Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajimavi ten konec Hots jsem uz videl asi pred rokem ale to byla blba kvalita a Alfa verze a uplne stejny jako konec ted :o tak to je ubohej konec. Kampan nebyla tak zabavna jako WOL snad za protosse to bude lepsi a konecne konec za nejlepsi rasu :)
    • Kdo neveri ad se podiva :D uplne stejne az na jinaci scenu kde mengs pouzije artefakt xel naga aby ji uzemnil. http://www.youtube.com/watch?v=I14VFbdSoCI
  • No tak taky se jim to moc nepovedlo ač jsou v tomto oboru nejlepší momentálně nejedou Achievementy *10*
  • Veskoslav
    Dneska zakoupeno, klasická krabicovka. Nainstalováno. Spuštění a registrace bez problémů. MP i SP jede v pořádku. SP jede i v offline režimu v pořádku:)
  • a kdyze to ma vyjit ? at vim za jak dlouho mam ocekavat Story Playthrough video na youtube, gameplay blizardich her me nikdy nebavil ale animacky maji dobry :))
  • ja bych dal do sc neco jako ultimatni nebo experimentalni jednotky, ktere byste mohli postavit jen par, nebo by dramaticky navysovali unit limit a to by byla mothership a battlecruiser. Tyhle jednotky bych udelal tak 3x vetší nez jsou ted.
    Taky bych dal možnost o neco odzoomovat pohled na mapu a marinaky bych udelal rekneme o 1/5 menší.
    Tim by se zlepšili vzajemne proporce jednotek ktere jsou ted smesne a myslim ze na hru by to nemelo velky dopad.
    Taky myslím že by hra zasloužila lepší grafiku, jednotky i budovy mají mene polygonu než ty ze supcom 2 a tam jsou jich na bojišti stovky *13*
    • Jn, ty by si měl jít dělat lead designéra v Blizzardu *7* Alespoň by ty hry byly hratelné a realistické.
    • Víš co je to strategická mapa? už jsi viděl že by po ní generálové šoupali tankama a letadélkama a v poměru k nim by pěchotu představovali zrnka máku? *1* jsi normální?
      • ve starcraftu neni žadna strategicka mapa ale pohled na bojište
    • Mně naopak spíš vadí, když se jednotky nepřiměřeně zvětšují. Taková hra nemá přenášet realismus, ale herní principy!
      Nedovedu si představit, že bych šel hrát šachy a někdo mi dal šachovnici, kde by byli pěšáci stejně velcí jako král nebo dáma, s odůvodněním, že přece pěšák není dítě, proto by jako figurka neměl být takto malý.
      Stejně tak v určitých hrách na pc nejde o žádný extra přibližování se realitě, ale o to, co vzhledem k velikosti map více sedí, troufám si tvrdit nejen pro oko, ale i z hlediska využití prostoru a oněch zmíněných herních principů, jinými slovy tedy dobré hratelnosti.
      • tenhle argument nechápu, ja vždycky myslel že když se koukam na bojište ve hre tak že to zobrazuje jakoby realne bojište.
        tato hra neni jako hry kde jsi strateg na velke mape a presouvaš jen ikonky, nebo jako tahovky. A mimochodem k šachum bych pripodobnil spíš homam a tam mas taky zachovane proporce. A když už mluvíš o sachu tak tam taky existují ruzne vyobrazene figurky s ruznymi velikostmi.
        Je to neco jako warcraft 3 tam taky byli katapulty a tanky velke jako dwarf ale tam mi to až tak nevadilo jako tady.

        jinak se omlouvam že sem tohle zase taham už se to resilo minule kdyztak me ignorujte :)
    • ps.
      taky hratelnost mi prijde schizofrenni, davat do hry kde se spamuje velke mnozstvi jednotek ješte specialni ability je kravina, to stejne neni v lidskych silach plne vyuzit nebo normalni hrac nevi na co se driv soustredit jestli na macro nebo micro.
      abych to lepe vysvetlil predstavte si ze byy do supcomu narvali jeste zvlastni ability jaky maglajz by z toho vyyznikl. presne taky maglajz je i sc
    • pust se do toho, drzim palce
      • vim zes to myslel ironicky ale jakto ze supcom nema problem zachovat proporce jednotek a letajici talir ve srovnani s tankem skutecne pusobi giganticky, i kdyz ani tam pomer neni uplne realny a presny (protoze presny pomer se logicky neda ve hre dosahnout)
        • "vim zes to myslel ironicky"... ale vubec ne, Blizzard jako vzdy pridava ke hre skvely editor, kde by tohle vsechno slo ve forme modu udelat, pokud myslis ze to bude o tolik lepsi hra nez to co vyrobil Blizz, pust se do toho
        • kostejnesmrtelny
          Já vim že je hovadina odpovídat entitě "joe", ale stejně to zkusim:

          supcom jsem moc dlouho nehrál, ale není to kvůli ještě většímu důrazu supcom (v porovnání se SC) na macro?
  • Grandhalf
    Napompézujte si to doprdele Blizzardi nenažraný , starej Starcraft je srdcovka , todle bude možná taky - ALE !!!! Vole až to bude stát litr za všechny tři díly , teda vlastně né tři díly , tři části jedný hry ( tři rasy nebo jak to... NE NE a NE ) . Fakt ? Upadli asi ... Sorry ale JÁ jim ty prachy dávat nebudu , za celou hru klidně , za rozkouskovanou jednu hru třikrát ne ... *9*
    • jasne, dneska dohrajes kdejakou stupidni strilecku za 6 hodin, tady mas cca 15 hodin kapman, challenge, mody, multiplayer na stovky/tisice hodin, moznost hrat hry z replayu od profiku a ja nevim co jeste a stejne najde nejaky trouba, co na to nadava
      • ludom sa nezavdacis aj keby su tie expanzie rovno v jednom baliku v grafike crysis 3 pri zoome a naroky na utra full p 133mhz ,tnt, 16mb ram a za cenu 10e nasiel by sa niekto co by to hatoval len z principu
        • no v takovym pripade bych uz to mozna i koupil :)
    • tohle nechapu wings of liberty melo celkem dlouhou kampan nechapu co by lidi chteli o proti konkurenci ta kampan zabavi na dele nez 2 vecery a spousta lidi hraje multiplayer navic blizzard na tech hrach skutecne pracuje a stale se to snazi zlepsit kdyz by to vychazelo kazdej rok a nebylo by videt zlepseni tak bych byl asi taky nastvanej ale takhle mi to prijde divne zvlast kdyz jsou takove rozdily mezi dobou co ty datadisky vyjdou
      • Tyhle lidi neřeš, vubec nic neví. Prej sc1 srdcovka, ale že by si třeba pamatoval na počet map v kampani, tak to né *7* *6*
        • x_ander
          Asi tak. Jen Wings of liberty jsou stejně dlouhé, jako celý SC1, ale stejně budou někteří řvát o nějakém kouskování... a to nemluvím o multiplayeru. Nenaděláme nic.
          • až na to že kampan v SC2 stojí za starou belu a jedna mapa netrvá víc jak 20 minu + stupidní příběh....
            • I kdyby měla být doba mapy problém a ty troll, tak čas se kompenzuje lepší hratelností SC2 vs SC1, ale jen pokud víš, na co narážím. Příběh se ti nelíbí no a co.
    • já počkam až to bude o víkendu na steamu ve sleve
      • Na steamu? To asi tezko.. vsechny hry blizardu jdou mimo steam :(
  • Nevim,ale vsechen ten absurdni megahype kolem tohodle me jen utvrzuje, abych si to nekupoval. A presne tak i ucinim.
    • Jen si minuskujte blizzardovske ovecky.
      • kostejnesmrtelny
        Jen si hoň pindíka, anonymní trole *3* .
  • super už se teším :)
  • Len by som podotkol, ze ak si chcete nieco z toho streamu pozret, ale nemate cas na vsetko a chcete poradit to najlepsie - z korejskeho launchu si pozrite hru medzi KT.Flash a Startale.Life. Lepsiu hru v HotS zatial fakt nenajdete a aj vo WoL by ste len velmi tazko hladali.
  • Já nevím, asi si to napřed projdu zase "offline" a pak se uvidí. Těch "pouhejch" 20 misí (místo 25 co jsem věděl) mě trochu na*ralo *13* Záleží na jejich délce a zábavnosti *6*
    • První tři jsem sfouknul za necelých 90 minut, a to jsem prolezl každej koutek. Tak uvidíme, ale je to návykový, málem jsem zaspal do práce *15*
      • kostejnesmrtelny
        Co obtížnost? Jede se hned od začátku "na ostro", nebo je tam zase nějakej pseudo-tutoriál? A jestli platí to první, na jakou obtížnost hraješ a jak to vychází ve srovnání s WoL?
        OMG, ten pracovní den bude ještě dlouhej... *10*
        • dej si tam brutal a ukažse *1* tyhle svalovce fakt miluju
          • kostejnesmrtelny
            What the fuck? *1* Já se jenom zeptal *1* . Fakt nemám zapotřebí machrovat, a už vůbec ne tím, jak těžký hry umím hrát *1*
          • Tak brutal je povinnost, nakonec by to na něj měl projít každej schopnější hráč. *5*
        • Pseudotutorál je defacto celá první mise, kdy se učíš s lidskou Kerrigan ovládat Zergy. Obtížnost jsem dal poprvé Normal, po dohrání pojedu Hard. Ve srovnání s WoL je to pořád stejné - čili stejně dobré. Původně jsem si to nechtěl koupit kvůli tomu, jak mi zk*rvili Diablo III, ale na tomhle přeci jen dělal jiný tým, tak jsem to nakonec koupil a zatím super.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit