-
Ne, to není možný, to je neuvěřitelný!
-
Nechci nějak rýpat nebo tak, ale ve svém psaném projevu bys mohl vědět, že oslovujeme pátým pádem tedy "pane Grygare". To se učí už někde na základní škole.
-
Vidno i mysl některých jedinců *15*
-
A teď vážně - tohle navážení do indie her kvůli vzhledu začíná být trapné!!!!!
Upřímně řečeno - stokrát raději si zahraju hru, která má horší grafiku ale špičkovou hratelnost, než naopak. Právě kvůli honbě za co nejlepším grafickým pozlátkem šel herní průmysl tak do kytek. -
*kreslil
-
aha dalsi vyblita indie co vypada jako kdyby to krelil postizenej desetiletej kluk a v 90 letech by dostala tak mozna 4 z 10 ale dnes je to INDIE!!! kdyz je to indie minimalne 9 tomu musime dat jinak by sme nebyli coool protoze indie je desne cool! a ted vazne uz tohle nadhodnocovani indie her zacina byt trapne!!!!!
-
jo, ja ho taky jeste nekoupil. moc her na sklade. ale demo jsem zkusil. jak jsem podotkl nize, je na desure, pripadne na jejich webu, ne na steamu.
a wow, ted jsem zjistil, ze je i na onlive :P. ale tam to hrat bude uplne na hlavu s tim lagem. -
já hodnocení u recenze beru jen jako koeficient, jak moc bych se o hru měl zajímat. tedy ne, jak je dobrá, ale jak moc si o ní mám zjišťovat informace. Rogue Legacy dostal 9, to znamená, že to někoho baví. Rogue Legacy dostal 9, takže ho časem určitě omrknu. zatím jsem si ho přidal do wishlistu na GOGu.
-
jako dobry kompromis se mi jevi kraticky seznam plusu a minusu dle autorovych priorit. ale to uz tak nejak poskytuje verdikt. to by bylo jen ulehceni prace pro opravdu, opravdu line ctenare.
-
jestli je to hodno zahrání si snad posoudí každej sám, ne? přeci nechceš, aby tě někdo vodil pořád za ručičku. stejně jako recenze nejsou od toho, aby se trefily všem hráčům do jejich vkusu a názoru (každému inteligentnímu člověku je snad jasné, že to není možné). ano, pokud hra dostane 4 body a méně, většinou je ztráta času ji hrát. pak už je to ale většinou věc vkusu a nálady.
-
Tohle už mají na Kotaku a o ničem to nevypovídá. Ostatně jako celé Kotaku.
-
jsem tedy pro binární hodnocení: hodno zahrání/nehodno zahrání
-
Pipine, můžu jen konstatovat, že chci hrát hry všelijaký, ale především výborný. A třeba takovej Starseed Pilgrim má navrch hloubky, že se z toho točí hlava.
Toliko se vám, co házíte "jednoduše" vypadající hry do jednoho pytle, snažíme vysvětlit, že ty hry do jednoho pytle nepatří, a že je nikdo z nás neadoruje pro nějaký povrchní zalíbení v jejich retro pojetí. -
četls/hráls to? :) tady právě permadeath jako takovej není :D
-
Jeste kdyby jsi byl (staly) prispevatel, tzn registrovany a mnel by jsi nas respekt.
-
pipin: když má někdo na hry jiný názor než ty, je vyhořelý? já ti nevím, ale něco na téhle logice smrdí...
a mimochodem s herní dobou nemluvíš pravdu, řada indie titulů je na tom s časem lépe, než některé AAA tituly. ale herní doba je relativní pojem... -
Já si pamatuju plamenný diskuse, že hra měla dostat minimálně 90% a jak je to možné, když dostala jen 87%. Čim větší škála hodnocení, tím větší možnost pindání.
-
Chumbabův příspěvek je pěkným tnutím do živého, však se taky ozvali hned dva Gamesáci, kdo z nás to má? Rovnou předesílám, že s Chumbabou naprosto souhlasím.
Tak nejprve k příspěvkům oněch výše zmíněných Gamesáků - pánové, Chumbabův příspěvěk vůbec není urážlivý. Je zjevné, že se nese v odlehčeném duchu Drdovy recenze, kde se autor sám podivuje nad tím, že ho oldschoolová plošinovka tak baví. Je to psáno s nadhledem a vtipem a je to z toho příspěvklu zjevné (dere se mi na klávesnici něco o potrefencích, ale dál to rozvádět nebudu).
Rozvedu ale, byť jen za sebe, to s tím splínem a autoritami. Hry hraju bezmála třicet let, takže už jsem v nich ledacos zažil a nenechám si jen tak někým stran doporučování her věšet bulíky na nos. Přesto mě ale celkem zajímají názory většiny osazenstva Games.cz na hry. Nemusíme se shodnout, ale názor a argumenty mohou být zajímavé. Ale trend posledních pár let spočívající v adoraci indie her - tedy her zhusta extrémně krátkých, s "retro" grafikou (přičemž oboje je prezentováno jako plus, neboli z nouze se dělá ctnost), stojících často na ječdiném, byť na první pohled originálním, nápadu, který záhy vyčpí...to je trend, který mě děsí. Čert vem číslená hodnocení, byť je bizarní, že Hotline Miami dostane víc než nový Bioshock; ale nekritickým vychvalováním těchto her dáváte jasný signál vývojářům - tohle jsou hry, které chceme hrát. Vykašlete se na zajímavý příběh, myšlenkovou hloubku, rozlehlý svět. My chceme hrát Flower, Journey, Hotline Miami, Starseed pilgrim.
Přestáváte být autoritami a stáváte se...čím? Vyhořelými, možná. Jen tak bych pochopil, že vás omámí pozlátko originality či "originality" krátkých a nudných indie her. Čest vyjímkám. -
Autor recenze objevil ameriku, teda roguelike hry? Že je tak na větvi z permadeath.
-
netvrdim ze to musi byt zla hra nehral som to ale hotline miami som hral fajn zabavilo to ale nerozumiem za co to dostalo plny pocet...redakcia je fakt asi uchilna na takyto typ hier neviem si to inak vysvetlit...