Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A jéééééééje.....To už je špatný....jak mile se nějaká hra porovnává z GTA tak už je to špatný.....už jen kvůli tomu že se chtějí GTAčku podobat v tržním a populárním světě.....Nemožné,a Mafii to pokazí kort když to dělají lemplové z USA :-D Šéf vývoje začal hrát předchozí 2 díly hned po tom co se dozvěděl že bude šéfovat 3 díl :-D A to nejhorší je že se hra dělá v 2K Games v San Franciscu a ředitel stal u zrodu her jako BioShock 3 a další trapárny......No Hrozný
  • Jednu vec vam povim, tuhle jsem si znovu rozehral prvni Mafii... a nemohl jsem to dohrat. Je mi jasne, ze tenhle prispevek bude magnet na minusy, ale ciste herne a z pohledu herni naplne a mechanismu je to bida.

    Ten jinak skvely pribeh a atmosfera klasickych gangsterskych knizek nebo filmu to uz neutahne. Ta hra se strasne spatne hraje. Neustale, nezajimave a pomale prejizdeni tam a zpet, prakticky nulova narocnost boje s vyjimkou zacyklovani pri boji na blizko, frustrujici implementace policie.

    Chapu vselijaka omezeni dana dobou, to nelze vytknout, ale ciste z pohledu hratelnosti je dobra polovina, ne-li vic, naplne prvni Mafie prakticky nehratelna, v lepsim pripade k smrti nudna a ubijejici. Proste to neni zabava.

    A abych se v ocich zdejsich ctenaru odepsal definitivne, tak se mi dokonce chce kacirsky rict, ze za to nemuze nejaky zub casu, nejaky pokrok v technologich. Nezajimava vycpavka v podobe pomaleho jezdeni je spatny herni design dnes a byla jim i pred trinacti lety.
    • No vidíš, já po tom, co se všude roztrhl pytel s trailery na M3, jsem první díl taktéž rozehrál znova... A chrochtal jsem si blahem. Teď mám dohráno a chystám se na extrémní jízdu. Jedna z nejlepších českých her.
    • Doporučim ti "něco jednoduššího" -> call of battlefield na konzoli.
    • Zrzzek
      Každého názor. Taky jsem si rozehrál první Mafii... a názor mám zcela opačný *1*

      Je pravda, že příběh už netáhne. Možná je to tím, že jsem to rozehrál už asi popátý *12* . Pomalý a nezáživný přejíždění je asi největší chyba jedničky, kterou jsem pociťoval i při prvním hraní (ve dvojce to dotáhli do absolutní nudy). Náročnost boje mi připadá podobná, jako v GTA:SA nebo GTA:V nebo Mafii 2 nebo v kterýkoli podobný hře. Ta policie je přežitá, ale vzhledem k velikosti města mě to ani nebolí...

      Když to shrnu, pořád mě to baví. Samo, že to není žádný wow efekt, ale akční pasáže jsou zábavné a ty přejížděci relativně krátké.
      • Pokud si pamatuju misi třeba "Běžná rutina", tak to byl typickej level design fail, kterej by dneska Vávra rozcupoval, kdyby to udělal někdo jinej.
        Půl hodiny přejíždíš z místa na místo, jen proto, aby se přejíždělo z místa na místo....

        Spousta nudných a stereotypních honiček s autama, ve kterých člověka prostě nebaví jezdit. A to je tak půlka hry. Mafia měla dobrej příběh, ale jako hra není víc než šedej průměr. Z dnešního pohledu.
        • Neviem no, mne sa tie taxikárske misie a tá prvá mafiánska misia lúbila. Dokonca som to hral aj s volantom, ktorý mám stále odložený v skrini, bol to nejaký šmejd za par stoviek, ale funguje doteraz :D
    • Nerozumím proč by tvůj názor měl být nějakým "kacířstvím" - prostě jsou pro tebe nudné a nezáživné ty herní prvky, které jsou pro jiné vhodnou herní náplní. Každý má to svoje, co ho baví.

      Jediné co mne zarazilo je "nulová náročnost boje". Přeci jenom, v Mafii nejsou kachničky které ochotně vystrkují samy hlavy na headshot, tak jak je to v M2. Naopak, někteří AI oponenti jsou díky umístění na mapě a obstojné mušce docela šmejdíci. Ale jak jsem napsal - asi jsi dostatečně zkušený hráč a tak je to pro tebe prostě nuda.
      • Ten odstavec s tim kacirstvim myslim tak, ze spousta ruznych spatnych veci u ruznych starych her se da objektivne pricist na vrub jejich stari, povetsinou z technologickych duvodu, ale ze ta ubijejici vycpavkova (ne)hratelnost, kterou je Mafie prospikovana, takova neni - ze ta byla bidna i tehdy.
        • Jak jsem napsal, věc náhledu. Tobě ten volnější pohodový styl nesedí, tak jej považuješ za vycpávkovou nehratelnost. Tak to chodí, prostě tě to baví jinak než tak, jak je implementováno v Mafii.

          Pro mne osobně je Mafia díky té pohodě a volnému tempu velmi příjemná. Navíc díky takovému zasazení pak vyniknou dramatické pasáže hry.

          To je pro mne rozdíl oproti druhému dílu, kde na mne jízdy místy působilo opravdu jako za trest, protože aby se zakrylo vysekávání featur ze hry, byly mise postavené tak, aby hráč musel neustále objíždět všechny konce mapy. A to souhlasím, že moc zábava nebyla.
  • pořád jenom srovnávání.....jiná doba, jiné hry
    Mafia 1 to prostě nebude
  • A je to tedy zase! Používá se jméno velké značky na něco úplně jiného:) Kde jsme to jen viděli? Hmm pár let zpátky to byl Fallout! Nyní je to Mafia. V dnešní době netáhnou nové značky, tak prostě na to přilepíme něco známého ono to udělá nějaký to procento. Házíme bobeček na fanoušky, oni stejně budou remcat jenom chvilku:)
    • PreidaQ
      Ale v případě Falloutu se jedná o pokračování značky, která by jinak zůstala navždy mrtvá. Bethesda se alespoň snaží (ačkoliv na dosti odlišných principech) o pokračování oblíbeného zavedeného světa. V případě Mafie se prostě vlivem "rekonstrukce" (dekonstrukce?) násilně přenesla správa pod někoho jiného. Jsou to trochu odlišné případy.
      • Ale v případě Mafie se jedná o pokračování značky, která by jinak zůstala navždy mrtvá. Hangar 13 se alespoň snaží (ačkoliv na dosti odlišných principech) o pokračování oblíbeného zavedeného světa.
      • Nebyt 2k, Mafia by byla take mrtva znacka ;)
  • no myslim ze mafia 1 a mafia 3 budou uplne jine hry *1* (myslim celkovej pristup)
  • Zrzzek
    Souhlasím s Lunkem. Nikdo zatím nemůže vědět, jaká ta hra bude. Z jednoho gameplaye rok a půl před vydáním hry samotné se prostě kvalita díla vykoukat nedá.
    • Nesouhlasím. Byly vypuštěny takové záběry, které PR oddělení schválilo a které mají vést k co největšímu počtu předobjednávek. Tudíž jsme viděli sestřih toho, co bude tvořit hlavní náplň hry.

      Když v roce 2009 IllusionSoftworks představili Mafii II, vypustili tohle:
      https://www.youtube.com/watch?v=omY93dIH8pc

      I když konkrétní situace z té prezentace byla nakonec vyseknuta, přeci jenom šlo vidět směrování projektu, které si nakonec plus mínus Mafia II zachovala (i když byly a jsou vidět jasné snahy titul co nejvíc zarkádovatět).

      Takže víme jaká hra bude. Šíleně arkádová, s jednotlačítkovými press-to-win animačkami místo plnohodnotného melee systému a s prvky okopírovanými z herní série The Godfather.
      • Zrzzek
        To je otázka - co jsme viděli? Byla tam střelba, dost podobná střelbě z Mafie II. Dál nějakej "souboj" tělo na tělo - spíš mi to připomínalo popravu (jako bouchnout někoho plnou silou baseballkou do zad v jedničce). Do týhle doby zatim všechno OK, ne? Pak tam přijdou vybuchující auta - tahle část vypadá opravdu děsivě, ale to je asi tak všechno... Prostě na odsuzení hry je to příliš málo. Nehledě na to že vyjde nejdříve za rok a půl.
      • Marí sa mi, že vtedy už IllusionSoftworks neexistovali, boli premenovaný na 2K czech, ale to len taká drobnosť. Mimochodom, ten gameplay, čo je z gamescomu 2009 v hre je, trošku pozmenený, ale je súčasťou jedného z Jimmyho dlc...

        V prvej mafii bol ten melee/combat systém všelijaký, len nie dobrý, mnohokrát sa stalo, že si prehral pästný súboj len preto, že si sa dostal do bludného kruhu nekončiacich animáci nepriateľa, ktorý mal nôž alebo boxéra a nevedel si sa z toho vymaniť a zgegol si. V dvojke to zmenili a spravili z toho súbojový systém aký je napr v dark souls, kde sa zameriaš na jedného nepriateľa a bojuješ s ním a snažíš sa uhýbať alebo udierať podľa timingu, je to viacej casual, ale aspoň z toho nemáš pocit, že umelá inteligencia proti tebe podvádza ako v jednotke. Súbojový systém som v trojke zatiaľ nevidel, to čo ukázali boli len akési "finishing moves" pravdepodobne pri zakrádaní sa, síce z predu ale predsa...
        Tá spomenutá kontrola území fakt smrdí inšpiráciou nekvalitným druhým kmotrom od EA, ale zatiaľ sme z toho nič nevideli, takže sa môžme len dohadovať aké to bude.
        • Máš pravdu s názvem studia, v roce 2009 to už bylo 2KCzech. Díky za opravu.

          Gameplay z dema ve hře není. Vybrakované assety jsou součástí Joe's Adventures, mise "Going out of Business", ale přímo tato mise to není.

          V Mafii I byl boj nablízko primitivní, ale jasný - myšítkem se dávají rány, podržením myšítka se nabere síla na pořádnou ránu, dřepem se "kryje" alias uhýbá před ranami.

          Mafia II nemá boj jako Dark Souls, Mafia II má synchornizované tanečky dvou postav, kde ti k vítězství stačí pořád dokola opakovat protiúder. V souborech je možno dohledat že to měl být docela komplexní systém i se staminou a s reakcemi oponentovy AI na jeho vlastní fyzický stav (víc pasivní když unaven nebo naopak velmi agresivní když na pokraji smrti, dle zvoleného profilu). Vše vystřiženo, naneštěstí.

          Mafia III bude mít jednotlačítkové takedown animace, potvrzeno panem Blackmanem v reakci na dotaz okolo času 2:10 tohoto videozáznamu:
          https://www.youtube.com/watch?v=QDM39IBNiW0
    • pravda, ale když sleduješ dení na herní scene, tak se da na leccos prijit na zaklade indicií. Skratka použít zdravy rozum a dedukci. Abych to vysvetlil na priklade když vylezeš na strechu domu a vykadíš se, nikdo nemuže se 100% jistotou vedet co dopadne na zem ale s nejvetší pravdepodobnosti to bude h...
      • Zrzzek
        Jaké indicie? Minutu a půl dlouhé video rok a půl před vydáním? Nebo to že to dělají američani? Či co?
  • Podobnost s GTA je jedna věc, ale hlavně ať ta hra nestojí na principu Godfathera!!! Podle informací ohledně obsazování teritorií, plněním úkolů pro "vaše" tři kámoše a následný systém odměn to Kmotrem od EA docela smrdí. Upřímně se toho dost obávám.
    OK bude to americká hra a s původními díly Mafie to bude mít společný akorát tak značku, ale ať to má ještě kromě Vita alespoň silný příběh a nezklouzne to ke střelnici z pohledu třetí osoby..
    • firebug
      Taky mám takový dojem, že to obsazování území pro své "kámoše" a z toho plynoucí benefity byly ve stařičkém Godfather 2, což byla extrémně béčková hra, na druhou stranu to ale byla zábava. Takže uchopí-li se to za správný konec, vůbec to nemusí dopadnout zle...
    • Kačenkoidní střelnice byl už druhý díl, i když v souborech jde dohledat, že původně měla být AI lepší (přesně jak říkali vývojáři, když byli ještě samostatné IllusionSoftworks).

      Mafia III bude jenom pokračovat v trendu zjednodušování.
  • cumpi3
    to jsem vážně jediný, kdo tam chce extrémní jízdu?
    • nevypada to,ze cela ta hra je extremni jizda? :D
  • He7he
    Úspěch tomuhle dílu ze srdce přeju. Proděravět trh jako prvnímu se z principu asi nepodaří, ale hangáři můžou klidně do značky přidat sakra kvalitní hru stavěnou na kvalitním druhém díle. Když mohl kdysi překvapit tenkrát neznámej metalista, může se to podařit i těmhle přeshraničním panákům. Potenciál tady rozhodně je a to málo, co vypadalo všelijak může být klidně změněno, upraveno, cokoliv. A i kdyby ne, nevěřím že obecně vzniká nějaká hrůzostrašná kakastrofa.

    Pochopitelně se nevyhneme tomu, že do definitivního výsledku se víc jak polovina zejména domácí hráčské obce patrioticky poblije, pověsí, odpálí, přetrhne a vůbec napíše tucet studií a fejetonů s tématem střevních zážitků a subjektivních vymyšlenin co má být a co ne. Kdyby za celý rok ne, tak se najednou vyrojilo takových odborníků na tuhle hru, námět a hratelnost jakou ani nepamatujeme. Co Čech, to najednou zaprděnej znalec a vlastenec. V tomhle má kolega Lunk recht. Dělat pro takový dobrou hru, na to musej bejt pořádný nervy. Držím palce.
    • motat do toho nejaky češství a podobny kraviny je unavne debilni...
      ta hra proste nevypada dobre z toho,co ukazali a bleje se hlavne z toho
      je totalne jedno kdo to dela,kdyby to delali eskymaci,tak se blije na eskymaky,protoze je hlavni postava nesympaticka,auta tam litaji jak na pérách a vybuchujou jak krysy od M.Baye...

      potencial je vsude,ale staci neco videt a vis,ze to je spatne (viz treba novy Assassin...)...proste to u toho potencialu konci

      a nejaky patriotismus a kváky o cechackovsky a podobne si muzes nechat...vo tom to vubec neni ;)
      • Presne tak, lip si to rict nemohl. Stacilo se uz predtim podivat co treba ten kreativni reditel driv udelal za hry. Vzdycky mi ale proste nedochazi, jak takovymu kokotovi muzou dat do rukou takovouhle hru. To je proste jasny ze ty vydavatele tomu vubec nerozumej.
        Chudak Vavra se musi obracet ve Warhorse studios
      • He7he
        To já taky něco vidím a tím je dobře vypadající Mafia hra, s postavou, která mně střevama vůbec nehejbe a se slibným Mafia 2 gameplayem.

        Já chtěl hlavně podotknout, že co se týče takové té celkové herní vyzrálosti a znalostí českých hráčů, tak to většinou stojí za kadí pejsek do pole. Dokážu si představit, že to typický "mrknu, vidím a mám jasno" přece jen jde ruku v ruce s "naše Mafia". Tím je o srandu vystaraný.
    • Priprav sa na spŕšku nadávok, zloby a nenávisti, určite ťa to neminie.
      Nesmierne ma ale hreje na srdiečku, že sú v čechách aj takýto rozumní ľudia ako ty alebo trebárs Mart9, ktorí sú neutrálni a nehrajú sa na nejakých pseudo-odborníkov.
      • Zato najväčší slovenský odborník na českom webe zas úraduje.
        • Mal by si tam mať SIS, nie CIA.
          • Proč neotravuješ na slovenském webu??????
            • Zrzzek
              Proč otravuješ?
  • No dobre a v cem je tedy od GTA rozdil by mel ten pan rict. Alespon par prikladu.
    Zkusim to za nej. Bude tam nasobne vice skriptu a mnohem mene svobody. Tak nejak ? *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit