Přejít na výpis diskuzí
SCII: Heart of the Swarm čeká pompézní zahájení prodeje
11.3.2013 | Aleš Smutný
73 příspěvků
-
Kdo neveri ad se podiva :D uplne stejne az na jinaci scenu kde mengs pouzije artefakt xel naga aby ji uzemnil. http://www.youtube.com/watch?v=I14VFbdSoCI
-
Zajimavi ten konec Hots jsem uz videl asi pred rokem ale to byla blba kvalita a Alfa verze a uplne stejny jako konec ted :o tak to je ubohej konec. Kampan nebyla tak zabavna jako WOL snad za protosse to bude lepsi a konecne konec za nejlepsi rasu :)
-
You go girl!
-
No tak taky se jim to moc nepovedlo ač jsou v tomto oboru nejlepší momentálně nejedou Achievementy *10*
-
What the fuck? *1* Já se jenom zeptal *1* . Fakt nemám zapotřebí machrovat, a už vůbec ne tím, jak těžký hry umím hrát *1*
-
Tak brutal je povinnost, nakonec by to na něj měl projít každej schopnější hráč. *5*
-
I kdyby měla být doba mapy problém a ty troll, tak čas se kompenzuje lepší hratelností SC2 vs SC1, ale jen pokud víš, na co narážím. Příběh se ti nelíbí no a co.
-
Jn, ty by si měl jít dělat lead designéra v Blizzardu *7* Alespoň by ty hry byly hratelné a realistické.
-
ve starcraftu neni žadna strategicka mapa ale pohled na bojište
-
dej si tam brutal a ukažse *1* tyhle svalovce fakt miluju
-
Víš co je to strategická mapa? už jsi viděl že by po ní generálové šoupali tankama a letadélkama a v poměru k nim by pěchotu představovali zrnka máku? *1* jsi normální?
-
no v takovym pripade bych uz to mozna i koupil :)
-
Neviem aky SCII si hral ale asi nie ten co ja...
-
ludom sa nezavdacis aj keby su tie expanzie rovno v jednom baliku v grafike crysis 3 pri zoome a naroky na utra full p 133mhz ,tnt, 16mb ram a za cenu 10e nasiel by sa niekto co by to hatoval len z principu
-
tenhle argument nechápu, ja vždycky myslel že když se koukam na bojište ve hre tak že to zobrazuje jakoby realne bojište.
tato hra neni jako hry kde jsi strateg na velke mape a presouvaš jen ikonky, nebo jako tahovky. A mimochodem k šachum bych pripodobnil spíš homam a tam mas taky zachovane proporce. A když už mluvíš o sachu tak tam taky existují ruzne vyobrazene figurky s ruznymi velikostmi.
Je to neco jako warcraft 3 tam taky byli katapulty a tanky velke jako dwarf ale tam mi to až tak nevadilo jako tady.
jinak se omlouvam že sem tohle zase taham už se to resilo minule kdyztak me ignorujte :) -
Pseudotutorál je defacto celá první mise, kdy se učíš s lidskou Kerrigan ovládat Zergy. Obtížnost jsem dal poprvé Normal, po dohrání pojedu Hard. Ve srovnání s WoL je to pořád stejné - čili stejně dobré. Původně jsem si to nechtěl koupit kvůli tomu, jak mi zk*rvili Diablo III, ale na tomhle přeci jen dělal jiný tým, tak jsem to nakonec koupil a zatím super.
-
Dneska zakoupeno, klasická krabicovka. Nainstalováno. Spuštění a registrace bez problémů. MP i SP jede v pořádku. SP jede i v offline režimu v pořádku:)
-
"vim zes to myslel ironicky"... ale vubec ne, Blizzard jako vzdy pridava ke hre skvely editor, kde by tohle vsechno slo ve forme modu udelat, pokud myslis ze to bude o tolik lepsi hra nez to co vyrobil Blizz, pust se do toho
-
Já vim že je hovadina odpovídat entitě "joe", ale stejně to zkusim:
supcom jsem moc dlouho nehrál, ale není to kvůli ještě většímu důrazu supcom (v porovnání se SC) na macro? -
Mně naopak spíš vadí, když se jednotky nepřiměřeně zvětšují. Taková hra nemá přenášet realismus, ale herní principy!
Nedovedu si představit, že bych šel hrát šachy a někdo mi dal šachovnici, kde by byli pěšáci stejně velcí jako král nebo dáma, s odůvodněním, že přece pěšák není dítě, proto by jako figurka neměl být takto malý.
Stejně tak v určitých hrách na pc nejde o žádný extra přibližování se realitě, ale o to, co vzhledem k velikosti map více sedí, troufám si tvrdit nejen pro oko, ale i z hlediska využití prostoru a oněch zmíněných herních principů, jinými slovy tedy dobré hratelnosti.