Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty čísla ti nesedí. Pokud to stálo 150 mega a prodali 3 tak to je BRUTÁLNÍ propadák. Myšleno z finančního hlediska samozřejmě. Z krabice v krámě má vydavatel čistého zisku tak 15 USD max, na Steamu (Originu) pochopitelně víc (na Originu úplně nejvíc, ale zase tu jsou nezanedbatelné náklady na provoz), když se připočte provoz MMO jako takové (desítky serverů, obrovská infrastruktura, hromada lidí), tak se jim vrátila na prodejích tak třetina. Milión předplatitelů to určitě nemá - a i kdyby mělo, tak jim to horko těžko může začít vracet druhou třetinu, ovšem náklady jedou dál, takže jsou za chvíli spíš v mínusu: proto F2P, ořezat servery, ořezat služby a doufat v dolary z mikrotransakcí...
  • Zrovna STO dělal Cryptic ještě než je zhltnul PWE
  • TSW ma nejhorší komunitu cheateru jakou jsem kdy ve hre zažil. zneužívají každý bug, který jen jde zneužít a kvuli tomu važne premyslim ze s hrou skončím. Tak treba obchazeni tretiho bosse v Hell Fallen, bugnutí Kleina v Ankhu, zneužívaní Reap and Sew, využívaní safe spotu kde to jen jde, donedávný cartwheel spam.
    Vesele se chlubí MP achivmenty pritom je dosáhli cheatmi a kdyz to Funcom opraví už budou mít vyše 4k ar a budou mít gear (nezasloužený) na to aby to udelali normalne. Kvuli tehle hloupe komunite treba nechodím Polaris, Ankh ani HF, protože zneužívat exploity se mi hnusí a najít grupu ktera bude hrát poctive je prakticky nemožné.
  • AHa, od nich hraju Star Trek Online a je to perfektní.
    Díky moc, samozřejmě.
  • Cahir
    Explicitně to nikdo samozřejmě neřekl a ani jsem nepředpokládal, že to tak z mého postu vyznívá. Jestli jo, omlouvám se. Jde jen o můj soukromý názor samozřejmě. *4* EA do toho nasypala strašný prachy, marketing byl hype jako kr*va a slůvkama o wow-killerovi se nešetřilo. Hra si z počátku vedla dobře, ale i EA jí i přesto hodili pod vlak. To jim ty 2 miliony prodaných kopií chvíli po uvedení hry nestačily? Na mě to prostě působí tak, že EA si to malovalo jako absolutní triumf, a když se tak nestalo, hru poslali k ledu i přesto, že start byl výborný. Řečem o tom, že plán byl rychle se napakovat, a pak to nechat být, nevěřím... Možná to tak bylo ve druhém plánu, po prvním "neúspěchu"... Vy o tom máte nějaký bližší info? Článek, podcast maybe?

    Jo tak nedělní mše? A u pána farára u zpovědi jsi byl? *16* Jinak nedostaneš oplatku...ehm, tělo Kristovo. Modlení by bodlo, zrovna čekám na schválení/vyfuck*vání seminární práce...
  • sleepless
    Kdyz mi hodis link, kde kdokoli z EA ci BioWare stanovuje cil na 10 mil. platicich hracu, tak se za tebe v nedeli pomodlim v kostole. :)
  • Perfect World Entertainment.

    Pár her mají hodně solidních.
  • Co je to PWE?
  • Tak jak napsal huhi... pokud EA plánovali, že prodají spoustu kopíí přes hype a krátkodobě lidi zkásnou, tak to asi propadák nebyl.

    Ale prohlášení Bioware naznačovala něco jiného... ale i ta asi byla jen součástí onoho hypu.
  • Pocet lidi neurcuje jestli hra je nebo neni propadak. Ani nazor hracu(kazdy ma nazor logicky jiny) Ale pokud nesplni ocekavani vyvojaru.pak propadak proste je. Nema to nic spolecneho s kvalitami hry,se zabavou,s inovativnimi prvky... Jsou hry s minimalni hracskou zakladnou,jsou vydelecne a vsichni jsou spokojeni. SWTOR k nim ocividne nepatri.
  • Shaker
    Nemuzes tvrdit ze to byl propadak, kdyz to koupilo tolik lidi a hralo to minimalne 3 mesice, krome tech, kteri to zabalili hned v zacatku a hazeli hate, kam se dalo, ale tech bylo minimum... Je to MMO se spoustou spatnych mechanizmu, ale zaroven je i inovativni a ver tomu nebo ne, zabavny. Jestli se to EA zaplatilo nebo ne, to se nikdy nedozvime, dokud si nenastvou svoji ucetni tak, aby to praskla :)

    Mimochodem, mam objednany GW2, tak sem na to zvedavej, sice uz z gameplay videi je tam dost veci, ktery se mi nelibi, ale sanci tomu dam, kdyz tam mam i par kamosu, proc ne, kdyz to nema zadny mesicni poplatky.
  • Jen u her, které sleduji či s jejichž developerem jsem se už někde potkal. U GW2 jsem nic neříkal. Protože jsem ji nesledoval. TSW jsem hrál betu a bohatě mi to stačilo. :-)
  • Když si tohle řekneš, tak už se nevrátíš. :-)
  • Jo je to skoda ze to hraje tak malo lidi a hlavne cechu.
    Jinak Ceske forum na TSW: *1* http://www.the-secretworld.com/forum/ *1*
  • Kdybys byl podnikatel, taky bys nechtěl zisk, ale jen smáznout náklady a jít dál? WTF????
  • ales.smutny
    Stejný poznatek. Nehraju jen kvůli nedostatku času, je to unikátní MMO, inteligentní, nápadité. Ještě se s ním někdy uvidím :)
  • No jo no... když se chce, všecko jde.
  • Cahir
    Půl miliardy mi přijde jako zhovadilost, tomu prostě nevěřím, ani těm 300 milionům. Vždy šlo pouze o spekulaci naprosto nezainteresovaných osob. Do nějakého března/května měli milion a půl, pak to šlo dolů, pak spojili servery a šlo to zase trochu nahoru. V současné době mají prý méně než milion a více než půl milionu. Průměrný počet za celých těch osm měsíců mi opravdu vychází zhruba ten milion. A je přece jedno, kolik lidí je připojeno v danou hodinu ve hře, rozhodující je počet předplatitelů a ten odpovídá zhruba tomu, co jsem popsal výše. EA tvrdilo, že hra se zaplatila a i vydělala - ale to jim prostě nestačí, chtěli mít 10 milionů hráčů... Navíc je třeba si uvědomit, že SWTOR nejde komplet f2P a nazdar - zdarma máš tu nejosekanější verzi (což mě ale vyhovuje, pže jde právě o kampaň), ale souběžně s tím stále pokračují měsíční poplatky.
  • *fanouškovi současných her Bioware
  • PS.: Je hezké, jak se stále držíš toho, že SWtOR nebyl propadák. *4*
    Jakožto "fanouškek současných he Bioware" ti ani nic jinýho nezbývá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit