Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ??

    PS4 utíká v ČEM prosímtě?? Když už před dvěma lety jsem měl PC, co předčilo PS4 o 50 procent ve všem a to jsem neměl ještě bůhvíco.. Počítám, že za dva-tři další roky PC překonají PS4 o stovky procent. To je prostě statistika vývoje.

    Takže v ČEM že to utíká?? *1*
  • V některých prvcích mi to připomíná Starbound, kdyby to mělo velmi podobné principy (procedurální světy, crafting, možnost vstoupit a vystoupit z lodi apod.) jen řekněme v next gen grafice, bylo by to úplně epické.

    Na tuhle hru se těším nejvíc z celé E3
  • Na jednu stranu všechno moc "pozemské", na druhou stranu "nesmyslně nepozemsky barevné"
    Co bys vůbec rád?
  • *1* Přej mu to , na PS4 nemá co hrát tak tu trolí ...
  • Žádné postupné doplňování , vzlétne k obloze a za chvíli je v kosmu , žádné čekání na bojový modul ... letí a útočí na celou flotilu .
    Ach ano Elite,Frontier,Battlecruiser 3000AD, Parkan ,Precursors a teď No Man's Sky... jednou se to konečně musí podařit v celé kráse ;)
  • Smůla že neprojevili větší kreativitu při vymýšlení druhů zvířat. Na můj vkus všechno až příliš "pozemské". Jen teda tráva a stromy s naprosto nesmyslnými barvami.
  • Jo kdyby zde šlo stavět vlastní lodě a základny jako ve Space Engeneers... To by byla pecka... *5*
  • GlaDOS
    The Witness taky vyjde exkluzivně na PS4, ale ve stejný čas vyjde i na pc.
  • walltar
    Je to jen časová exkluzivita ... Původně to myslím bylo vyvíjené na PC, ale Sony jim přispěl na vývoj, aby to na PS4 vyšlo dřív.
  • Přemýšlejí i o PC? nebo jen na konzole ... *16*
  • Kozy
    Na ničem ale v pořádku, tisíc lidí, tisíc chutí. Mě zase přijde ošklivej Star Citizen.
  • ucho
    Dobrá poznámka. Ono to bude s tou herní náplní trochu problém. Hru postavili na generovaném vesmíru prakticky nekonečné velikosti, který se má objevovat a vypadá to, že největší potenciál tam bude v tom multiplayeru. A kromě toho střílení a objevování tam už toho asi moc nebude. Jinak na záběrech ukázali řadu unikátních staveb, nějaké monolity a tak. U hry s generovaným obsahem je však jasné, že těchto věcí tam bude konečný počet. Až hra vyjde, klidně může dojít k vystřízlivění, že ono to sice takto vypadá hezky, ale všechno se bude poměrně dost opakovat a bude si velmi podobné. Lidé by od té hry neměli čekat zázraky...
  • Jo, "pozdějc" by bohatě stačilo. Pak by ta věta začala konečně dávat smysl :o))
  • Připomnělo mi to Precursors. Lukáš Grygar možná vzpomene.
  • ringmancz
    2015 momentálně. PC verze u tebe nefrčí?
  • nekromant33
    jo, myslím, že bych napsal pozdějc
  • To už je sezóna houbiček? nebo na čem frčíš?
  • firebug
    Přesně tak - to byla tak slastná doba, když jsem nemusel dělat cokoliv užitečného a jen pařit hry :-). Teď stejně hry většinou kupuji tak půl roku po vydání, protože současným trendem je vydávat hry víceméně nedodělané a zabugované. A co se těch restů týká, tak rok je je ještě celkem v pohodě. Já jsem se třeba ještě nedostal k Witcher 2
  • Podle všeho tam ještě můžeš střílet do asteroidů a do jiných lodí...fakt bomba *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit