Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • předchozí díly byly neskutečně chytlavé. Já doufám spíš než ve vylepšení soubojového systému ve vylepšení strategické části hry... mého hradu, pozice šlechtice v zemi, intriky a správa léna, takže spíš tu singleplayer část. já se na tu hru hrozně těším ,ale obávám se, že to bude velký průšvih s mximálním soustředěním na souboje a multiplayer.
  • Fyzika zbraní platí i pro NPC nebo pouze pro hráče?
  • Budou modifikace z prvního dílu kompatibilní s druhým dílem? Jde mi hlavně o LOTR mód, na kterém dělali moddeři roky.
    • Zdarec, ne nebudou. To už bych spíš čekal že bude kompatibilní MaB1 s Warbandem. Bannerlord je vytvořený na úplně novém enginu se skriptováním C++. Módování však bude oproti Warbandu mnohem jednodušší a rychlejší takže bych v tomto problém neviděl. Sami vývojáři prohlašují že moderskou komunitu podporují (pochopitelně, protože jim to prodlouží herní dobu).
    • owny
      to je těžko technicky možné
    • nene
  • Hezke, ale lepší by bylo demonstračne video.
  • A kdy má M&B 2 vyjít? Už na to čekáme přes pět let...
  • XorxoxTalarius
    Zajimalo by mne jestli to pujde, teoreticky, hnat do extremu kdy budu mit napriklad clovicka se silou 40 a budeme mit v ruce napriklad obri patnactikilovou sekeru, se kterou kdyz rozmachne rozpuli kone :D
    • Nope, říkali že to bude omezené... logicky :)) ale bylo by zajímavé kdyby sis mohl v nějakém módu udělal 3metrový sekáček.
    • Tak vono na rozpuleni kone potrebujes hlavne tu silu, tezka sekera ti bude houby platna, pokud ji nejses schopen dodat tolik energie...
      • XorxoxTalarius
        No podle toho modelu se velikost ostri, vaha zbrane a dalsi veci zapocitavaji do udileneho poskozeni, proto je ta sekera vic realna, nez napriklad mec.
    • To sotva :) Viz ta videa ze hry, je to velice omezené a směšné. Zejména animace bojů a nějakou fyziku tam není moc vidět. Prostě sekneš udělá to dmg a hotovo. že by se zbraně odráželi dle hmotnosti a tvaru, to tam není.

      A co mě teda vadí obecně, je ta fyzika poškození NPC. To od doby SOF2 nikde není. Zrovna zde by to mohlo být brutálně realistické a nic. To se dočkáme možná někdy na kvantových počítačích pro domácnost
    • Kone musi byt nesmrtelni, jinak by jim to nejaka ochranarska organizace pekne spocitala.
      Lidi muzou umirat ale kone ne. Co by jste to byli za lidi, zabijet nevinne kone.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit