Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Málo stavebního prostoru? Je to celé 3D a kouzlo Satisfactory je právě v tom, uvědomit si, že nejsem svázaný plackou jako ve Factoriu, ale můžu stavět i nahoru/dolu, což zlepšuje a paradoxně i zpřehledňuje logistiku, zejména u strojů, které mají více vstupů, není nic jednoduššího, než mít něco jako zvednutou podlahu v datacentru a trubky/pásy prostě táhnout podlahou a u stroje to jen poslat nahoru do vstupu a výstup zase klidně poslat o patro výš, kde se to třeba zpracuje na něco jiného. Další výhoda je u již zmíněného přestavování, kdy se vám odemkne něco lepšího a potřebujete část továrny přestavět, ale dost často potřebujete stále vyrábět, jinak nebudete mít z čeho stavět, tak není nic jednoduššího, než to celé postavit nanovo o patro výš a pak jen přepojit vstupy/výstupy a následně zbourat to co bylo dole a už není potřeba.

    Počítám, že komunita modů se rozjede, hodně dlouho trvalo, než přišel pořádný overhaul, ale už konečně máme SF+, na kterém se stále maká, ale pokud jste zvyklí na komplexitu angel+boba, tak tohle jede v podobném duchu, kdy postupně přidáváte několik stupňů rafinace rudy a následně komplikované tavení, míchání slitin a odlévání finálních produktů. To co v základu šlo z dolu rovnou do pece, následně do jednoho obráběcího stroje a máte produkt, tak v SF+ projde klidně desítkami různých mašin a pecí, samozřejmě za přítomnost dalších surovin, případně odpadních produktů.

    Jinak z podobného soudku můžu doporučit Captain of Industry, opět český počin, který do záplavy automatizačních klonů factoria vnáší svěží vítr v podobě dělníků, starání se o ně, vliv znečištění, omezených surovin, recyklace a celé je to na early access až překvapivě dobře vyvážené, nicméně komplexnost začíná někde okolo angel+boba, protože prakticky od začátku řešíte x vstupů a x výstupů, odpadní bi-produkty a celkově balanc ekosystému na ostrově, který vám nakrásně může jedna malá chybka poslat do smrtící spirály, protože téměř vše souvisí se vším.

  • jurb83

    Satisfactory aj Factorio uplne pecky, jedine ma na tom serie, ze musim behat s pandrlakom hore dole, preco neurobia nieco na styl Captain of Industry, ktore sa ovlada ako klasicka strategia?!

  • LadDys

    Je to jedna z mála her, která se hraje i když večer usínáte v posteli protože přemýšlíte, jak to druhý den předěláte a uděláte to tam lepší a efektivnější. Hlavně je super, že se u této hry musí přemýšlet a používat kalkukačka (která je mmj integrovaná ve hře). Není to jen o tom to "tady napojit a je to". Doufám, že do hry budou přidávat další a další vychytávky do FICSIT obchodu jako například diagonální a čtvrtinový podlahy, výtahy, delší pásy, trubky automaticky stavět v 90° a další vizuální prvky. Nápadů by asi bylo dost. Osobně jsem si myslel, že jednou bude zlatý hrnek s kafem léčit zdraví, ale to bych už chtěl moc. :D

  • Peca

    Výborná hra, máme v tom stovky hodin i s kamarády už od early access a opravdu vřele doporučuji :-) 

    Je hrozně prima jak když už vás začne prudit fabrika, vydáte se na průzkum nebo si dáte mutiplayer závod v buggynách, kdo dál doletí s padákem nebo kdo zabije radioaktivní prase laser swordem. 

  • twicer

    Super automatizační hra z prvního pohledu, dobrou grafikou a  optimalizací. Nejslabší aspekt hry vidím v boji, který je dost arkádový a slouží hlavně k vyčistění nových prostorů pro stavbu továrny. Tak jak je, by tam ani nemusel být, nebo ho naopak více podpořit a vytvořit z něj kupříkladu end game obsah ve formě nějakého třeba tower defense, jelikož když splníš poslední upgrade, máš dohráno, je mi vždycky líto tu megafactory nechat ladem a nikdy se k ní už nevrátit.

    • Jsem rád že tam žádná tower defense není. Osobně dost často mám i příšerky v pasivní modu, nevím proč za každou cenu musí cpát boj do každé hry. V tomhle se mi líbí Captain of Industry kde je "boj" čistě mimo mapu a slouží jen ke zpomalení průzkumu. Dyson Sphere Program původně boj neměl vůbec a už ho tam v posledních updatech taky protlačili, což je pro mne úplně zbytečné a radši bych, kdyby pracovali na nových herních mechanikách. 

      • twicer

        Rozumím. Jak jsem zmiňoval, buď vůbec nebo víc. 

        Vím, že je spoustu lidí co to dohrají a pak tam stovky hodin staví šílené struktury, pro mě ta hra v tento moment končí, ikdyž jsem jinak veliký stavitel.

  • super hra skoda jen jak je udelanej blueprint (nejde to kopirovat rovnou musite to stavet ve specialni budove)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit