Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • misk

    To je zvláštny čínsky Egotrip,kvôli jednej hre,  Japoncov je 12 krát menej a už 40 rokov chrlia každoročne 10tky herných klenotov 

  • Makaronka2

    S historií toho, co tento pán vysílal do světa už během vývoje se tomuhle vůbec nedivím.

  • KorkanCZ

    Wukong a hra roku :-D to pobavilo. Design hry na úrovni druháka na vejšce a přes krásnou grafiku naprosto nic objevného nebo zajímavého. Dohrál jsem to, a za dohrání to stálo. Ale nebýt hype vyhnaného přes politiku, nikdo by si na tu hru dneska už ani nevzpomněl. Herní cannon futr. Nic víc.

  • Rhosta

    Jestli to nebude trochu asijskou rivalitou vzhledem k tomu, že vyhrál Astro Bot.

  • TheGGG

    Js bych spíš řekl že západní novináře  stve úpadek jejich vlivu na hráče,  kdy větší dopad mají různé youtube kanaly, zatímco tradiční média a názory které podsouvají ztrácejí na významu. 

    Nikoho nezajímá game awards. To je taková cena útěchy v poslední době nic víc. Prodeje jsou hlavní a tam si wukong nemůže stěžovat. 

    • Souhlas s dosahem YT kanálů, ostatně proto se ozývají různé skupiny které by nejraději umlčeli YouTubery kteří nesouhlasí s jejich názory a jsou v rozporu s tím co říkají/píšou herní novináři (novináři obecně).

      Herní novináři a některá studia si vzali přetěžký úkol na svá bedra tím že se snaží u hráčů změnit jejich způsob uvažování a toleranci k odlišným pohledům na svět.
      Podle mě ještě nedozrál čas na to aby nastala tato změna v myšlení lidí, proto je nesmyslné integrovat sociální politiku do her takovým způsobem jako se o to snažil Veilguard - respektive Veilguard selhal jako hra sama o sobě, naprosto nudný příběh a plytké dialogy působící jako teen novela.
      Kdyby se jednalo o skvělou hru, tak by se silným skřípěním zubů alespoň část hráčů přetrpěla např. postavu Taash a to jakým způsobem byla napsána.

      Za takového stavu mi prostě dává smysl aby se spíše menší a nezávislá studia soustředila na integraci DEI obsahu a až s postupem času ho začnou integrovat také AAA studia jakmile okoukají formuli "jak na to".

      Na druhou stranu, tím že si BioWare natloukli čumák mají možnost příště integrovat DEI s daleko citlivějším přístupem který nebude většině hráčům vadit (když se budou ochotni poučit z chyb a v první řadě si je vůbec přiznají 😄) za předpokladu že hra jako taková bude dobrá, čímž se opěr točíme v bludném kruhu à la hlava22 🥹

      Nakonec velkým studiím zbude pouze buď integrovat DEI rozumně, nebo zaniknou a DEI budou integrovat pouze malá studia zacílená na určitou skupinu hráčů.

      • ono je vždy rozdíl zapracovat nějaké sociální téma citlivě nebo nějakou problematiku tak, aby si člověk mohl vytvořit vlastní názor a zaujmout k tomu vlastní postoj (jistě, např. taková kritika totalitních režimů bude dost přímočará, ale jinak svět není černobílý). Za mě je problém, že ti samí, co hlásají diverzitu horem dolem, vyštípou každého, kdo má jen byť trochu jiný pohled na věc, a jakmile do umění budou kecat lidi, kteří mají všichni ty samé názory, konzumují tatáž média a zkrátka vidí ten svět stejně zkresleně (protože to nejde jinak), tak se dostáváme spíš k tomu, že přes ty hry bude šířen jeden konkrétní narativ. Takže to, co se děje, je už spíš součást propagandy.

        A mainstream novináři se stali součástí tohoto názorového statusu quo, na kterém je mimo jiné nejhorší ta morální nadřazenost a laciné poučování od lidí, kteří mají dost svéráznou představu o toleranci (tzn. končí před jejich dveřmi).

        Plno nezávislých (antiwoke) youtuberů je pak reakcí na ten jeden názorový proud, ale bohužel už zklouzli do stejných absurdit jak ti zpolitozovaní novináři a vývojáři a už si nejsem jistý, jestli vůbec věří vlastním názorům ,nebo jen říkají, co jejich publikum chce slyšet.


      • Problém je, že lidi nečekají a ani nechtějí, aby je novináři nebo herní vývojáři mistrovali a předkládali jim ty svoje domnělá moudra a morální imperativy. Ani jedni ani druzí pro to nemají žádnou kvalifikaci a nikdo na jejich kecy zvědavý není. Hráči chtějí hrát hry, protože jsou zábavné a za to jsou ochotni zaplatit. Za politické kecy a moralizování jim fakt platit nebudou. Ze stejného důvodu to teď odnáší holywood, lidi toho prostě mají plné zuby a dávají to najevo.

  • Prý odborná porota, tak to jsem se moc nasmál.

  • KronosDeret

    aaa takže takový Čínský Dan Vávra, akorát mu Ego přifukuje čínský trh a ne jen český rybníček. Já bych samozřejmě moc rád kdyby nám Čína posílala víc dobrých her, klidně notně ověšených povinnou glorifikací tradiční kultůry, ostatně tradicionalismus zažívá renesanci po celém světě. Jen si nejsem jistý, jestli tenhle absolutismus a fanatická oddanost domácího publika o tomu povede. Řek bych že spíš ne.

    Na umění a hrách extra je hezké, že nejde udělat úspěch násilím. Rozpočet středně velké africké země prostě nerovná se 10/10 hra ikdyby se herní šéf prohlásil za avatara Boha úspěchu a štěstěny a dojížděl do práce pozlaceným lambem. Občas to chce jen nápad na prašťenou hru s pokerovýma kombama nebo gaučový koop o záchraně manželství. 

    • Derp_1337

      To porovnání s Danem Vávrou je trefné. 😂

      Ale jak jsi napsal, Vávra nemá až tak moc nafouknuté ego, takže on si děkovné řeči fakt nepíše 2 roky dopředu. 😂

      • aby ses nedivil.😀

  • toka

    Redaktor umí čínsky nebo používá ty předramatizovaný rádoby překlady zahraničních journos? 

    https://www.reddit.com/r/gaming/comments/1hf3yu4/comment/m28kqiv/

    Nehledě na to, přeložit už tak z angličtiny "I came here for nothing" na "nakonec jsem tu byl k hov*u" je wild teda.

    Mimochodem, Wukong si to vedle reklamy na Sony v podobě přeskinovanýho Mario Odyssey, kartiček na dopamin a nebo DLC zaloužil rozhodně nejvíc. Ale to si narozdíl od herních novinářů myslí jenom content creatoři jako XQC, Asmongold, AngryJoeShow a podobní, co hry skutečně hrajou.

    • Z her které byly nominovány si to nejvíce zasloužil Metaphor. O Wukongu mohou zlí jazykové tvrdit že je to pouze přeskinované Dark Souls částečně mixnuté s God of War. Metaphor přišel s poměrně dobrým příběhem a ano, také lze tvrdit že se jedná pouze o reskinovanou Persona 5....akorát že vůbec

      Asmongolda také sleduji a ačkoliv má na spoustu věcí dobrý názor, tak ve svých reakčních videích snad nikdy nezmiňuje pohled druhé strany kterou kritizuje - nedává do kontextu veškeré souvislosti. Proto raději častěji sleduju Slendered Gaming YT kanál, který se nebojí kritizovat to co mu přijde nesmyslné, stejně jako dokáže rozumně zkritizovat i Asmona.

      Za mě jeden z mála relevantních YT content creatorů který se na problematiku nebojí kouknout z obou stran.

      • toka

        Ale jo, proč by ne. Metaphor beru, i to FF bych bral, byť k tomu mám výhrady.

        Řekl bych, že Asmon se toho taky nebojí, ostatně teď hraje Astro Bota několik streamů a baví ho to.

        Jinak ten Veilguard jako GOTY je vyloženě vtipný, to už není ani smutný. 😀

      • iSpirit

        Hrál jsi Personu a Metaphor? Sám si udělej názor, tam je paralel více než dost.

        Za mě měl vyhrát Rebirth nebo Silent Hill2(kdyby byl nominován), Metaphor má pár zásadních problémů, vyloženě jeden typ dungeonu pro x questů, ke konci hry začneš ty dungeony nesnášet, dost věcí opravdu přejímá z Persony, od ovládaní až drobnosti, dost často hráči klidně na půl hodiny bere hráči možnost jakkoliv hru ovládat a nechá ho sledovat prázdné řeči, ta hra je sice dobrá, ale Atlus recykluje taky, ale jako silný kandidát souhlasím. Mohl bych se rozepsat, mám tam 100 hodin a zrovna jedu NG+, ale nechce se mi. 😉 

        • Rozumím tvé argumentaci a ačkoliv o SH2 slyším samou chválu a  mám ve wishlistu (Rebirth postupem času také zakoupím, nejsem FF skalní fanda, takže počkám na slevu :)), tak osobně mi vadí že by měl ocenění GOTY vyhrát remake - stejně tak jako nerozumím nominaci DLC pro Elden. 

          Je takový problém zařadit kategorii Best DLC a Best Remake s tím že tato kategorie by měla výjimku v tom že by proti sobě stály remaky např. za posledních 5 let včetně (protože remaků nevzniká tolik aby spolu mohly soutěžit v rámci jednoho roku) ?

          • iSpirit

            10 let zpátky bych ti dal ještě za pravdu, ale poslední roky vychází sequely sequlů, deriváty derivátů, napodobeniny, vykradačky a v tomhle seznamu mi remake Silent Hill 2 připadá jako počin, který tam klidně může být, i když je to pouze iterace původní hry.  

    • Derp_1337

      Uvádět AngryJoe jako nějaký příklad objektivního názoru. To jsi fakt pobavil. 😂

      Tvůrcům obsahu tohohle typu (content creators) jde hlavně o popularitu. Takže zcela účelově říkají to, co je zrovna "in" a co chcou lidi slyšet. 

      Takže jestli spousta hráčů na nějakou hru nadává, tak budou nadávat taky. 

      A jestli většina hráčů je se hrou spokojená, tak tu hru budou taky víceméně chválit.

      Samozřejmě se pár vyjímek najde, ale to je fakt vyjímečné. Např. když diváci v komentech prosili A.J. , ať udělá AngryRant na nějakou oblíbenou hru. A on si pak našel pár nějakých důvodů na nadávky a udělal z toho video. Ale tam opět jde o popularitu a ne objektivitu.

      • toka

        Objektivní názor? To jsem nikde nepsal. Šlo mi spíš o to, jaký vládne narativ v herních kruzích a ten je, že Wukong byl robbed.

        Mimochodem nějak si tu protiřečíš. Na jedný straně jde content creatorům o popularitu a připouštíš, že lidi chtějí slyšet, že Wukong to měl vyhrát. Na straně druhý říkáš, že ti samí lidé vlastně chtějí Astro Bota, tak nevím. 😀

        • Derp_1337

          Já si protiřečím? Kde? No nevím, ale asi jsi spíš něco nepochopil nebo ses spletl.

          Já neřikal, že "lidi chtějí slyšet", že Wukong měl vyhrát. To číňané to chcou slyšet. 

          A stejně tak ti číňané nemají rádi japonce, takže jim to fakt hodně vadí, že je japonská hra porazila.

          • toka

            Ty se pořád oháníš Čínou, že Wukong táhnou Čínani, což je samozřejmě hloupost a shazování narativu toho, že Wukong byl ve skutečnosti masivně populární i u západu. Čínani nekoukaj na XQC, AJS, Asmona a ostatní content creatory, jejichž publikům si většinově - soudě podle streamů, co jsem viděl, a komentářů, co jsem četl - myslí, že měl vyhrát Wukong. A to jsou lidi s obrovskýma číslama diváků.

            Ostatně podívej se sám. Statistika streamování na Twitchi. Wukong - Peak 480 tisíc, Astro Bot - Peak 50 tisíc. A Twitch je dominantně platforma anglicky mluvících streamerů (48%), zbytek je Evropa (španělština, portuglaština, ruština). Čínština tvoří asi 2%. Tvůj narativ, že Wukong táhne Čína a Astro Bot byl víc populární na západě, je prostě mylná.

            Další věc, oháníš se tím, že content creatoři jedou na vlně popularity. Ok, já se budu ohánět tím, že v Game Awards hlasujou journos (ostatně podívej se na seznam sám), který živí access journalism a kterým je výsledek GOTY u zadku, hlavně když si šplhnou u Sony, na kterým jsou finančně závislí, než na random čínským studiu. Ostatně proč má hlas Polygon a né Asmongold, kterej má výrazně vyšší dosahy a lépe reprezentuje herní komunitu? Asmon je finančně závislej na skutečných hráčích. Takže se nabízí otázka, proč je GOTY ocenění směrem k herním studiům a nikoliv směrem ke hráčům?

            A ostatně poslední argument. Popular Vote vyhrál Wukong. Hru, kterou ti samí hlasující novináři nedohráli ani do třetí kapitoly, jak je vidět na stížnostech kolem female characters. Astro Bot je jednoduchoučká hra, kterou zvládne dohrát i ten největší trouba v IGN. Keep that in mind.

            • Derp_1337

              Statistiky ze Steamu počítají se skutečnými hráči !!! 

              Argumentovat s nějakýma streamerama či "content creator" je k smíchu.

              • toka

                Reakce na příspěvek:

                Mně přijde k smíchu argumentace čímkoliv jiným. Třeba herními novináři, ale be my guest, běž si zahrát Veilguard, Game Rant tomu dal 10/10. Ten samý Game Rant, co je v Game Awards jury a hlasoval. 😬

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  To jsi tak vážně hloupý?

                  Uvědomuješ si, že streameři a "content creators" jsou z větší části placené práce?? Ti lidi to dělají kvůli penězům. Takže pak logicky budou streamovat to, co jim vyhodí více peněz. 

                  Za 1.) Streameři budou streamovat více ty hry, kde jim vývojáři budou platit. Takže hra, u které vydavatel nacpal stovku miliónů peněz do marketingu, bude většinou mít více streamerů než indie hra, která do marketingu nacpala 0 peněz.

                  Za 2.) Multiplaformní hra bude mít vždycky více potencionálních diváků než hra, která je exluzivně jenom pro jednu herní platformu. Takže streameři se opět budou spíše více soustředit na multiplatformní hry.


                  Takže jakékoliv statistiky streamerů nejsou zrovna ukazatelem kvalit hry. A jestli si něco takového myslíš, tak jsi fakt hloupější než se na první pohled zdáš. 

                  Už bylo spousty případů, kdy velcí vydavatelé (jako EA) nacpali velké prachy streamerům, ať streamují jejich hry (např. Anthem). No a jak to vypadalo? Streameři vysílali jejich stream, v kterých chválili hry jako moc jsou "zábavné" a lidi to sledovali... ale realita se ukázala jiná. Ty hry byly podprůměrný odpad.

                  Jedinou odpovídají statistikou jsou ty statistiky hrajících hráčů. Přesně jak jsem napsal.

            • Derp_1337

              "Ty se pořád oháníš Čínou, že Wukong táhnou Čínani, což je samozřejmě hloupost"

              Co to píšeš za hlouposti?

              Wukong možná byl "oblíbený" i na západě... ale to nic nemění na tom, že Wukong hlavně táhnou Číňané !!!

              Podívej se na statistiky SteamDB. Když je v Číně herní špička (jejich časové pásmo cca 20:00h, naše pásmo cca 13hod), tak Wukong na Steamu hraje víc jak 120 tisíc hráčů.

              Když je v Evropě herní špička (našich 20:00, v Číně ranní hodiny), tak Wukong hraje sotva 18 tisíc hráčů.

              Tady je jasně vidět, že hrajících hráčů z Číny je několika násobně víc než Evropanů. Je to jednoduchá matematika. Takže Wukong vskutku "táhnou" Číňané.


              PS: Třeba Baldurs Gate 3 , který je vskutku velmi oblíbený na západě, má tu křivku hrajících hráčů jinak a nejvíce hráčů hraje právě okolo Evropských 20:00 hod.

              • toka

                Reakce na příspěvek:

                I kdyby to táhli Čínani, jak říkáš, není to důvod, proč by GOTY neměl vyhrát Wukong. Zatím jsem neslyšel ale jedinej argument, proč by GOTY měl vyhrát Astro Bot. Argumentace content creatory je ti k smíchu, ale doslova jsi neřekl jedinej důvod, proč by Astro Bot tu GOTY měl mít. Ta hra prostě nikoho nezajímá viz statistiky.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  To jsi vážně tak hloupý??? A nebo jenom opakuješ tyhle nesmysly pořád dokola, protože jsi neochoten uznat, že jsi napsal blbost??


                  Vyhlášení cen hry roku není jenom o "popularitě" a o množství lidí, kteří tu hru hrajou a sledujou. 

                  Kdyby to tak bylo, tak nikdy nebudou moci vyhrát hry, které jsou exluzivně jenom na jednu hernu platformu (ať už Sony PS, či Nintendo Switch, či jiné). V takovém případě by vyhrávali jenom multiplatformní hry, které tak vždycky budou mít větší počet hráčů a větší "popularitu" než hry na jednu platformu. 

                  Kdyby to bylo, jak tvrdíš, tak by pak GOTY nikdy nemohli vyhrát hry jako Zelda: Breath of the Wild.

                  • toka

                    Reakce na příspěvek:

                    Nesmysly tu opakuješ ty. Čekám už týden na tvoje argumenty, proč Astro Bot má vyhrát GOTY místo Wukongu a zatím si tu napsal jenom "Protože Čína". Ale jinak nemáš nic.

                    A BotW to taky mimochodem vyhrát nemělo, rozhodně né v roce, kdy vyšlo RDR2. 😀

                    • Derp_1337

                      Reakce na příspěvek:

                      Hele, nebudu tě přesvědčovat, proč by měl vyhrát AstroBot. Proč bych to dělal? Jenom pak tady budeš ještě víc trollovat a argumentovat v kruhu. Už jsi moc dobře ukázal, že nejsi ochoten akceptovat argumenty a radši pořád dokola žvatláš to samé.

                      Každý má nárok na nějaký názor. A většina poroty GOTY si myslí, že nejlepší je Astro Bot. A jestli tvůj osobní názor se odlišuje od názoru většiny, tak to je tvůj problém.

    • iSpirit

      Rebirth či Metaphor si to nezaslouží proč? Není to reklama na Sony, obě hry jsou fanoušky milovány, mají skvělé hodnocení, jen to prostě nejsou masovky, ale to přece není důvod, aby si to nezasloužily, ne? A opravdu bych se neřídil youtubery. 

      Wukong je moc fajn na čínskou záležitost, hru jsem si užil, pěkně zpracovává mytologii, ale vedle Elden Ring a Balatra si osobně myslím, že ta hra neměla být ani nominována, tam jsou jiné ambice, ale to není špatně za mě. 

    • ales.smutny

      Redaktor má kamaráda sinologa :) 

      A souhlasím, že pro některé konzumenty jsou lepší content creatoři tohoto... druhu... :)

      • toka

        Já mám zase kamarádku vietnamku. Podle hromady a hromady zdrojů byl ten výrok game directora špatně interpretován a nebyl zdaleka tak přehnaně naštvaný, jak tvrdíte vy a ostatní herní média. Neříkám, že schvaluju jeho slova, protože psát si dva roky předem výherní řeč je velkej ego trip, ale ta misinterpretace mi teda vadí.

        A to rejpnutí do content creatorů, hele mně je to jedno, já některý mám radši, některý ne. Každopádně mě to neživí. Vás to živí. A oni mají na svých streamech hromady lidí a vás by mělo zajímat, proč tam maj tolik lidí a proč Kotaku zavřelo dveře a IGN je naprosto všem pro smích. Abyste postupem času taky nemuseli točit žádost o prachy jako Vortexáci. Já vás rád podporuju už několik let a budu v tom pokračovat, dokud těch přeslapů bude málo.

      • Tak jestli sinolog tvrdí, že ten výrok "byl jsem tu na nic" je ve skutečnosti ještě tvrdší "k hovnu", tak je to fakt totální bizár, který se asi nedá nijak vysvětlit nebo omluvit.

        Ledaže by to všechno byl, jak píšeš, jen politický grandstanding k domácímu publiku, přičemž mu je úplně šumafuk, co si o tom myslí venku.

  • exoslav

    Podle gameplay strašná blbost.

  • Na Steamu to má extrémně kladné, já to teda ještě nehrál .. až ve slevičce vyladěné :)

    • Derp_1337

      Když se podíváš na dobu, kdy hraje nejvíce hráčů Wukong na Steamu, tak zjistíš, že skoro většina hráčů hraje z časového pásma, které odpovídá Číně. 

      A v Číně tuhle hru fakt mají rádi a tak není divit, že si tamní lidé u Wukongu naklikali hodně pozitivní skóre.

      • michaelfoucault

        A to je prosím špatně proč? Když to samé udělají lidé z Evropy, tak je to snad v pořádku? Nebo z tebe mluví nějaké xenofobní nálady?

        • Co to meleš za nesmysly proboha. Tebe už ta dnešní postižená doba dočista semlela nebo co.

          • michaelfoucault

            Soudruhu, tvrdím že z vás hovoří nenávist vůči našim čínským přátelům. Sláva Velkému kormidelníkovi. 

        • Derp_1337

          Hele, běž otravovat se svými nudnými mysogynními a xenofobními kecy někde jinde. Na K*taku tě přívítají s otevřenou náručí.

          • michaelfoucault

            Slova mají svůj jasně definovaný význam. Tobě evidentně unikají.

      • iSpirit

        To ve finále není špatně ale, Vávra tady taky vyhrával Hru roku, i když ta hra vyšla v mizerném stavu a ambice na hru roku opravdu neměla, ve finále ta hra nemůže za to, že Číňanu je tolik, a že to proklikali do takového hodnocení. 

        Každý by se měl řídit vlastním rozumem a ne cenami, hodnocením či popularitou.

        • Derp_1337

          Jo. Lidi by se neměli řídit cenami. Obzvlášť když Game Awards nejsou zrovna ideálním příkladem objektivity.

          Ale když se pak naschromáždí větší množství cen od různých (nezávislých) zdrojů, tak počítadlo GOTY už většinou nějakou odpovídající hodnotu má.

          • Jaká objektivita, co to je. Astrobot není objektivně nejlepší hra roku, protože nic takového neexistuje. Nejlepšího sprintera nebo oštěpaře změřit můžeš, nejlepší hru ne.

            Existuje jen MOJE hra roku a TVOJE a hra roku támhletoho týpka a támhleté pařanky. Všechno ostatní je akorát show a byznys a prodej reklamy.

            • Derp_1337

              Perfektní objektivita vskutku neexistuje.

              Ale když se nasbírá dostatek subjektivních názorů, tak už to není jenom moje/tvoje hra roku.

          • iSpirit

            on taky nastává stádový efekt, všichni volí tu hru, co vyhrálo tu velkou cenu. Za poslední roky je většinou konsensus, že když to vyhraje TGA, tak to má i nejvíce GOTY. Snad jen Sekiro, který vyhrál TGA, bylo až za Death Stranding a Resi 2.

            Dost často klenoty zůstávají mimo radar tady té popularity, třeba zrovna hra, kterou máš v avataru.


            • Derp_1337

              Jo, máš pravdu. Spousta skvělých her zůstane nedoceněná.

              Historie měla už spoustu revolučních a vynikajících her, které ale zůstaly nepochopené a často skončily jako finanční propadák. 

              A největší paradox je ten, že když pak nějaký jiný vývojář o několik let později okopíroval herní mechaniky té nedoceněné hry, tak najednou měl velký úspěch.


              Ono nejde úplně vše hodnotit dle soutěží popularity. Tam často z principu vítězí hry s velkým marketingovým rozpočtem. A hry s menším rozpočtem se nechytají. 

              Ale zase někdy (vyjímečně?) je to první místo zasloužené. BG3 je snad asi nejlepší hra, kterou jsem hrál za posledních pár let.

              • Reakce na příspěvek:

                "Spousta skvělých her zůstane nedoceněná."

                Nejen her. Třeba že Jan Valta nebyl v roce 2018 ani nominovaný na nejlepší hudbu je prostě důkaz, že herní novináři vědí o hudbě úplně kulové.

              • iSpirit

                Reakce na příspěvek:

                mě BG3 nudilo od druhé aktu a později už jsem neměl sílu to ani zapnout, už jsem to chtěl xkrát dohrál, ale vždy vyšla nějaká pro mě zajímavější hra,  takže tady nastopuje 100 lidí 100 chutí.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo, vkus je pouze subjektivní věc. I nejlépe hodnocená hra/film/písnička v historii si našla značné množství lidí, kterým se nelíbila.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit