Přejít na výpis diskuzí
Rozhovor: Akira Jamaoka skládá hudbu pro World of Tanks, protože je "tankista"
24.10.2017 | Redakce Games.cz
13 příspěvků
-
Tak hlavne aby ty svety konečne propojili, ty hry same o sobe jsou dost nudne a repetitivní (WoT, WoWp, WoWS)
-
-
Já si nejsem úplně jistý, ale mám pocit že právě v případě WoT,WoWs a WoWp (obecně wargaming) není sloučení plánované a všechny tři hry byly koncipované, aby pracovali pouze odděleně a neslučovali se (ale ruku ani chlupy za to do ohně nedám). Na druhou stranu Gayjoob a jejich chechtákový War Thunder k tomu vesele směřuje, samozřejmě až po oficiálním přidání lodiček, které jsou zatím ve stadiu zkoušení.
-
-
To som nevedel
-
-
Někde jsem myslím četl, že to zkoušeli, ale prostě neví jak. Ačkoliv to jsou jakoby "stejné" hry, dohromady by si nerozuměly. War Thunder na tom pracuje a zatím se daří. Největší problém je ale to, že zkombinovat 2 druhy armád teoreticky v pohodě jde (tanky + letadla, letadla + lodě), ale zkombinovat už tři, to j docela problém. Protože jak zkombinovat lodě a tanky? Lodě jsou zábavné s bitevníky, křížníky a letadlovkami, jenže nic z toho nemá smysl párovat s tanky. Proti těm má smysl posílat max. nějaké torpédové čluny a věci na podobné úrovni, jenže když člověk chce hrát lodní bitvy ze druhé světové, tak prostě čeká něco víc než pidi bárky s kulomety a malými kanóny. Imho lodě ve War Thunderu budou fail. Viděl jsem i pár gameplayů a vypadá to dost nudně.
-
-
Lode slúžia ako delostrelecka podpora ktorá ostreluje pobrežie (ťažké bitevniky). A artileria už v tankoch je.
-
-
přesně tak. Bitevní loď pár (desítek) km od bojiště by byla zábavná. Jen střílíš na sektro v mapě a to je celé.
-
-
ovšem sejmout ve WT těžký křižník s tankem T-34 tak že se střela do věže odrazí o 90° a pokračuje směrem dolů ke skladu munice, úplně to vidim *4*
-
-
Ja to vidím tak že s kriznikom ostrelujes pobrežie kde masovo umierajú noobovia v tankoch a pritom musíš dávať pozor na nepriateľské lode. Seems like fun for me
-
-
-
-
Už je to nějaký ten pátek, ale pokud se dobře pamatuji, tak Gayjoob vysvětloval, proč tam dávají "rychlé čluny a lodě" místo bitevních lodí, letadlovek atd. Protože "v reálu plánování útoku bitevních lodí, či svazu lodí vedených carrierem, trvalo mnoho dní a stejně dlouho i boj samotný." Jak sami řekli, bylo by to prý zdlouhavé, pomalé a nudné.
-
-
To je další věc, plus kombinované bitvy všech tří složek by asi nebylo možné nějak normálně zpracovat. Jinak World of Warships jsem hrál open beta (takže nevím, jak to je teď) a byla to arkáda jako prase, ale bavilo mě to dost. Má to potenciál, War Thunder by to udělal ještě líp. Je mi líto, že se vydali tímhle směrem.
-
-
-
-
Zdůrazňování přínosu propojení skladatele s médiem, pro které zrovna píše hudbu je trochu PR bulšit. Ve výsledku není podstatné, jestli je fanoušek s osobní zkušeností, ale spíš jestli je dobrý skladatel. Jasně že by měl o hře nebo filmu předem něco vědět, ale určitě nemusí být třeba vášnivý virtuální tankista, aby mohl složit soundtrack pro hru s tanky.
-
-
Příklad z jiné branže - Jan Hammer a hudba do Miami Vice - každá skladba je napsaná podle scénáře k dané situaci aby navodila kýžený pocit, dodnes je to vnímaný jako jeden z nejlepších hudebních počinů ve filmu, jen za hlavní znělku si odnesl 2 grammy. Pokud skladatel dílo zná tak dobře že ví jakou atmosféru chce hudbou navodit, tak imho je to jedině plus
-
Opět další tvůj naprosto zbytečný příspěvek.
-