Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prosím ať se to BIS povede. Arma serii prostě miluju celý život a na další díl se prostě těším víc než na BF 3. Ten poslední trailer z Arma III byl skvělej.
    • Mě zas army neokouzlily tolik, co klasický Operace Flashpoint. Myslím, že příliš mnoho svobody může být ke škodě věci. Arma dvě má ještě hodně nevyužitý potenciál, ale ten leží v multiplayeru a ne v singlu. A kdo z Vás si může ten multiplayer dovolit zahrát? Navíc myslím, že stále čeká na nějaký kvalitní mod, jako třeba "project reality". Protože co jsem koukal na videa z youtube je asi strašně cool, když každý druhý běhá s odstřelovačkou, nebo heavy anti-tank missle, ale to zrovna moc realné není (což je ve hře, která by měla být reálná průšvih)

      zasazení do budoucnosti může být velmi přitažlivé....ale moje srdce bije pro 70-80. léta :-)

      P.S.: Doufám že mezi Armou2 a 3 bude stejnej rozdíl, jako mezi Arma1 a 2
      • Český Flashpoint a Army vždycky znamenaly hlavně svobodu tvorby. Pokud chce designér mise, aby hráči měli omezenou možnost výbavy ve formě "kitů," ta volba tu je. Pokud chce, aby si hráči vybrali libovolné zbraně a pobíhali po lesích v "hejkal" oblecích se zlatými puškami a protitankovými střelami přes rameno, ta volba tu také je. BI nechť nadále pokračují směrem, kterým mají našlápnuto, tedy cestou svobody, volnosti a neomezování tvůrčí komunity (která z velké části stojí za úspěchem všech jejich her).
      • Multiplayer je třeba hrát s vybranou sortou lidí, která uznává pojmy jako týmová práce, dělení úkolů, spolupráce, hierarchie velení . . . atd. ;). Poté si to člověk užije, jelikož je malým kolečkem ve velkém dobře pracujícím stroji, který míří za splněním daného úkolu.
        • Jako třeba u 102-pzpr.com :)
      • Moje pro 80tá. Jak vidim hru, která má v názvu "cold war", hned začnu slintat.
        • Jo jo, taky mam raději hry v tomto nebo starším období, než v současnosti či budoucnosti.
  • jako prvni otazku bych na IB bych cekal, zda-li Arma 3 bude konecne podporovat vice jader - pokud ovsem neni odpoved to, ze jede na staro-novem enginu :/ S dobrym hardwarem bych opravdu rad hral a vychutnal si Armu na vic jak oklestene medium detaily s neustalym doskakovanim textur a podivnym presvecovanim a tmavnutim sceny - co se tyce animace, fyziky, ragdollu tleskam, ale opet... sroubovat to na engin, kde neumim vyresit zminovane problemy je prusvih
    • nejaky update resil podporu vicejadrových procalu uz v arme 2 mam doma 4 jadro a hraju armu 2 na plno a v poho mam verzi 1.59
  • Arma 3 zatím vypadá dost slibně. Jsem rád že se vylepší fyzika (podle videí z E3) , doufám že vylepší i ty animace postav. Graficky je to naprosto v pohodě, samosebou je vždy co zlepšovat ale tady to není nijak nutné. Je to podle mého nejrealističtěji vypadajcí hra která je/bude na trhu.

    A než by se objevil nějaký hater který by psal o Frosbite 2.0 a Battlefieldu3 tak na to odpovím rovnou. Battlefield 3 nevypadá realiticky- vypadá skvěle, vypadá téměř dokonale, vypadá efektně. A o tom to je, nevypadá relisticky vypadá totiž jako skvělý akční film s hromadou efektů ale realita je o něčem jiném.
  • Tesim se, pul roku po premiere s 6-7 patchi to bude suprova zalezitost. *5*
    • USER47
      Jen aby. Zrovna hraju starý dobrý OFP a je to v kampani snad ještě zabugovanější než dřív (nedlouho po vydání jsem to dohrál bez větších problémů). Připadá mi, že tak dlouho patchovali AI (kvůli editoru a custom misím), že jim to totálně rozhasilo strukturu kampaňovejch misí (designovanejch na jiný AI vlastnosti).

      Stejně tak první Armu jsem hrál až pár let po vydání a už drsně opatchovanou, přesto jsem několik misí musel ukončovat cheatama a bugů tam byla spousta.
      • Je fakt, že v původním OFP nadělal nejsposlednější patch docela paseku, alespoň co se týče kampaně pro jednoho hráče. Taky mi nejde do hlavy, jak je možné že se s poslední záplatou stejně většina věcí podělala a kampaň jde sice dohrát, ale s velmi velkými obtížemi. Ono už kupříkladu hned v první ostré misi má Black hawk přistát s Bravo týmem kousek od okraje lesa, ovšem namísto toho to pilot pokaždé flákne mezi stromy a to se děje ve verzi 1.96. Ono by o nic nešlo, kdyby to druhý družstvo nespouštělo snímač pro animaci, ve které má dojít k briefingu o situaci před útokem od tvého velitele, takže to v praxi vypadá tak, že tam stojíte půl hodiny a nic se neděje, protože druhý tým se upekl někde v lese behem " šikovného " přistání a jeho waypointu. Řešením je alespoň to, že se může člověk rozběhnout k vesnici a u určité vzdálenosti se skripty spustí tak jak mají, ale problémem zůstává to, že podobné situace a "změny" se ději po celou kampaň, takže je to na pytel. Mám odzkoušeno, že pro bezproblémový chod je nutné hrát v jiné verzi, například u 1.42 to jede vše v pohodě a nebo je možné kampaň také bezproblémů odehrát pod vlivem nějaké modifikace, osobně vždy vsázím na balík s ČSLA, což se mi osvědčilo. Ale jinak jak říkáš, 1.96 sice přidává nějaké vizuální a pohybové možnosti, ale taky pěkně část hry roze*rá a překvapuje mě, že se to nějak nepořešilo...
        • S tou kampaní máte pravdu, nicméně za sebe musím říct, že jsem si nedávno po letech nahrál Cold War Crisis a Resistance a obě kampaně projety bez větších problémů. Patche nejvyšší možné. Občasné zjevení bugu např. ve formě toho přistávajícího Black Hawku je bohužel daní za poměrně rozsáhlé změny mezi verzemi 1.00 a 1.96. Pokud by se někdo snažil optimalizovat kampaň na poslední možnou verzi, obávám se, že by to stálo nemalé množství úsilí, času a také peněz.
          • Nechápu , jak někdo zodpovědný optimalizováním a přidáváním nových fičurek může poté veřejnosti předhodit patch co doj... celou singl kampaň . A přesně o tom je celá ARMA i BIS ...
  • Když vylepšujou fyziku tak doufám vylepšení animace padajícího vojáka aby to na oko bylo lepší , takový sniperem pěkně z dálky *2* *2* *5*
    • USER47
      Jednou z novinek je ragdoll, aplikovanej právě v těchto případech.
  • A co takhle konečně udělat normální pancíře kde se bude počítat průstřel střely a ne tanky s HP-čkama... Furt si hrají na realitu ale tahle základní věc furt není.
    • Ale ved to je uz v A2. Vo fire-geometry kazdeho modelu sa da nastavit rozny material s roznymi vlastnostami na rozne casti modelu. Je to iba o sikovnosti addonmakera, ako tieto moznosti vyuzije.
  • mne by bohate stacilo keby bola ARMAIII zamerana hlavne na MP lebo SP nech sa snazi byt sebeviac realny tak sa fau-paix proste nevihla a nie raz ma dost odradilo a priznam ani jednu kampan okrem povodneho OPF som nedohral dokonca... asi som nemal stastie ale co sa tyka MP - aj ked je to velky otvoreny svet som nezazil ani raz koordinovanu hru. Proste deti potrebuju mantinel a to je to preco sa BF seria tak dobre hraa. Je smiesne ak sa hrame na realnu vojnu a bojuju v nej hraci ktory zvacsa nemaju absolutne zmysel pre taktiku - pochopitelne nie sme realny vojaci ani velitelia. Proste aj MP by v zakladnej sade map mohol presnejsie specifikovat ulohy na zaklade trebars realnych situaciii a nie ze 50percent typkov len tak niekde stoji a dalsich 20 marne hlada nieco na zabitie a ten zbitok sa nervuje ze WTF ? potom to dopada tak ze zabava je len na uzavretych moderskych mapach ktore sa zlozito instaluju atd. a to este neznamena ze sa tam dostanete. Pritom BIS by mohla vytret zrak aj BF a nech modery robia tie uzko zamerane pre ludi ktory naozaj chapu...
    • No a to já to mám přesně naopak. OFP a Armu hraju právě jen a pouze kvůli singlu a mission editoru. MP jsem zkoušel párkrát a nechápu, jak to někdo může snést. Se současným netcodem to bylo naprosto nehratelné (ne, nemám pomalý net a ping byl pod 90). Čili si to dovedu představit jen na rozsáhlé LAN party.

      Takže sto lidí, sto chutí.
      • Přesně tak. Ne každý je schopen a ochoten proniknout do MP, který je oproti SP zase o neco narocnejsi na znalosti, organizaci apod.
        • no ved prave a v tom je rozdiel oproti inym hram, ze armu hraju a su za nu vdacny prave ti ktori hladaju to co prave v arme najdu *1* A ja patrim k nim *1*
  • Pro mě tímto Arma končí. Místo toho, aby Armu 2 zoptimalizovali a třeba udělali nový ostrov, tak se serou do další zabugované srachky, kterou si zahraje jen movitější hráč, který má komp za 50 klacků. Nechápu toto rozhodnutí, když nemají pořádně dodělanou první práci a ženou se do další.
    • smejki
      no jo, to si taky musíš tu starou Armu2 opatchovat *3*
      • Problém pro něj je, že warez patchovat nejde ;)
        • Nemusí mít warez verzi. Já to opatchovaný mám, ale nezdá se mi že by to bylo v klidu. Problém je v enginu, který prostě vykreslování nezvládá. Toť můj názor. Jinak je to super hra, a už se na 3. díl těším.
    • Arma 2 je už naprosto v pohodě hratelná,nároky se jí patchema snížily (to myslím přinesl patch který přišel s Operací Arrowhead) a je dokončená. Nové ostrovy pak zajíšťují modeři kteří jsou stále velmi čílí takže pokud chceš tak si zajdi na stránky s modama a postahuj si je.
      Každopádně Bohemia Interactive studio musí vylepšovat svůj engine, svoje schopnosti a musí rozšiřovat své portfolio.Tak se přestaň vztekat nad kraivnama a buď rád že se jim daří.
  • Ach jo jo, to zase bude bug fest na entou. Arma 2 jsem nikdy nedohrál, protože jsem si koupil jen prvotní hru a ne datadisky, neboť dávat peníze do něčeho u čeho jsem si nebyl jistý zda to bude fungovat se mi nechtělo. Takže nemohu posoudit jak moc ji vylepšili, poslední patch jsem měl ten krátce po vydáno Arrowheadu a navýšení výkonu jsem nezpozoroval.

    Umístění do alternativní reality s alternativními zbraněmi se mi vůbec nelíbí, proč místo toho neudělají třeba 50. či 80. léta ?
    • Pár poznatků:Operace Flashpoint:Cold War Crisis ( první půlka 80 let ) Resistance ( konec 70 let)
      ARMA: ( Nejspíš 90 léta)
      ARMA 2 +Arowhead Současnost
      Jinak mám domal Armu i se všema vylepšeníma a zhruba pře týdnem jsem dohrál kampan od Soumraka - Krize Namalsk ( výtečná modifikace ) a mohu říct jediné hra se z posledním patchem hraje dobře a těším se na další díl
      • :/ No jestli to spíš nebude tím , že na novém HW tak nějak bude ARMA hratelnější , než tehdy když vyšla . Rapidního zlepšení výkonu jsem si totiž po patchování taky zatím nějak nevšimnul
  • mmrrxx
    bottleneck pre Armu vidim v AI, tam treba zapracovat hlavne

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit