Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Rozumět fyzice zbraní v Mount & Blade II: Bannerlord je klíčem k poražení soupeře
						
							23.11.2017 | Patrik Hajda
						
					
					
						 15 příspěvků
					
				- 
            
                	
	předchozí díly byly neskutečně chytlavé. Já doufám spíš než ve vylepšení soubojového systému ve vylepšení strategické části hry... mého hradu, pozice šlechtice v zemi, intriky a správa léna, takže spíš tu singleplayer část. já se na tu hru hrozně těším ,ale obávám se, že to bude velký průšvih s mximálním soustředěním na souboje a multiplayer.
 - 
            
                	
	Fyzika zbraní platí i pro NPC nebo pouze pro hráče?
 - 
            
                	
	Budou modifikace z prvního dílu kompatibilní s druhým dílem? Jde mi hlavně o LOTR mód, na kterém dělali moddeři roky.
 - 
                
- 
            
                	
	Zdarec, ne nebudou. To už bych spíš čekal že bude kompatibilní MaB1 s Warbandem. Bannerlord je vytvořený na úplně novém enginu se skriptováním C++. Módování však bude oproti Warbandu mnohem jednodušší a rychlejší takže bych v tomto problém neviděl. Sami vývojáři prohlašují že moderskou komunitu podporují (pochopitelně, protože jim to prodlouží herní dobu).
 - 
            
                	
	
	to je těžko technicky možné
 - 
            
                	
	nene
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Hezke, ale lepší by bylo demonstračne video.
 - 
            
                	
	A kdy má M&B 2 vyjít? Už na to čekáme přes pět let...
 - 
            
                	
	
	Zajimalo by mne jestli to pujde, teoreticky, hnat do extremu kdy budu mit napriklad clovicka se silou 40 a budeme mit v ruce napriklad obri patnactikilovou sekeru, se kterou kdyz rozmachne rozpuli kone :D
 - 
                
- 
            
                	
	Nope, říkali že to bude omezené... logicky :)) ale bylo by zajímavé kdyby sis mohl v nějakém módu udělal 3metrový sekáček.
 - 
            
                	
	Tak vono na rozpuleni kone potrebujes hlavne tu silu, tezka sekera ti bude houby platna, pokud ji nejses schopen dodat tolik energie...
 - 
                
- 
            
                	
	
	No podle toho modelu se velikost ostri, vaha zbrane a dalsi veci zapocitavaji do udileneho poskozeni, proto je ta sekera vic realna, nez napriklad mec.
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	To sotva :) Viz ta videa ze hry, je to velice omezené a směšné. Zejména animace bojů a nějakou fyziku tam není moc vidět. Prostě sekneš udělá to dmg a hotovo. že by se zbraně odráželi dle hmotnosti a tvaru, to tam není.
A co mě teda vadí obecně, je ta fyzika poškození NPC. To od doby SOF2 nikde není. Zrovna zde by to mohlo být brutálně realistické a nic. To se dočkáme možná někdy na kvantových počítačích pro domácnost - 
            
                	
	Kone musi byt nesmrtelni, jinak by jim to nejaka ochranarska organizace pekne spocitala.
Lidi muzou umirat ale kone ne. Co by jste to byli za lidi, zabijet nevinne kone. 
 -