RPG Avowed předvedlo bohaté možnosti soubojového systému
-
vzpomínám si, když jsem snad před 2 lety viděl ten první trailer. jak tam šíp padá do "Morie" a je blíží se "balrog". a vypadalo to skvěle, parádní dark fantasy setting. a teď je z toho tahle barevná omalovánka a já sem totálne ztratil zájem.
Prezentace mi připomíná druhý Dishonored - podívejte se kolika způsoby můžete zabít nepřítele. Ne "hele tohle je těžký, je to výzva, a když to dokážeš budeš odměněnej něčím co ti trošku pomůže" - což je uplně totální základní kámen gameplaye u rpg..
-
-
Obvykle se na začátku vět píše velké písmeno. Nejlepší fór je dávat si do přezdívky CZ a potom psát jako prase,
-
-
Obvykle se na konci věty píše tečka, ne čárka.
-
-
Měl jsem podobný pocit při hraní prvních Pillars of Ethernity. Taky ze začátku úvod do bezútěšného světa temné fantasy, abys pak po většinu hry řešil politiku a podobné nesmysly. Nicméně pokud jde o vizuální styl, tak mě se ty omalovánky líbí víc než nějaké hnědo-šedo-černé kulisy. Kdyby se jim podařilo podat to tak, že pod barevným zevnějškem je pěkně shnilé jádro, tak nejsem proti. Ale vzhledem k tomu, jaký je jejich modus operandi, tomu moc nevěřím.
-
-
Já jsem fakt odchovanec z Gothicu a podle toho měřím všemu ostatnímu. Možná je mi to ke škodě, na druhou stranu ale zase vím co chci. Mám to rád pěkně bezútěšný :D Zkoušel jsem hrát třeba Zeldu (BotW i TotK) a jak se mi ty herní mechaniky líbí, tak se přes tu stylizaci nemůžu prokousat. Na druhou stranu miluju WoWko a vůbec to nedává smysl. Jsem bytost plná rozkolů, co odmítá stát na jedné straně barikády. wau, to je blábol.
-
-
-
Vyzera to ako dake slabe tech demo. .. ten subojov system a reakcie priser su pekne slabe.... mi pride ze stary skyrim to mal lepsie ...
-
-
V některých momentech je to slabší, ale na úroveň fousatého Skyrimu bych to úplně nesnižoval.
-
-
"V Avowed budete mít na výběr z mnoha různých smrtelných prostředků," - nemá být spíše "smrtících"?
-
-
Když jsme u těch chybek, tak u článku s Indiana Jonesem je špatně uvedeno jméno švédského studia. Hned několikrát. Jsou to MachineGames (psáno z nějakého prapodivného důvodu dohromady).
-
-
Velmi slabucko to vyzera. To, co malo byt velkolepe akcne RPG pre Xbox, vyzera len ako nemastne neslane techdemo bez vizie, konceptu, vzrusujucich momentov a dynamiky.
Avowed je totalny prepadak.
-
Njn hry z pohledu vlastnich oci jsou osidne a tady mi to neprijde uplne dobre zvladnute.
-
To je zase všude negativity. Indiana Jones všechno špatně, Avowed už je propadák:D
-
Dark Messiah of Might and Magic + The Outer Worlds ve světě Pillars of Eternity. Za mě chvalitebný/dobrý.
-
Tohle je asi největší zklamání a to mám Obsidiány hodně rád. Radši měli dělat další PoE. Nevím proč se pouští do 3D her, když na to nemají rozpočet
-
-
PoE uz delaji GGG :)
-
-
Pillars of Eternity, ne Path of Exile 🥲 ale pokus o zmatení dobrý 😄
-
-
-
Jasně, nevypadá to kdovíjak překrásně, ale čemu u Obsidianů věřím je silný příběh - respektive důraz na následky hráčova voleb. Oproti tomu co předvádí Bethesda to bude nebe a dudy. Trochu z té hry mám nicméně pocit jako jsem měl u Greedfallu - velmi zajímavá hra s krásným světem, ale k dokonalosti tomu chyběla špetka čehosi - anebo tam bylo naopak cosi navíc. Těžko soudit dle krátkého traileru, jestli bude kolektorka tak určitě koupím raději než jakkoukoliv Bethesdí kolektorku.
Za mě nejlepší hrou na Xkrabici showcasu jednoznačně Senua Saga Hellblade 2, těším se na to jak malej - zlým jazykům, tvrdícím že je to jen walking simulator, navzdory 🥲
-
Podle mě to nevypadá špatně, ten combat je docela zajímavej. Co mi ale vadí je absence open worldu. Podle všeho je tam stejný systém jako u The Outer Worlds, větší regiony ve kterých přeskakujete. To stejný má jsem zjistil teprve nedávno Borderlands 3. Co se stalo že pomalu upadá velká open world mapa? I Starfield na to prakticky rezignoval, to fakt musim hrát Ubisoft ptákoviny abych dostal jednu velkou mapu na explore?