Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proky

    Cena 37 euro mi přijde přemístěná na tohle dlc

  • Včera jsem koukal na statistiky a docela mne překvapilo, že Satisfactory trhlo factorio skoro dvojnásobně. Čekal jsem to vyrovnanější.

    Teď se ještě zkuste dát prostor i Captain of Industry, které má zatím dost smutná čísla a hrozně malou pozornost, přestože vnáší do žánru spousty dobrých prvků a dělá to velmi dobře.

    • me ani ne satisfactory je spis hezka hra nez hluboka takze prilaka vic lidi

      • o hloubce by se dalo polemizovat, ale spíš už v základu můžeš hrát víc v klidu a pohodě, což u factoria úplně nejde, pokud si nepohraješ s nastavením nepřátel a zdrojů. Přeci jen je na tobě neustále tlak, abys expandoval kvůli vytěžitelným ložiškům a zároveň se bránil vlnám potvor, které reagují na tvoji výrobu (znečištění) a zároveň i mutují do silnějších variant je prostě prvek, který dneska hodně hráčů nechce a já třeba factorio dost často hraju bez nepřátel nebo je mám hodně omezené, protože si chci spíš stavět v klidu.

    • Petr.Steinabauer

      Tak to není pravda:
      24-hour peak:
      - Satisfactory: 72,153 hráčů
      - Factorio: 91,801 hráčů

      players right now:
      - Satisfactory: 46,539 hráčů
      - Factorio: 61,682 hráčů
      --------
      zdroj: 
      https://steamdb.info/
      • Bavím se o releasu. Pár měsíců zpátky mělo Satisfactory 180K a čekalo se jaká čísla bude mít factorio při vydání DLC a nedostalo se ani přes 100K; navíc je pěkně vidět že hromada hráčů hraje oboje, protože teď je absolutně nesmyslné porovnávat 24-h peak, kdy je vidět, že s vydáním DLC u factoria se Satisfactory znatelně propadlo oproti předchozím dnům. Spíš jsem zvědav na dlouhodobý trend.

        A pokud se podíváš na poslední týden, tak Satisfactory lítá až k 90K zatímco factorio tak max. 20K

    • palcov

      Captain of Industry jsem hrál asi před dvěma roky a byl takový nedopečený. Ve srovnání s dvěma zmiňovanými hrami měl před sebou ještě nutnost delšího vývoje.

      • Už je to lepší, ale přeci jen se na něm zatím nepracuje tak dlouho. Takže odladěnost nelze úplně srovnávat, ale přijde mi, že už teď je to velmi dobře hratelné a přináší dost inovativních prvků, které jsou dobře zpracované.

  • V hre som strávil 300 hodín. Cena mi príde trocha vysoká na DLC. 


    Asi počkám na zľavu. Hra je otvorená modom a ten kto chcel niečo viac má takmer neobmedzené možnosti rozšírenia hry skrz komunitu.

    • sleva nebude rikal to Kovarik u Fuky bude se do budoucna jenom zdrazovat rikal 

    • nevím jestli se dočkáš, základ snad nikdy ve slevě nebyl

      • Základ som kupoval snáď za 15€ roky predtým než vôbec vyšla finálna verzia. Odvtedy vývoj ceny nesledujem.

        • Ano, ale to nebyla sleva. Hra v alfě a early access stála méně a postupně několikrát zdražovala.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit