit do jedné.. proč ?! :) Spíš by mohli zasadit děj do jiné země než je právě USA. Takový Rio třeba..
    • Shenkster
      Proč zrovna Rio ? Ono je snad málo her který jsou zasazený do podobnýho prostředí ? příklad Max Payne 3...
    • No, nebo Praha. To by dokonce mohli zachovat model řízení místních a díky neustálým zácpám by se prodloužila hrací doba,.
      • Paulcz
        del.
      • zatimco v New Yorku urcite zacpy nemaji :)
        • Samozřejmě že ne, říkal to Chuck Norris a přísahal na orla bělohlavého.

          Ale jo, mají to tam řešené docela dobře...pokud někdo nedostane skvělý nápad jet kolem Central Parku.
        • smejki
          Mají, ale jsou lepší.
          • *1*
      • Paulcz
        jooo a v kufru bys místo bejzbolky vozil repliku historickýho meče :)
  • GTA online *14*
  • To bylo úžasný. Ta nostalgie, prohánět se v nové hře na stejných místech, kde se člověk proháněl v době Vice City :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit