-
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli rozjedu Arma III ?? Procesor: dvoujádrový Intel® Pentium B980 2.40 Ghz
Displej: 15.6" (39,6 cm) HD BrightView s LED podsvícením (1366x768)
Paměť: 4 GB DDR3
Pevný disk: 750 GB (5400 ot./min)
Optická mechanika: DVD+/-RW DL SuperMulti
Grafika: AMD Radeon HD7670M/2GB
Děkuju moc za radu -
Když vylepšujou fyziku tak doufám vylepšení animace padajícího vojáka aby to na oko bylo lepší , takový sniperem pěkně z dálky *2* *2* *5*
-
-
Jednou z novinek je ragdoll, aplikovanej právě v těchto případech.
-
-
Ach jo jo, to zase bude bug fest na entou. Arma 2 jsem nikdy nedohrál, protože jsem si koupil jen prvotní hru a ne datadisky, neboť dávat peníze do něčeho u čeho jsem si nebyl jistý zda to bude fungovat se mi nechtělo. Takže nemohu posoudit jak moc ji vylepšili, poslední patch jsem měl ten krátce po vydáno Arrowheadu a navýšení výkonu jsem nezpozoroval.
Umístění do alternativní reality s alternativními zbraněmi se mi vůbec nelíbí, proč místo toho neudělají třeba 50. či 80. léta ? -
-
Pár poznatků:Operace Flashpoint:Cold War Crisis ( první půlka 80 let ) Resistance ( konec 70 let)
ARMA: ( Nejspíš 90 léta)
ARMA 2 +Arowhead Současnost
Jinak mám domal Armu i se všema vylepšeníma a zhruba pře týdnem jsem dohrál kampan od Soumraka - Krize Namalsk ( výtečná modifikace ) a mohu říct jediné hra se z posledním patchem hraje dobře a těším se na další díl -
-
:/ No jestli to spíš nebude tím , že na novém HW tak nějak bude ARMA hratelnější , než tehdy když vyšla . Rapidního zlepšení výkonu jsem si totiž po patchování taky zatím nějak nevšimnul
-
-
-
proč srovnavat COD a ARMU nesmysl .arma je proste hardcore a je jasny ze nesedne každýmu .multak, co asi hraji hraci nejcastejc , je u kazde hry uplne jiny.
-
Arma 3 zatím vypadá dost slibně. Jsem rád že se vylepší fyzika (podle videí z E3) , doufám že vylepší i ty animace postav. Graficky je to naprosto v pohodě, samosebou je vždy co zlepšovat ale tady to není nijak nutné. Je to podle mého nejrealističtěji vypadajcí hra která je/bude na trhu.
A než by se objevil nějaký hater který by psal o Frosbite 2.0 a Battlefieldu3 tak na to odpovím rovnou. Battlefield 3 nevypadá realiticky- vypadá skvěle, vypadá téměř dokonale, vypadá efektně. A o tom to je, nevypadá relisticky vypadá totiž jako skvělý akční film s hromadou efektů ale realita je o něčem jiném. -
jako prvni otazku bych na IB bych cekal, zda-li Arma 3 bude konecne podporovat vice jader - pokud ovsem neni odpoved to, ze jede na staro-novem enginu :/ S dobrym hardwarem bych opravdu rad hral a vychutnal si Armu na vic jak oklestene medium detaily s neustalym doskakovanim textur a podivnym presvecovanim a tmavnutim sceny - co se tyce animace, fyziky, ragdollu tleskam, ale opet... sroubovat to na engin, kde neumim vyresit zminovane problemy je prusvih
-
-
nejaky update resil podporu vicejadrových procalu uz v arme 2 mam doma 4 jadro a hraju armu 2 na plno a v poho mam verzi 1.59
-
-
Pro mě tímto Arma končí. Místo toho, aby Armu 2 zoptimalizovali a třeba udělali nový ostrov, tak se serou do další zabugované srachky, kterou si zahraje jen movitější hráč, který má komp za 50 klacků. Nechápu toto rozhodnutí, když nemají pořádně dodělanou první práci a ženou se do další.
-
-
no jo, to si taky musíš tu starou Armu2 opatchovat *3*
-
-
Problém pro něj je, že warez patchovat nejde ;)
-
-
Nemusí mít warez verzi. Já to opatchovaný mám, ale nezdá se mi že by to bylo v klidu. Problém je v enginu, který prostě vykreslování nezvládá. Toť můj názor. Jinak je to super hra, a už se na 3. díl těším.
-
-
-
Arma 2 je už naprosto v pohodě hratelná,nároky se jí patchema snížily (to myslím přinesl patch který přišel s Operací Arrowhead) a je dokončená. Nové ostrovy pak zajíšťují modeři kteří jsou stále velmi čílí takže pokud chceš tak si zajdi na stránky s modama a postahuj si je.
Každopádně Bohemia Interactive studio musí vylepšovat svůj engine, svoje schopnosti a musí rozšiřovat své portfolio.Tak se přestaň vztekat nad kraivnama a buď rád že se jim daří.
-
-
bugfest a neoptimalizovany fekal.
-
-
Stale dookola tie iste nezmysly v diskusii o ARMA-ch. Velke mnozstvo popularnych hier od renomovanych tvorcov (kde je do vyvoja naliatych podstatne viac $ a pracuje na tom podstatne vacsi team ludi) je viac zabugovana ako vsetky ARMy dokopy. Priznavam, ze ARMA1 bola hodne zabugovana pri release ale behom par patchov v pomerne kratkom case, to uz bolo OK. Pri ARMA2 tych chyb uz tolko nebolo a bolo to v pohode hratelne uz po release. Posledne patche pre A2/OA viac manej okrem optimalizacie pridavaju/vylepsuju zadarmo nove features, ktore pozaduje komunita (nepoznam ziadnu inu vyvojarsku firmu, ktora je po tak dlhej dobe od releasu ochotna pocuvat nazory komunity, nieto este nieco pridavat/vylepsovat zadarmo!). Co sa tyka optimalizacie, tak na mojom zastaralom podpriemernom stroji mi A2+OA v pohode bezi 30-50 FPS (zalezi od poctu jednotiek na scene).
-
-
Já už od dob Flashpointu nechápu obchodní model pana Pavlíčka (pokud teda ještě pořád vlastní BIS). Dělají hru pro úzkou skupinu hráčů, která obvykle není objektivně moc dobrá (bugy, nedotažené realistické prvky, grafika, prezentace). Takže se buď děje něco záhadného a celá série není prodělečná, nebo do toho někdo 10 let sype peníze (jistě ze zcela nezištných zájmů :))
-
-
Vezmi si, že dělají primárně simulator pro USA, Velkou Británii, Kanadu a Austrálii, nedávno to myslím začalo používat i NATO (Virtual Battlespace Simulator - VBS), věř, že to až až zaplatí vývoj hry, kterou dělají pro zábavu mezi lidi, my nehrajeme tu cvičnou hru. I kdyby byl vývoj prodělečný, zaplatí si to ještě úsměvem :)
-
Bohemia Interactive dělá zakázkové simulace pro armády, zdrojem jejich financí nejsou jen "hry" *3*
-
no ja spis myslim, ze neco zahadneho se deje v tvoji hlave ;]
-
-
No pro někoho může být přemýšelní o ekonomické stránce vývoje her záhada, to chápu.
-
-
Pokud vím, tak původního Flashpointu se tehdy prodalo nějak jeden a půl miliónu, což je na PC super úspěch, vynásob si nějaká čísla a ekonomická stránka ti vyjde dost pěkně. :)
Jak se prodávají Army, netuším, ale předpokládám, že propadáky to nebudou. Čili naprosto nechápu, na čem je tvé "přemýšlení o ekonomické stránce založené" - na tom, že se ti hra nelíbí, takže musí být logicky prodělečná? -
-
Arma se mi nelíbí, ale to s tím nemá co dělat. Nicméně je fakt, že čísla prodejů nezveřejňují, team má cca 40 lidí, dělali to dva roky ... Ale i tak by museli prodat zase přes milion kusů, což je u takové hry zázrak. Další možnost je, že to fakt dotují z těch vojenských simulátorů.
-
-
kdyby prodali milion kusu, tak vydelaji miliardu...samozrejme cisty zisk by byl mnohem mensi, ale i tak by byl mnohonasobne vetsi nez kolik podle mne stal vyvoj
-
-
-
bugy byly
realisticke prvky mozna nedotazene, ale porad dotazenejsi nez od konkurence
grafika jako minus ? asi tezko, do dneska armu2 v grafice jen malo ktera hra prekona (osobne teda o zadne nevim)
prezentace ? nevim co se na ni nekomu nezda, ja jen pamatuju dobu, kdy kazdy slintal nad zabery jednotek predstavovanych pred vydanim army2 -
-
Já se na to snažím dívat z pohledu "normálního" hráče, kterýmu je šumák, jestli to je COD, MOH, nebo Arma. Je jasný, že OFP a ARMA stoji na hardcore komunitě a to je to, co mi přijde divné, že to ta komunita zvládne uživit. Každopádně je to pozitivní zpráva, že se takové hry pořád dělají.
-
-
Komunita něco takového neuživí - jenže když už je engine hotový pro VBS, 3D modely taky, zvuky a textury taky... hned je vývoj levnější :)
Totéž platí třeba i pro nedávno recenzovaný simulátor A-10, to byl původně taky trenažér pro armádu...
-
-
-
-
-
ARMA je predovsetkym u mna silny MP a nema konkurenciu. Kto si kupi armu tak je to hlavne kvoli MP tak ako som to urobil i ja. Po precitani tohoto clanku som plny ocakavani a aj ked to bude iba tak dobre ako ARMA 2 tak budem spokojny.
-
-
mne by bohate stacilo keby bola ARMAIII zamerana hlavne na MP lebo SP nech sa snazi byt sebeviac realny tak sa fau-paix proste nevihla a nie raz ma dost odradilo a priznam ani jednu kampan okrem povodneho OPF som nedohral dokonca... asi som nemal stastie ale co sa tyka MP - aj ked je to velky otvoreny svet som nezazil ani raz koordinovanu hru. Proste deti potrebuju mantinel a to je to preco sa BF seria tak dobre hraa. Je smiesne ak sa hrame na realnu vojnu a bojuju v nej hraci ktory zvacsa nemaju absolutne zmysel pre taktiku - pochopitelne nie sme realny vojaci ani velitelia. Proste aj MP by v zakladnej sade map mohol presnejsie specifikovat ulohy na zaklade trebars realnych situaciii a nie ze 50percent typkov len tak niekde stoji a dalsich 20 marne hlada nieco na zabitie a ten zbitok sa nervuje ze WTF ? potom to dopada tak ze zabava je len na uzavretych moderskych mapach ktore sa zlozito instaluju atd. a to este neznamena ze sa tam dostanete. Pritom BIS by mohla vytret zrak aj BF a nech modery robia tie uzko zamerane pre ludi ktory naozaj chapu...
-
-
No a to já to mám přesně naopak. OFP a Armu hraju právě jen a pouze kvůli singlu a mission editoru. MP jsem zkoušel párkrát a nechápu, jak to někdo může snést. Se současným netcodem to bylo naprosto nehratelné (ne, nemám pomalý net a ping byl pod 90). Čili si to dovedu představit jen na rozsáhlé LAN party.
Takže sto lidí, sto chutí. -
-
Přesně tak. Ne každý je schopen a ochoten proniknout do MP, který je oproti SP zase o neco narocnejsi na znalosti, organizaci apod.
-
-
no ved prave a v tom je rozdiel oproti inym hram, ze armu hraju a su za nu vdacny prave ti ktori hladaju to co prave v arme najdu *1* A ja patrim k nim *1*
-
-
-