Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TSW ma nejhorší komunitu cheateru jakou jsem kdy ve hre zažil. zneužívají každý bug, který jen jde zneužít a kvuli tomu važne premyslim ze s hrou skončím. Tak treba obchazeni tretiho bosse v Hell Fallen, bugnutí Kleina v Ankhu, zneužívaní Reap and Sew, využívaní safe spotu kde to jen jde, donedávný cartwheel spam.
    Vesele se chlubí MP achivmenty pritom je dosáhli cheatmi a kdyz to Funcom opraví už budou mít vyše 4k ar a budou mít gear (nezasloužený) na to aby to udelali normalne. Kvuli tehle hloupe komunite treba nechodím Polaris, Ankh ani HF, protože zneužívat exploity se mi hnusí a najít grupu ktera bude hrát poctive je prakticky nemožné.
  • Jo je to skoda ze to hraje tak malo lidi a hlavne cechu.
    Jinak Ceske forum na TSW: *1* http://www.the-secretworld.com/forum/ *1*
  • Vegen
    Skvělé malé MMO se super komunitou, protože se vyhnula "milovníkům MMO", kteří potřebují 50 reklam za hodinu, aby je zaujala :). Momentálně nemám zaplaceno z důvodu nedostatku času, ale je to MMO ke kterému se musí člověk prostě aspoň jednou za čas vrátit :)
    • ales.smutny
      Stejný poznatek. Nehraju jen kvůli nedostatku času, je to unikátní MMO, inteligentní, nápadité. Ještě se s ním někdy uvidím :)
      • Když si tohle řekneš, tak už se nevrátíš. :-)
    • To je právě ono... Ta komunita je malá, stojí při sobě, je to super. Problém je, když máš za zády EA, které samozřejmě chce peníze a čeká, že je dostane. Oni hry nedělají aby "smázly náklady a šli dál", oni chtějí zisk.
      Osobně mě hodně mrzí, že zrovna Funcom bude měnit styl, protože jejich přístup se mi hodně líbil a mrzí mě, že teď přejdou na multiplatformní systém... Nechci hrát TLJ na mobilu :(
      • Kdybys byl podnikatel, taky bys nechtěl zisk, ale jen smáznout náklady a jít dál? WTF????
      • sleepless
        Rychlý fact check: EA hru distribuovala v krabicích, EA není vydavatel. EA na budoucnost této hry nemá žádný vliv, je zcela v rukou Funcomu.
        • Good to know :) Díky za info!
  • jnsCZ
    Ale jo, jen ať TSW zůstane tím, čím je. Netradiční single-player adventurou umístěnou do online světa. Čím menší komunita, tím více drží při sobě a minimalizuje se počet blbců, kteří se jenom vezou na vlně a ve hře vás akorát prudí.

    Mimochodem, Karel mě furt nutí do Guild Wars 2. A já mu pokaždé říkám, že mainstreamové MMO s prsatýma čarodějkama mě prostě netáhne.

    Co ovšem Funcom nezvládl, je množství in-game obsahu. Abych byl zcela upřímný, u hry trávím po dohrání hlavní příběhové linky (cca 60 hodin), už jenom nějakých 15 hodin měsíčně, protože questy dokola hrát nebudu a PVP mě netáhne (od toho mám Battlefield).
    • U hry sa mi praveze paci hlavne endgame content, na to ze je iba dva mesiace stara, tak nightmare mody zaberu tak 3-4 hodiny denne ak ich chces robit vsetky, gear je stale kde upgradovat, stale nove ability ktore mozes zbierat... proste vyborny vacuum effect *4*
  • Tak každý MMO nemá 100x přemrštěnej rozpočet SWtOR. Pokud si udrží 200k platících hráčů, tak to pořád může být výdělečný.
    • Cahir
      Tohle stálo 35 míčů, swtor 100 - 200 míčů (dejme tomu, že 150). Tohoto se prodalo 200k kopií, swtor 3 miliony kopií (z toho naprostá většina v době před srpnovou slevou). SWTOR má v současné době, tedy po 3/4 roku provozu, stále kolem milionu platících uživatelů.

      Vyhází mi z toho, že swtor žádnej propadák nebyl/není. A jsou-li pro Secret World uvedené zisky v pohodě, měli by být i pro Bioware/EA. Jenže pravda je taková, že EA čekali mnohem víc (WoW killer...) a tohle je pro ně určitě neúspěch. S prohlášeními typu: "Pokud Dead space 3 neprodá aspoň 5 milionů kopií, končí.", se ani není čemu divit... Existují dohady, že EA hodilo SWTOR pod vlak už při vydání a zaměřilo se na Battlefield premium...
      • Ty čísla ti nesedí. Pokud to stálo 150 mega a prodali 3 tak to je BRUTÁLNÍ propadák. Myšleno z finančního hlediska samozřejmě. Z krabice v krámě má vydavatel čistého zisku tak 15 USD max, na Steamu (Originu) pochopitelně víc (na Originu úplně nejvíc, ale zase tu jsou nezanedbatelné náklady na provoz), když se připočte provoz MMO jako takové (desítky serverů, obrovská infrastruktura, hromada lidí), tak se jim vrátila na prodejích tak třetina. Milión předplatitelů to určitě nemá - a i kdyby mělo, tak jim to horko těžko může začít vracet druhou třetinu, ovšem náklady jedou dál, takže jsou za chvíli spíš v mínusu: proto F2P, ořezat servery, ořezat služby a doufat v dolary z mikrotransakcí...
      • PS.: Je hezké, jak se stále držíš toho, že SWtOR nebyl propadák. *4*
        Jakožto "fanouškek současných he Bioware" ti ani nic jinýho nezbývá.
        • Shaker
          Nemuzes tvrdit ze to byl propadak, kdyz to koupilo tolik lidi a hralo to minimalne 3 mesice, krome tech, kteri to zabalili hned v zacatku a hazeli hate, kam se dalo, ale tech bylo minimum... Je to MMO se spoustou spatnych mechanizmu, ale zaroven je i inovativni a ver tomu nebo ne, zabavny. Jestli se to EA zaplatilo nebo ne, to se nikdy nedozvime, dokud si nenastvou svoji ucetni tak, aby to praskla :)

          Mimochodem, mam objednany GW2, tak sem na to zvedavej, sice uz z gameplay videi je tam dost veci, ktery se mi nelibi, ale sanci tomu dam, kdyz tam mam i par kamosu, proc ne, kdyz to nema zadny mesicni poplatky.
          • Tak jak napsal huhi... pokud EA plánovali, že prodají spoustu kopíí přes hype a krátkodobě lidi zkásnou, tak to asi propadák nebyl.

            Ale prohlášení Bioware naznačovala něco jiného... ale i ta asi byla jen součástí onoho hypu.
          • Pocet lidi neurcuje jestli hra je nebo neni propadak. Ani nazor hracu(kazdy ma nazor logicky jiny) Ale pokud nesplni ocekavani vyvojaru.pak propadak proste je. Nema to nic spolecneho s kvalitami hry,se zabavou,s inovativnimi prvky... Jsou hry s minimalni hracskou zakladnou,jsou vydelecne a vsichni jsou spokojeni. SWTOR k nim ocividne nepatri.
        • *fanouškovi současných her Bioware
      • U SWtOR se mluví až o 500 mega včetně marketingu. Dejme tomu 300. Milion platících uživatelů nemá ani omylem, to by F2P nikdy nešli. Vzpomeň si na ten článek, kde někdo vypočítal, že v jedem moment hraje SWtOR max. kolem 80 000 lidí. A jak dávno to bylo?
        • Cahir
          Půl miliardy mi přijde jako zhovadilost, tomu prostě nevěřím, ani těm 300 milionům. Vždy šlo pouze o spekulaci naprosto nezainteresovaných osob. Do nějakého března/května měli milion a půl, pak to šlo dolů, pak spojili servery a šlo to zase trochu nahoru. V současné době mají prý méně než milion a více než půl milionu. Průměrný počet za celých těch osm měsíců mi opravdu vychází zhruba ten milion. A je přece jedno, kolik lidí je připojeno v danou hodinu ve hře, rozhodující je počet předplatitelů a ten odpovídá zhruba tomu, co jsem popsal výše. EA tvrdilo, že hra se zaplatila a i vydělala - ale to jim prostě nestačí, chtěli mít 10 milionů hráčů... Navíc je třeba si uvědomit, že SWTOR nejde komplet f2P a nazdar - zdarma máš tu nejosekanější verzi (což mě ale vyhovuje, pže jde právě o kampaň), ale souběžně s tím stále pokračují měsíční poplatky.
          • sleepless
            Kdyz mi hodis link, kde kdokoli z EA ci BioWare stanovuje cil na 10 mil. platicich hracu, tak se za tebe v nedeli pomodlim v kostole. :)
            • Cahir
              Explicitně to nikdo samozřejmě neřekl a ani jsem nepředpokládal, že to tak z mého postu vyznívá. Jestli jo, omlouvám se. Jde jen o můj soukromý názor samozřejmě. *4* EA do toho nasypala strašný prachy, marketing byl hype jako kr*va a slůvkama o wow-killerovi se nešetřilo. Hra si z počátku vedla dobře, ale i EA jí i přesto hodili pod vlak. To jim ty 2 miliony prodaných kopií chvíli po uvedení hry nestačily? Na mě to prostě působí tak, že EA si to malovalo jako absolutní triumf, a když se tak nestalo, hru poslali k ledu i přesto, že start byl výborný. Řečem o tom, že plán byl rychle se napakovat, a pak to nechat být, nevěřím... Možná to tak bylo ve druhém plánu, po prvním "neúspěchu"... Vy o tom máte nějaký bližší info? Článek, podcast maybe?

              Jo tak nedělní mše? A u pána farára u zpovědi jsi byl? *16* Jinak nedostaneš oplatku...ehm, tělo Kristovo. Modlení by bodlo, zrovna čekám na schválení/vyfuck*vání seminární práce...
          • No jo no... když se chce, všecko jde.
  • Jen ať je to propadák protože dokud to nebude buy-to-play-only nebo aspoň free-to-play tak to pro mně nemá smysl kupovat...
    • Pro neplatiče tu je PWE s jejich dost širokým sortimentem, tak si běž tam.
      • Co je to PWE?
        • Perfect World Entertainment.

          Pár her mají hodně solidních.
          • AHa, od nich hraju Star Trek Online a je to perfektní.
            Díky moc, samozřejmě.
            • Zrovna STO dělal Cryptic ještě než je zhltnul PWE
  • Já to říkal.
    • Veskoslav
      Ty to říkáš u každé MMO, že to bude propadák.
      • Jen u her, které sleduji či s jejichž developerem jsem se už někde potkal. U GW2 jsem nic neříkal. Protože jsem ji nesledoval. TSW jsem hrál betu a bohatě mi to stačilo. :-)
      • MMO trh je příšerně přesycený, takže bych takový postoj pochopil.
        • To neni postoj,to je detsky troling
          • Ale kdyby to byl postoj... ^^
  • Tak tuhle hru jsem zbožňoval už od prvního traileru s holčinou v parku a děsivým panáčkem ala "příšera z filmu Vesnice". Proto mě pak dost vyprudilo, že jde o MMO, a ještě víc pak to, že se budou platit měsíční poplatky...

    Protože tady ale žádný změny nebo přechody na buy-to-play-only model nečekám, asi si jen pustím ještě znova ten trailer :)

    PS: Pane Poláčku, prosím, aspoň jednou si po sobě ten text přečíst. Je to moc hezky napsané, ale snad tolik nespěcháte. :o)
  • Co je TSO? Nemá tam být TSW?
    • sleepless
      Samozrejme, klasicky mozkovy zasek. Sry.
  • Jediny co me v souvislosti s Funcomem zajima je, kdyz uz se ku*va dostanou k pokracovani The Longest Journey.. Si furt rikam ze Tornquist akorat sysli prachy, aby mohl v klidu pracovat na TLJ.. Ale furt nic *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit