Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LadDys

    Je to jedna z mála her, která se hraje i když večer usínáte v posteli protože přemýšlíte, jak to druhý den předěláte a uděláte to tam lepší a efektivnější. Hlavně je super, že se u této hry musí přemýšlet a používat kalkukačka (která je mmj integrovaná ve hře). Není to jen o tom to "tady napojit a je to". Doufám, že do hry budou přidávat další a další vychytávky do FICSIT obchodu jako například diagonální a čtvrtinový podlahy, výtahy, delší pásy, trubky automaticky stavět v 90° a další vizuální prvky. Nápadů by asi bylo dost. Osobně jsem si myslel, že jednou bude zlatý hrnek s kafem léčit zdraví, ale to bych už chtěl moc. :D

  • jurb83

    Satisfactory aj Factorio uplne pecky, jedine ma na tom serie, ze musim behat s pandrlakom hore dole, preco neurobia nieco na styl Captain of Industry, ktore sa ovlada ako klasicka strategia?!

  • Málo stavebního prostoru? Je to celé 3D a kouzlo Satisfactory je právě v tom, uvědomit si, že nejsem svázaný plackou jako ve Factoriu, ale můžu stavět i nahoru/dolu, což zlepšuje a paradoxně i zpřehledňuje logistiku, zejména u strojů, které mají více vstupů, není nic jednoduššího, než mít něco jako zvednutou podlahu v datacentru a trubky/pásy prostě táhnout podlahou a u stroje to jen poslat nahoru do vstupu a výstup zase klidně poslat o patro výš, kde se to třeba zpracuje na něco jiného. Další výhoda je u již zmíněného přestavování, kdy se vám odemkne něco lepšího a potřebujete část továrny přestavět, ale dost často potřebujete stále vyrábět, jinak nebudete mít z čeho stavět, tak není nic jednoduššího, než to celé postavit nanovo o patro výš a pak jen přepojit vstupy/výstupy a následně zbourat to co bylo dole a už není potřeba.

    Počítám, že komunita modů se rozjede, hodně dlouho trvalo, než přišel pořádný overhaul, ale už konečně máme SF+, na kterém se stále maká, ale pokud jste zvyklí na komplexitu angel+boba, tak tohle jede v podobném duchu, kdy postupně přidáváte několik stupňů rafinace rudy a následně komplikované tavení, míchání slitin a odlévání finálních produktů. To co v základu šlo z dolu rovnou do pece, následně do jednoho obráběcího stroje a máte produkt, tak v SF+ projde klidně desítkami různých mašin a pecí, samozřejmě za přítomnost dalších surovin, případně odpadních produktů.

    Jinak z podobného soudku můžu doporučit Captain of Industry, opět český počin, který do záplavy automatizačních klonů factoria vnáší svěží vítr v podobě dělníků, starání se o ně, vliv znečištění, omezených surovin, recyklace a celé je to na early access až překvapivě dobře vyvážené, nicméně komplexnost začíná někde okolo angel+boba, protože prakticky od začátku řešíte x vstupů a x výstupů, odpadní bi-produkty a celkově balanc ekosystému na ostrově, který vám nakrásně může jedna malá chybka poslat do smrtící spirály, protože téměř vše souvisí se vším.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit