Přejít na výpis diskuzí
Rozhovor s Kim Hayward o budoucnosti survival onlineovky Miscreated
16.2.2016 | Jan Körmendy
27 příspěvků
-
Všechno je obšlehnuté z DayZ chápu. Celý survival žánr je obšlehnutý z DayZ, DayZ bylo první atd. Je to stejné jako s WoW. WoW bylo první a zbytek se může jít klouzat ;) takových názorů už jsem slyšel hodně a nehodlám je už ani nijak řešit. Jsou lidi, kteří dají šanci i jiným hrám než těm prvním ;) mimo to vylepšení postav, že se nebude konat nikdy? :) ok
https://www.youtube.com/watch?v=Q5qyeXczTOA&feature=youtu.be -
A co jiného jsem řekl? Tahle hra je z 90% vytvořená Crytekem a zaplacenými externími společnostmi, ale zisk pak shrábnou ti vývojáři, kteří vytvořili na hře to, co vypadá nejvíc amatérsky. "Vylepšení" charakterů nikdy nepřijde, protože ti lidi prostě neumí moc dobře ani modelovat, ani animovat.
Co se týče designu, tak existuje taková věc zvaná "game design", o které mluvím. Základní koncept, gameplay, nápady - všechno obšlehnuté z DayZ. Žádný vlastní nápad do hry nepřidali. O designu světa jsem vůbec nic nepsal. -
Ty a whiterabbit jste evidentně fanboyove :) Je fajn ze vas hra bavi, neberu vam to, ale to ze budete všechny přesvědčovat o tom, ze je všechno super a bezproblemovy kdyz to tak ani zdaleka neni, tu hru nezachrani. Sorry.
-
na to jakou to má grafiku a srovnám-li to s Day Z, tak i s minulou 660kou, mi to běželo výborně...proto super optimalizace...píšou to i lidi u hodnoceni na steamu...to že ti to neběží..bohužel
-
DayZ mi běží bez problému, ve městě 30fps v přírodě 60+. Netuším čím to je, ale je to prostě tak, takže bohužel, řeči o super optimalizaci mi přijdou úsměvný :) Navíc si stačí pročíst nějaký fóra a nejsem sám, komu to jede úplně nanic.
-
Záleží jaké máš pc ;) btw DayZ je optimalizováno milionkrát hůře takže bych srovnání optimalizace vůbec neřešil. Osobně mám střední herní PC s gtx980, i5kou a hra mi běží na ultra všude 90+ FPS a to i během natáčení ;)
-
Nehledě na to, ze na low to vypadá fakt nechutně :D
-
Ano, proto se žádnou jinou hrou nemam problem ale tohle mi nejede na 30fps ani se vším na low. Problém asi ciste na moji straně, nebo ne, bily zajicku?
-
Kdyby jsi neměl pc z pravěku tak by ti to šlo luxusne :)
-
Super optimalizace xD
-
Kim Hayward?
-
Mám odehráno přes 600 hodin.
Je to nejlepší survival a vývojáři dřou a je to vidět. Každý měsíc nový patch.
Za mě 8/10 a to je to nedodělaná alfa verze.
Lepší survival neznám.
Peace -
Nevím, kde jste přišel k těmto mylným domněnkám, ale uvedu to na pravou míru. Prvak charaktery nejsou tak důležité jako jiné featury takže jejich "vylepšení" může počkat. Modely jsou vysoce detailně zpracované a vypadají skvěle a to u všech zbraní, aut a všeho v prostředí. Co se týče "nativních" featur tak mezi ně rozhodně nepatří freeform building systém ani úložný systém na kterém se zrovna dělá. Animace si dělají vývojáři úplně sami, právě nedávno je opět předělávali. AI dělá externí firma, protože s tím má zkušenosti z jiných projektů a to je dobře. Tuhle věc totiž dělá mnohem více studií než si myslíte, že si zaplatí jiné externí společnosti. A co se týče designu, děláte si ze mě srandu? Jak ze screenshotů, tak z videí jde jasně vidět, že se design světa jeví mnohem více jako Walking dead neboli americké prostředí. S EU stylem Chernarusi to nemá společného ani prd. K tomu je hra skvěle vyvážená a vysoce zábavná.
-
Tahle hra je cashgrab. Jediný důvod, proč se prodává, je, že vypadá pěkně díky Cryenginu. A to ještě ne všude. Vegetace vypadá dobře, ale charaktery nebo některé modely jsou peklo. Všechny featury, kterými se chlubí, jsou nativní featury Cryenginu. Když mají "vývojáři" udělat něco sami, tak neví jak.
Voice chat? - "Čekáme, až to Crytek implementuje do enginu." Nejde se připojit k serveru? - "Nevíme, co s tím, čekáme až to pro nás Crytek opraví." Animace? "Animovat neumíme, tak jsme je koupili na turbosquidu." A teď chtějí outsourcovat AI, protože ji neumí naprogramovat.
Co vlastně na té hře udělali, kromě druhořadých modelů a několika lua skriptů? A to ani nemluvím o tom, že celý design je jenom kopírka DayZ, včetně loga. Totální amatérismus a nejsmutnější na tom je, že jim to vychází a vydělali na tom statisíce dolarů, zatímco lidi, co vytvářejí hry od A do Z, prodávají pár stovek kusů. -
já jsem zatím spokojený....nádherná grafika a super optimalizace...sice to není zatím prošpikovaný nápadama, ale všeho moc škodí...v jednoduchosti je síla ;)
-
Zkoušel jsem v létě - refund. Zkoušel jsem před pár dny, a nemohl jsem jinak - refund. DayZ má možná zprasenou optimalizaci, ale tohle je jinej level, alespoň teda podle toho co jsem zažil já. Ovládání je taky podivný a jediný, co mi na tý hře přijde fajn, je nějaký základní stavění a vozový park. Uvidíme jak to bude vypadat zas za půl roku, třeba to zkusím do třetice a tentokrát to po hodině znechuceně nevrátím. Potenciál tam rozhodně je.
-
Přímo od zdroje jsou pouze oficiální artworky zbraní aut a jiných novinek. Screenshoty jsou pro změnu přímo z mého gameplaye :)
-
Aha, já předpokládal, že vám k rozhovoru dodali nějaký obrazový materiál, který jste tady pak použili. Pokud to tedy není přímo od zdroje, tak na tom asi moc nesejde*4*
-
V tom případě ale není chyba ani u nás ani u nich. Tento art nebyl nikdy na oficiálním webu ani fóru takže jde spíš o úpravu nějakého fanouška která se uchytila, což se často stává :)