Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opravdu jste se museli ptát na tak naprosto OČIVIDNÉ věci? Hlavně ta poslední otázka, to je jako ptát se funebráka, jestli jako zatluče ten poslední hřebík do rakve nebo ne. SAMOZŘEJMĚ, že ho zatluče. A SAMOZŘEJMĚ, že tihle pánové nechtějí nutit hráče k jednom určitému stylu hraní. Ještě že jsou to profíci a neodpověděli prostě "ne" na takhle očividnou otázku. No nebudu vás poučovat, zbytek informací byl dost dobrý. Jako hráč i jako vývojář sdílím hlavně názor na design AI a domyšlení herního světa. Přesně tak se to má dělat. No snad nám to vyjde a nezrušej to jako Prey 2 ...
  • Rozhovor po roce... no, trochu fail.
  • Hanzales
    Super úvod k rozhovoru, super rozhovor samotný a co se týče hry, špulím tykadla ještě víc!
    Konečně má něco zase potenciál a troufám si říci možná i větší, než samotný Bioshock infinite.
    No a období mušket zrovna moc nemusím, ale v tomhle podání si to nechám 2x líbit.
  • Black_Hand
    moc pekny rozhovor. a dokonce i smysluplne otazky :).
  • proc je to tu az skoro po roce? *8*
    • janchor
      Lag.
  • Takovyho materialu vic! Skvela prace, diky :)
  • Masa-san
    Dishonored rozhodně fandím, libí se mi fakt, že nejde o ždímání staré značky a také to, že jde poměrně o atypický koncept *5*
    Co se týče pochval na Bethsedu >
    Většina lidí bude navenek vychvalovat ty, co rozhodují o tom jestli dostanou o milion mín či víc. *2*
    Ale přeci jen by bylo příjemné, kdyby na té chvále čas od času byla špetka pravdy. *4*
    • Proc myslis? Me prisli chlapci uprimni a otevreni. Nemam duvod jim neverit, ani z hlediska toho, co Bethesda dela (a jak). O Dishonored jsem nevedel a tohle me hodne zaujalo.
      • Klamú skoro všetci a tí, ktorým ide o peniaze klamú absolútne všetci.
        Mizivé číslo tých druhých sa dá považovať za štatistickú chybu.
        • ..tých druhých, ktorí neklamú...
      • Masa-san
        No nebudou přece veřejně vyhlašovat informace, které by mohli poškodit jejich chlebodárce. Tak pověděli to co jim nakázali, nebo řekli jen tu dobrou část.
        Ale jak říkám, bylo by milé kdybych se pletl *4*
        • To mi prijde docela smutny predpokladat, ze kdyz nekdo nenadava, tak se automaticky pretvaruje :) A ze jim ta spoluprace vyhovuje, to nemuze byt? Podle me to spis funguje, tak, ze kdyz nekdo s necim nesouhlasi a neni mu to po chuti, tak to nekomentuje...
          • Masa-san
            Před 2-5 lety bych s tím plně souhlasil *3*
            Dnes, no řekněme, že počítám s oběma možnostmi.
  • Vyborny rozhovor Dishonored by mohl byt zarnym prikladem zmixovani zanru na grafiku se tesim ale vice me potesila stylizace a zakomponovani do jednotlivych etap jsem hodne zvedav co jak si vyvojari poradi s pripadnymi nastrahami a jak by mohli rozvijet celou hratelnost je dobre videt ze FPS neznamena nutne vsechno postilet ale klade se duraz i na jine hodnoty behem samotneho hrani - az mam chut si opet zahrat Deus ex 1 a III :)
  • Pobavilo. Jak jsou stastni, ze delaji s Bethesdou, ktera dava volnost kreativite. No, zjevne ne ve vlastnim studiu a v jinych studiich nechavaji volnost kreativite dokud nezjisti, kolik je to bude stat.
  • Awesome

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit