Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to poněkud.... Béčkově
  • Zayl
    "A je to škoda, protože hra vypadá docela zajímavě dnes"

    No jestli je zvolený screenshot nějakým indikátorem tak bych se i hádal. Vypadá to jako jako další z milionu průměrných shooterů s týpkama v power-armorech.
  • Však jste tu Scourge v roce 2010 recenzovali a dali tomu 20%, tak o jakém vynoření z hlubin tu mluvíte?! *8*
  • Thorleif_cz
    Nebude sem říkal! *15*
    Sakra... To je pro sleeplescode...
  • Whoossain
    Já jak slyším (vidím) slovo "kooperativní", tak mi naskakuje husí kůže. Začínám být na tenhle novej trend pořádně alergickej. Zvlášť, pokud se tahle "sociální funkce", či jak to nazvat, cpe do kampaně. Nedávno jsem si pustil Dead Island a co čert nechtěl - během chvíle jsem zaregistroval, že vedle mě poskakuje nějakej kašpar, navíc hrající za stejnou postavu, za kterou hraju já. Atmosféra v hajzlu, požitek z rubání zombíku nulovej. Tak jsem ho hezky rychle vypakoval a pro jistotu jsem zablokoval ve hře možnost hrát koop. Never again.
    • EuroSamurai
      On tě někdo do toho coopu nutí ? :O
    • paneboze, no to je hruza... malem jsi navazal kontakt s cizi osobou, i kdyz jen ve hre.... jeste ze nerdi maji dost silnou vuli a vsem tem socialnim vecem, hrani neceho v cooperaci, chozeni treba vem s kamarady a dalsim vecem, umi stale odolat... :D

      no bohuzel jsou mezi nami i lidi, kteri maji kamarady a hry v kooperaci vyhledavaji, i kdyz na to plno vyvojaru prdi
      • Whoossain
        Asi je na tebe moc složitý pochopit, že u kampaně, která vypráví nějaký příběh a má navodit určitou atmosféru, je značně rušivý element, když ti tam šaškuje nějakej pitomec. Třeba Portal 2 na to šel úplně jinak (a podle mě naprosto správně) a kooperativní část hry oddělil od její příběhový části. Proto jsem si tam kooperaci parádně užil. Nerušilo to příběh, mělo to svoji vlstní atmosféru a zážitek ze hry byl naprosto jinej. Oproti tomu v RE5, Dead Island nebo GR:FS to vyloženě ruší. Když si chci zahrát s dalšíma lidma, tak rozhodně hru, které je k tomu přímo určená, třeba BF3. A když chci s někym pokecat, tak zajdu na pivo...
        • DeathOnVacation
          Já to vidím takhle. I u her, který budují příběh a atmosféru určenou pro jednoho hráče se dá kooperativní multiplayer akceptovat s tím, že když onu hru hraju poprvé a chci se teda co nejvíce ponořit do vyprávění, hraju sám. Nikdo mě nenutí využívat té možnosti, která je ve hře jakoby navíc. A potom, když už ji znám od začátku až do konce a chci si zkusit zase jiný zážitek, pozvu kamaráda(hrát s cizím člověkem například Dead Island by nejspíš stálo za prd) a zablbneme si ve dvou. DI náhodou umí být ve více lidech skvělá zábava, ale je to prostě jiná zkušenost. Proto je nejlepší zkusit oboje. Ale poprve vždycky sám. Stejně tak jsem hrál i SS2.
        • takze kdyz ty nemas ocivine s kym hrat, tak se na to maji vyvojari vyprdnout, nebo delat specialne pro coop dalsi kampan? Muzes si to vypnout, tak na co si stezujes? Osobne prave ty druhe coop kampane nemam rad, teda lepsi nez nic, ale radeji mam coop v hlavni kampani a neznam jednu jedninou hru, kde by hrani v coopu bylo horsi, nez v singlu...

          osobne jsme rad za kazdou hru kterou muzu hrat v coopu, protoze je to proste zabavnejsi, nez nerdit sam u singlu...
          • Whoossain
            Stěžuju si na to, že místo, aby se vývojáři zaměřili na design úrovní, vyprávění příběhu a jeho propracovanost, AI a spoustu dalších věcí, které ovlivňují gameplay, tak vymýšlejí hromady nesmyslů, které se v SP dají dělat v kooperaci (a mnohdy to jsou opravdové kraviny ve stylu němých grotesek - kopni parťáka do zadku atd.). Několik příkladů za všechny - série F.E.A.R. byla pověstná jak vynikající AI nepřátel, tak hutnou atmosférou. Poslední díl na to všechno rezignoval a místo toho fanouškům série předhodil bezduchou střílečku, která měla být završením celého příběhu, ale stalo se z ní tupé soupeření mezi dvěma bratry a od něj se dokonce odvíjí i samotný konec hry. GR už přišel dokonce i o taktickou mapu a možnost zadávat teamu waypointy a další příkazy. Na nějaké taktizování nebo strategii můžeme zapomenout, protože nezřídka se stává, když člověk označí cíle k likvidaci, že ve chvíli výstřelu jeden nebo i více členů teamu oznámí, že ztratili výhled na cíl. Elitní jednotka v místech k tomu určených dokáže šplhat jedna radost, ale jinde se nedokáže dostat k cíli přes hromádku krabic, protože by přeci v koopu nebyla taková sranda projít lokací ve stealth stylu. Je třeba protáhnout hráče k cíli tou nejnevhodnější cestou. A mohl bych pokračovat dál a dál. Koop může být dobrá kratochvíle, ale nesmí být tvořen jako ústupek ostatním herním principům. A to je velmi složitá věc. Tak, jak je tvořen u většiny her, je to jenom důsledek toho, že pro vývojáře je mnohem jednodušší dát do kampaně možnost hrát v kooperaci, než se zabývat umělou inteligencí nepřátel. S parťákem si přece koncový uživatel nebude tak moc všímat toho, že inteligence protivníka je na bodu mrazu...
            • Whoossain
              Já přeci nemluvím o tom, že kooperativní mód nejde vypnout. Já mluvím o negativním vlivu na gameplay singelplayerové kampaně jako takové. Ten se podle mě může projevovat dvěma způsoby - buď je implementací koopu do singelplayeru narušen některý z herních mechanizmů (design levelu je uzpůsoben hře více hráčů, chování nepřátel nebo spolubojovníků nedokáže reagovat na hru jednoho hráče tak, jak by se dalo očekávat) a tím negativně ovlivňuje zážitek ze hry po stránce gameplaye, nebo se implementací koopu a přítomností dalších hráčů narušuje atmosféra hry, pocity, které má navodit (strach, stísněnost etc.), nebo narušuje samotnou dějovou linii příběhu, který se hra snaží vyprávět. U druhého případu je pomoc relativně jednoduchá - zablokovat možnost kooperativní hry a projít si ji sám. U prvního případu bohužel hráč pomoc nenajde, protože vypnutím kooperativního módu pokažený leveldesign nebo bídnou AI nenapraví.
            • No třeba u FEARU3 jde vidět že to samotné hře prospělo. Ano je to už jenom střílečka která nemá skoro nic společného s původníma fearama (taky vývoj dělal už někdo jiný a okolnosti kolem vývoje to hodně vysvětlují). Když jsem to hrál sám tak mě to hodně nebavilo. Pak jsem to hrál s pár lidma právě v kooperaci a ta hra se tím stává daleko zábavnější a možností co s protívníkama je možné všechno dělat. A pokud to někdo hraje stylem já nahraju co největší skore tak to si te kooperace moc neužije. I blbé COD 5 které je snad jedno z nejhorších cod je v té kooperaci se 4 lidma hodně zábavné.
              Navic u DEAD ISLAND a podobných her to jde vypnout abys mohl hrát sám. Já taky když to hraju poprvé tak si to zahraju sám a pak si to zahraju v kooperaci s ostatníma.
          • GlaDOS
            S první částí trochu souhlasím, ale ta poslední je pěknej kec. Někdy je prostě hra stavěná pro jednoho a s coopem by byla naopak nezábavná.
            • jj nektere hry je lepsi hrat sam... ale treba strilecky, tam bych to zavedl povinne... urcite ne do her jako zaklinac 2 atd. to je jasny ;)

              i kdyz treba takove Halo Wars... strategie a v coopu se to hralo perfektne, mnohem lepsi hrani, nez, kdyz jste to hrali sami
      • Trol.internetovy
        Viděli jsme, viděli, komunita nerdů tomů říká "ruined games". *15*
  • Thorleif_cz
    Za závorkou ti zřejmě chybí "nebude".
    • sleepless
      Šajze, dík.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit