Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa

    Obsidian a Bioware jsou pro me od roku 2012 mrtve studia, ktere produkuji podprumerne hry (vuci tomu, co vydavali do roku 2012). Vydavaji nemastne neslane korporatni hry, ktere si clovek koupi, jednou zahraje a pak ulozi k ledu. Je mi to lito. 

    Pribehove a zasazeni me ta jejich novy hra pripomina Greedfall a tak nejake neverim, ze ji prekonaji.

    • říct o pillars of eternity, že to je korporátní videohra je imho dost přehnané. z toho naopak láska k žánru stříká na všechny strany.

      • KrPa

        laska mozna, ale kvalita sla hodne dolu

        ale jak se rika, meji slepymi jednooky kralem

        Tyranny je rozhodne lepsi nez oba pilary

        • Tyranny mi přišlo také spíše průměrně napsané. Ze začátku jsem měl ten wow pocit že můžu hrát za ty zlé v klasickém iso RPGčku a také několik prvních NPC postav bylo fajn. Čím hlouběji jsem do příběhu pronikal tím méně se mi dařilo ubránit se dojmu že některé dialogy byly pouhá nudná vata a dojmu že to prostě šlo napsat daleko záživněji.

          Už stokrát omílané, ale pravdivé, je že posledním RPČkem (okay, adventurou s RPG prvky ale who cares) bylo Disco Elysium u kterého člověk hltal každý dialog a bavilo ho zkoumat podivný svět.

          PoE mi přišlo podobné utrpení jako Icewind Dale - tj. příběh tam je, ale zaměření je především na souboje. Respektive mě strašně ubíjely dialogy v PoE.

          • KrPa

            Disco me spise pripominalo adventuru s rpg prvky ale fakt bylo super, skoda ze pokracovani nikdy nebude

            za posledni 2 roky muzu kladne hodnit rpg: Dark Envoy, Wartales, BG3, King Arthur: Knight's Tale, Warhammer 40000: Rogue Trader, Zoria: Age of Shattering

          • Hlavně v PoE ty souboje nebyly moc zábavné. Spousta jich sice šlo obejít (a to i tak, že z toho měl hráč dobrý pocit), ale hra počítala s tím, že budeš grindovat a pokud ne, dala ti to sežrat v závěrečném bossfightu.

            Víc než dialogy mi v PoE vadilo to, že supertemný začátek příběhu se rozpliznul se střední části v ohranou přetahovanou o moc mezi několika frakcemi. Prostě něco, do čeho se hráč v dané situaci nechce moc pouštět, ale musí to nějak řešit.

            BG3 tě nezaujalo? Ani Pathfindery? Neberu ti, že DE může být v některých ohledech lepší, ale že by bylo jediným "pravým RPG"?

  • Methvidek

    Tahle hra mě každým trailerem láká méně a méně...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit