Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • proc je to tu az skoro po roce? *8*
    • janchor
      Lag.
  • Takovyho materialu vic! Skvela prace, diky :)
  • Hanzales
    Super úvod k rozhovoru, super rozhovor samotný a co se týče hry, špulím tykadla ještě víc!
    Konečně má něco zase potenciál a troufám si říci možná i větší, než samotný Bioshock infinite.
    No a období mušket zrovna moc nemusím, ale v tomhle podání si to nechám 2x líbit.
  • Black_Hand
    moc pekny rozhovor. a dokonce i smysluplne otazky :).
  • Pobavilo. Jak jsou stastni, ze delaji s Bethesdou, ktera dava volnost kreativite. No, zjevne ne ve vlastnim studiu a v jinych studiich nechavaji volnost kreativite dokud nezjisti, kolik je to bude stat.
  • Paul_cz
    Výborný rozhovor a chválím použití titulků u odpovědí. Klidně mohl být delší!
    Arkane je interní studio Bethesdy, takže je snad Zenimax nezařízne jako to (pravděpodobně) udělali s Prey 2 od externistů Human Head.
    • janchor
      Bohužel nemohl, u posledních otázek už za dveřmi stepoval někdo z PR a divoce gestikuloval, že přetahujeme..
      • Paul_cz
        Velká škoda. Rozhovor mezi tebou (extra extra fandou deus ex/bloodlines a fpsrpg obecně) a těmi dvěma chlapíky by mohl trvat hodinu a nenudil by mě.
      • MrSanta
        Já myslel, že pro tyto případy vozíte flašku slivovice a PR komanda preventivně ožíráte *8*
    • Prey 2 se rušit nebude, někdo něco zase slyšel a hned se to roznese, pak začnou všichni brečet jak je Bethesda špatná, přitom chlapíci ve videu si ji chválí.
      • Budou nadávat na svého vydavatele, jasně. Přemýšlej. *11*
        • smejki
          Podle sebe soudím všechny, nebo jak to mám chápat?
          Behesdu si chválili i Obsidiani. Právě pro tu tvůrčí volnost a výtečnou produkci a marketing při vývoji Fallout: New Vegas. Možná by i nebylo od věci zmínit, že na svého jiného vydavatele , Segu, docela plivali, protože jejich impotence jim potopila Alpha Protocol.
          Kde se pořád bere tahle představa, že lidé pějí ódy na své šéfy navzdory svému přesvědčení? neustále a dokola se přesvědčuji o tom, že tento názor zastávají jen lidé, kteří jsou toho sami schopní. Mnohem více se ale v praxi uplatňuje princip "když nemůžeš říct nic hezkého, neříkej nic".
        • Pořád je tu ale spousta ubulených dětiček, co na Bethesdu hážou špínu, přitom před měsícem ji opevovaly, jak je úžasná, že udělala skyrim. I tak, Bethesda vydává parádní RPG, kde takový v týhle době najdeš ? Krom Witchera, kterej je z jinýho soudku nic moc.
  • Masa-san
    Dishonored rozhodně fandím, libí se mi fakt, že nejde o ždímání staré značky a také to, že jde poměrně o atypický koncept *5*
    Co se týče pochval na Bethsedu >
    Většina lidí bude navenek vychvalovat ty, co rozhodují o tom jestli dostanou o milion mín či víc. *2*
    Ale přeci jen by bylo příjemné, kdyby na té chvále čas od času byla špetka pravdy. *4*
    • Proc myslis? Me prisli chlapci uprimni a otevreni. Nemam duvod jim neverit, ani z hlediska toho, co Bethesda dela (a jak). O Dishonored jsem nevedel a tohle me hodne zaujalo.
      • Klamú skoro všetci a tí, ktorým ide o peniaze klamú absolútne všetci.
        Mizivé číslo tých druhých sa dá považovať za štatistickú chybu.
        • ..tých druhých, ktorí neklamú...
      • Masa-san
        No nebudou přece veřejně vyhlašovat informace, které by mohli poškodit jejich chlebodárce. Tak pověděli to co jim nakázali, nebo řekli jen tu dobrou část.
        Ale jak říkám, bylo by milé kdybych se pletl *4*
        • To mi prijde docela smutny predpokladat, ze kdyz nekdo nenadava, tak se automaticky pretvaruje :) A ze jim ta spoluprace vyhovuje, to nemuze byt? Podle me to spis funguje, tak, ze kdyz nekdo s necim nesouhlasi a neni mu to po chuti, tak to nekomentuje...
          • Masa-san
            Před 2-5 lety bych s tím plně souhlasil *3*
            Dnes, no řekněme, že počítám s oběma možnostmi.
  • Awesome
  • Rozhovor po roce... no, trochu fail.
  • Vyborny rozhovor Dishonored by mohl byt zarnym prikladem zmixovani zanru na grafiku se tesim ale vice me potesila stylizace a zakomponovani do jednotlivych etap jsem hodne zvedav co jak si vyvojari poradi s pripadnymi nastrahami a jak by mohli rozvijet celou hratelnost je dobre videt ze FPS neznamena nutne vsechno postilet ale klade se duraz i na jine hodnoty behem samotneho hrani - az mam chut si opet zahrat Deus ex 1 a III :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit