Přejít na výpis diskuzí

Rozhovor s hlavním designérem Men of War: Assault Squad

17.3.2011 4:27
Tomáš Jung 5 příspěvků

U příležitosti vydání recenze skvělé strategie Men of War: Assault Squad jsme se hlavního designéra Chrise Kramera zeptali na pár otázek ohledně nedávno vydané hry, tvůrčích záměrů nebo třeba vlivu fanouškovské komunity na výslednou podobu hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • byl bych nerad kdyby se z MoW stala RTS jako CoH, nebo sudden strike.. (btw. obe skvely hry)
    to co jsem na MoW miloval byli commandos mise s hrstkou vojaku a RPG prvky v coop s kamosem :)
    • mohu jen souhlasit... v těch misích jsem měl daleko lepší pocit, protože jsem se nemusel starat o celou pěchotní divizi a tankovou brigádu...
  • http://steamcommunity.com/groups/mowascz
  • Men of War je dobrá hra a A.S. zřejmě nebude o nic horší , ba naopak bude lepší , jenom si pamatuju takovou komickou věc, jak jsem s jakým koliv středním tankem mohl rozválcovat celé město bez poškození tanku *1* zkrátka jsem projel z jedné strany města na druhou a zbyla jen hromádka cihel , nevím jak moc velkou sílu má tank ,ale tohle se mi zdá až moc
  • Teda Goliáš je ve hře taky ? .... No už se těším . Doufám že parametry výbuchu budou odpovídat realitě ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit