Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak hlavne aby ty svety konečne propojili, ty hry same o sobe jsou dost nudne a repetitivní (WoT, WoWp, WoWS)
    • Já si nejsem úplně jistý, ale mám pocit že právě v případě WoT,WoWs a WoWp (obecně wargaming) není sloučení plánované a všechny tři hry byly koncipované, aby pracovali pouze odděleně a neslučovali se (ale ruku ani chlupy za to do ohně nedám). Na druhou stranu Gayjoob a jejich chechtákový War Thunder k tomu vesele směřuje, samozřejmě až po oficiálním přidání lodiček, které jsou zatím ve stadiu zkoušení.
      • To som nevedel
    • jamar28
      Někde jsem myslím četl, že to zkoušeli, ale prostě neví jak. Ačkoliv to jsou jakoby "stejné" hry, dohromady by si nerozuměly. War Thunder na tom pracuje a zatím se daří. Největší problém je ale to, že zkombinovat 2 druhy armád teoreticky v pohodě jde (tanky + letadla, letadla + lodě), ale zkombinovat už tři, to j docela problém. Protože jak zkombinovat lodě a tanky? Lodě jsou zábavné s bitevníky, křížníky a letadlovkami, jenže nic z toho nemá smysl párovat s tanky. Proti těm má smysl posílat max. nějaké torpédové čluny a věci na podobné úrovni, jenže když člověk chce hrát lodní bitvy ze druhé světové, tak prostě čeká něco víc než pidi bárky s kulomety a malými kanóny. Imho lodě ve War Thunderu budou fail. Viděl jsem i pár gameplayů a vypadá to dost nudně.
      • Lode slúžia ako delostrelecka podpora ktorá ostreluje pobrežie (ťažké bitevniky). A artileria už v tankoch je.
        • přesně tak. Bitevní loď pár (desítek) km od bojiště by byla zábavná. Jen střílíš na sektro v mapě a to je celé.
          • ovšem sejmout ve WT těžký křižník s tankem T-34 tak že se střela do věže odrazí o 90° a pokračuje směrem dolů ke skladu munice, úplně to vidim *4*
            • Ja to vidím tak že s kriznikom ostrelujes pobrežie kde masovo umierajú noobovia v tankoch a pritom musíš dávať pozor na nepriateľské lode. Seems like fun for me
      • Už je to nějaký ten pátek, ale pokud se dobře pamatuji, tak Gayjoob vysvětloval, proč tam dávají "rychlé čluny a lodě" místo bitevních lodí, letadlovek atd. Protože "v reálu plánování útoku bitevních lodí, či svazu lodí vedených carrierem, trvalo mnoho dní a stejně dlouho i boj samotný." Jak sami řekli, bylo by to prý zdlouhavé, pomalé a nudné.
        • jamar28
          To je další věc, plus kombinované bitvy všech tří složek by asi nebylo možné nějak normálně zpracovat. Jinak World of Warships jsem hrál open beta (takže nevím, jak to je teď) a byla to arkáda jako prase, ale bavilo mě to dost. Má to potenciál, War Thunder by to udělal ještě líp. Je mi líto, že se vydali tímhle směrem.
  • MickeyMutant
    Zdůrazňování přínosu propojení skladatele s médiem, pro které zrovna píše hudbu je trochu PR bulšit. Ve výsledku není podstatné, jestli je fanoušek s osobní zkušeností, ale spíš jestli je dobrý skladatel. Jasně že by měl o hře nebo filmu předem něco vědět, ale určitě nemusí být třeba vášnivý virtuální tankista, aby mohl složit soundtrack pro hru s tanky.
    • Příklad z jiné branže - Jan Hammer a hudba do Miami Vice - každá skladba je napsaná podle scénáře k dané situaci aby navodila kýžený pocit, dodnes je to vnímaný jako jeden z nejlepších hudebních počinů ve filmu, jen za hlavní znělku si odnesl 2 grammy. Pokud skladatel dílo zná tak dobře že ví jakou atmosféru chce hudbou navodit, tak imho je to jedině plus
    • Opět další tvůj naprosto zbytečný příspěvek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit