Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mno, spousta lidí si stěžuje jak jdou Games.tiscali do hnoje, a hádejte proč: Kvůli nesčetným 'diskuzím' pod články.
    Přečetl jsem si recenzi o AC Syndicate na Konzolistovi a tam jsou jenom objektivní komentáře ke hře, né hate a divoké hádky mezi zdejšíma individuama. Skoro všichni jsme se na Konzolistovi shodli na hodnocení 9/10, tady se shodnou tak tři lidé na tom že je to přiměřená hra a ostatní buť hatují recenzenta, nebo se perou mezi sebou o to kdo dokáže cokoliv lépe zkritizovat. Hanba Gamesařům
  • Lukyz
    Naštěstí ne, pouze lítají jiskry od kol kočárů. Třeba to přidají v DLC "flying horseshoes" *1*
  • Tilwaen
    Driftovali i ti koně? *1*
  • Doporučuji si přečíst především o Crimefest Day 1 "free" updatu, který do hry přidal mikrotransakce.

    https://steamcommunity.com/app/218620/discussions/
  • Lukyz
    Teď jsme zkouknul video review na GamesRadar, který dali hodnocení 4/5 a úplně se rozplývali nad tím, že můžou při jízdě s kočárem DRIFTOVAT... následně jsem to vypnul.

    Nehrál jsem, zatím hru neodepisuju, ale jak pak má někdo brát ty recenze vážně *7*
  • Vždycky jsem chtěl poznat někoho kdo ještě věří na recenze *4*
  • Jj, Gamespot 90, prumerne 80 ... To zcela jasne hovori o tom, jak MOC spatny Syndicate je, ze panove diskuteri ... *3*
  • věř, že i zarytí fanoušci MGS považují TPP za nepříliš zdařilí, co se příběhu týče..
  • Prophet
    Já si myslím, že to není "stupidním" příběhem, spíš tím, že většina lidí co začala hrát Phantom pain, předtím nikdy nehrála žádný Metal Gear (jenom si to myslím, nemusím mít pravdu) nebo si nepřečetli příběh a možná nehráli ani Ground Zero, logicky k tomu nemají takový vztah jako ti co předchozí díly hráli nebo si přečetli příběh (můj případ, po dohrání Ground Zero, jsem byl nadšený Metal Gearem a přečetli jsem si celý příběh, díval se na různá videa vysvětlující příběh Metal Gear, ale nejlepší podle mě je tahle stránka, napsána celkem jednoduchou angličtinou) viz:http://metalgeartimeline.com/#mgspw jo a bacha jsou tam SPOILERY z Phantom Pain
  • AC pro mě skončilo s Eziem
  • Chtělo by to do toho konfliktu něco variabilnějšího, ale co přesně by to v tomhle konceptu mělo být, to je zapeklitost. To je, že ten věčný boj dvou cílem stejných, ale metodami odlišných filosofií napříč historií mezi dvěma frakcemi, které se buď perou mezi sebou nebo o kusy kouzelných cetek jakési civilizace, kterých je rozesetých po celým světě pěkná hromada a dokonce pro jistotu i mimo něj. A to je prašť jak uhoď. A stačí jen naznačit, že assasíni mají trochu hrdinštější poslání a už je tady ten pocit, že jsou těmi lepšími a hodnými. Ale neřekl bych, že ta otázka hodného řádu proti zlotřilým padouchům s křížema, je z AC her pořád tak jednoznačná. Hra samozřejmě podprahově vybízí, aby hráči pořád více cítili s assassíny a takový to v trailerech a v konceptech, že ten zlej baron, otrokář a diktátor (podložený nejlíp ještě nějakou historicky zlou postavou) je tak automaticky zlej templář, pro jehož čepel v zádech tak máme opsravedlnění, tomu jednoduše napovídá, ale při zpětným pohledu jsou ti assassíni vlastně jen taky taková nějaká smečka o čemsi přesvědčených psanců, kteří musí když už jinýho kuchnout každýho, kdo se jim podle nich znelíbí. To není moc v pořádku. A i když se v těch hrách strašně mluvilo o "záchraně lidstva z ruk templářů" a "zastavení různých doomprojectů" až do 21. století, oni sami taky napříč tím herním univerzem představili sami sebe jako pěknou sebranku kariéristů, lhářů a nemorálních individuí, který zajímal spíš prospěch v tom řádu být než nějaký veliký tradice cti a povinnosti z dob dávno zapomenutých. I hra sama tak trochu už naznačuje, že obraz assassinů se od dob slavnýho Altairea docela proměnil. Zpětně při pohledu na ten děj a vyobrazení v sérii jsou sice templáři pořád jakousi vnímanou sektou, co má chuť jakože všechno podělat, ale co oni vlastně dělají jinýho? Nic, jen rádi nosí medaile a drsně čumí do záběrů a nejsou moc schopní se ne a ne odpoutat od tradic, od kterých se ne a ne nemohli odpoutat jejich předchudci pár století zpátky. A když k tomu jejich společenství a členové neznají dějinami času nic jinýho než, že před každým relaxačním koupáním ve vaně a návštěvou toalety se musí projistotu čtyrikrát ohlídnout, že jim tam nevlezl pominutej chlap v kapuci a nožem místo ruky a vražedným úmyslem, tak co mají dělat, než se bránit. Jakýpak zlí templáři, jsou to vlastně chudáci, kteří nemají ani jedno století klid. :D
  • podle recenzí co jsem četl je příběh MGS 5 právě nadmíru stupidní. Ale nemám v plánu to hrát, abych si to ověřil *2*
  • taky vysla tales od zesteria, poprvé po dvaceti letech se tahle serie dostala na PC, ovšem to v redakci nikoho nezajima, dulezitejsi je kazdej rok zasobovat milion clankama o AC , doufam ze zítra vyjde clanek s nadpisem..je jeden den po vydani AC Syndicate *7*
  • Prophet
    Můžete mi laskavě někdo vysvětlit proč assassin's creed má pořád dokola ten samý předvídatelný děj. Buď hrajete za naprosto dobré assasiny, kteří se snaží osvobodit lidi proti naprosto zlým a zkorumpovaným templářům, kteří se snaží ovládnout lidstvo nebo hrajete za templáře (Assasin's creed Rogue), kteří jsou kupodivu dobří (přece nemůžete hrát za zapornáka) a assasíny jsou, ano správně, zkorumpovaní a záporaci. Nevím proč, ale poslední hra s výborným příběhem kterou jsem hrál, lépe řečeno po 2 měsících stále hraji je Metal Gear Solid: Phantom Pain. A víte proč má tak kvalitní příběh? Protože nemá dokolečka to stejný předtištěný klišé z fabriky Ubisoftu a Kojima se svým týmem nad ním přemýšlel, což je u Ubisoftu neznámý pojem.
  • Altaire, Ezio, zabijte je všechny!
  • Magister_Peditum
    V Londýně jsem už byl, problém je, že stroj času ještě nevynalezli.
  • za cenu té hry dnes seženeš letenku do Londýna
  • Magister_Peditum
    Přiznám se, že jediné, co mě na této hře zajímá je ten Londýn. Jenže jen kvůli tomu si hru pořizovat nechci.
  • Tak všichni se diví, že AC vychází častěji než deník BLESK..vzpomínám jak Altair na konci 1.dílu spatřil mapu, kde byly označeny všechny úlomky Edenu, tak je jasný, že tahle cesta zdaleka nekončí.Pravda Desmondova linka skončila (ať je mu země lehká), ale vždy šlo o poklad, ať je v jakékoliv podobě a to vychcanýmu ubisoftu samozřejmě zajistí budoucnost série a randál prašulí..Unity vyšel jako polotovar, otřesně optimalizovaný, co skok to glitch, ale mne osobně se Paříž moc líbí a to prostředí miluju.Kde jsou ty časy, kdy jsi nainstaloval hru za par minut a vše fungovalo tak jak má..tenkrát např. Half-Life, potřeboval jsem tuším 500MB místa, říkám si ty kravo to musim dat pryc quake unreal a hmmm UGH..jo ty časy jsou pryc..Víc mne bavil Rogue, zajimavější příběh měl a zas říkám můj názor..bitky na lodích mne do jisté míry bavili. Takže co od toho dál čekat, asasinum a asasinkam narostly koule, bude to mít větší spád, rychlejší komba, delší skoky *1* *1* a v dalším díle bude hlavní záporák Rasputin...a nebo to bude náš spojenec?to se dovíme na konci pořadu. Tak i tak to prubnu, už jen ze zvědavosti.
  • V tomhle směru mají myslím si v Ubisoftu celkem široké pole:
    - může jít o dvojčata alias sdílí stejné vstupní parametry pro Animus a je na protagonistovi (hráči) čí vzpomínky chce přehrávat

    - nebo budeme ovládat v současnosti dvě noname postavy a každá se váže na jednoho z hrdinů

    - nebo bude hra koncipována jako betatest zábavní verze Animu a tak bude na výběr banka postav jejichž příběhy chceme prožít; odemčení budou pouze hrdinové Syndicate a zbytek bude permanentně "in development" nepřístupný

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit